2022-10-10, 20:42
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fairwayruby
Jag kan inte tala för andra program, men det jag har hört från tex lärarprogrammet och diverse IT-program är att lärare i allmänhet är oseriösa, bedömer dåligt osv. På mitt program har det tyvärr också varit väldigt upp till lärare om man blir godkänd i moment eller inte. Vissa är fruktansvärt okunniga och opedagogiska, men vissa är underbara. Vi tog kontakt med kåren gällande en helt orimlig tenta och fick igenom de förändrar vi ville ha, med hänvisning till hur andra högskolor lägger upp det, så det var ju ändå fint att vi fick det stödet från dom.

Jasså? För min kompis går lärarprogrammet där och är mer än nöjd. Vilket av programmen?
Citera
2022-10-11, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Jasså? För min kompis går lärarprogrammet där och är mer än nöjd. Vilket av programmen?

De som jag har pratat med pluggade till lärare för grundskola. Men det kan säkert vara annorlunda på ämneslärarprogrammet för gymnasiet.
Citera
2022-10-12, 20:28
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fairwayruby
De som jag har pratat med pluggade till lärare för grundskola. Men det kan säkert vara annorlunda på ämneslärarprogrammet för gymnasiet.

Yes, min vän pluggar ämneslärare och det ska vara otroligt bra!
Citera
2024-05-10, 19:37
Medlem
Har någon läst Webmaster-programmet (distans) på högskolan Väst, och kan säga något om programmet?
Citera
2025-02-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTIce
Tänker att man kan låna denna tråden nu när folk skickat in ansökningar och annat. Efter 1 år på Högskolan Väst så vill jag bara varna folk som letar efter en bra utbildning. Blev antagen till HV och ångrar mig. Lärarna följer inte regler och kan mindre än vad jag kan. Läser Nätverksteknik med ITsäkerhet.

Instämmer, men gäller ett annat ämne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in