2013-07-27, 02:24
Medlem
De där lät fan inte som några smällare, har förvisso aldrig vad jag kan påminnas hört pistolskott irl. Men de brändes av något runt 15 stora smällar precis runt Briljantgatan, någon annan som hörde?

Edit: Borde vara minst två vapen om de var pistolskott då vissa kom tätt inpå varandra.
Citera
2013-07-27, 02:49
Medlem
Såg du någon/några där? Eller vart detta utom synhåll?
Citera
2013-07-27, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3LOX
Såg du någon/några där? Eller vart detta utom synhåll?

Bor lite dumt så inte mycket att se om de inte varit precis utanför fönstret, lät som om de var bort nere i "parken" precis nedanför Safirgatan. Började röra sig lite folk utanför strax efter med (vart knäppt tyst hela natten i övrigt) dock kommer vagnen in här runt den tiden också så tror de var folk som kom med den.

Edit: Om jag hade avlossat skott där, så hade jag inte rört mig åt de hållet jag bor efteråt utan antingen ner mot Smaragdgatans hållplats eller bort mot Opaltorget. Skulle snuten komma hade de antagligen kommit från Briljantgatan.
Senast redigerad av iowa88 2013-07-27 kl. 03:04.
Citera
2013-07-27, 04:00
Medlem
Riddarhusets avatar
ta det cool, kamma dig och lägg dig. polisen fixar detta. Läs i tidningen sen så vet du
Citera
2013-07-27, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
ta det cool, kamma dig och lägg dig. polisen fixar detta. Läs i tidningen sen så vet du

Detta gjorde min morgon!

Citera
2013-07-27, 14:10
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset

Japp!
http://www.vk.se/942987/ingen-anledning-till-oro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in