Citat:
Ursprungligen postat av
snuff123
Fast hade han verkligen varit med mig utan att få ligga då? Vi kan liksom träffas och göra vad som helst, bara gå ut och gå, se film eller umgås med andra vänner tillsammans. Han hade inte slutat träffa mig om jag började neka honom, för där har vi redan varit en gång utan problem. Dock ser jag inte det som att jag var otrogen när det var på hans initiativ till att ligga med mig fastän han hade flickvän? Visst borde jag, moraliskt sett, nekat med tanke på att han var i ett förhållande men det är ju han som var otrogen, inte jag?
Jo men det krävs två för att dansa tango eller hur han kan ju inte ha sex med dig om du inte vill, att du var med honom i denna eskapad gör att han vet att du inte går att lita på. Därav kan det nog aldrig bli något seriöst, det förstår du väl själv? Sen så är han även ett svin, verkar udda att vilja hänga med ett sånt svin han kommer med stor sannolikhet även blåsa dig om du skulle vara dum nog att försöka ha ett förhållande med honom.
Som sagt snubben är ett svin, har fortfarande inte sett en enda av dessa kunna bli något annat än just ett svin.
Känns som om du borde satsa på att helt vända blad och starta nytt, den här köttsliga attraktionen du har till den här leffen är just det, en köttslig attraktion.
Dumt att bygga på sand.