• 1
  • 2
2013-07-23, 13:34
Medlem
Fuck.n.Rollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Vill du bli hans flickvän? Håll ut. Se det som en karateklass. Ta bälte för bälte. Vissa tjejer kommer kanske att joina klassen. Men vissa av dom kommer att tröttna och hoppa av. Men ha tålamod och jobba dig uppåt.

Sen så får du ditt svarta bälte i killen. Då har du honom. Samtidigt som du blir värdefull för honom.

Annars så kan du alltid ragga på någon annan kille och hitta dig en kille på det sättet. Men varför nöja sig med en kille som du innerst inne inte vill ha?? Låter korkat. Så var inte korkad. Lyssna på mitt råd

Lycka till!

Hahahahaha, karateklass!!! bästa jag läst på länge!

OnT: var det han som dumpade bruden eller blev han dumpad?
Citera
2013-07-23, 16:01
Medlem
Tack för era svar! Han har dock förändrats sen han var otrogen, alltså bättrat sig och utvecklats en hel del som person så jag skulle inte säga att det är garanterat att han fortsätter vara otrogen i framtida förhållanden. Dock finns självklart risken...

Som svar till Fuck.n.Rolla så var det ett gemensamt beslut mellan dem, vad jag förstått det som. Men båda två verkar ha tagit det lika illa.

Jag väntar nog och ser hur detta utvecklas, ingen idé att förstöra en så bra vänskap som vi har för något jag inte alls är säker på kommer fungera. Sedan är mina känslor som en berg-och-dalbana och det hade bara varit ännu värre om jag ångrat mig efter jag berättat....
Citera
2013-07-23, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuff123
Tack för era svar! Han har dock förändrats sen han var otrogen, alltså bättrat sig och utvecklats en hel del som person så jag skulle inte säga att det är garanterat att han fortsätter vara otrogen i framtida förhållanden. Dock finns självklart risken...

Som svar till Fuck.n.Rolla så var det ett gemensamt beslut mellan dem, vad jag förstått det som. Men båda två verkar ha tagit det lika illa.

Jag väntar nog och ser hur detta utvecklas, ingen idé att förstöra en så bra vänskap som vi har för något jag inte alls är säker på kommer fungera. Sedan är mina känslor som en berg-och-dalbana och det hade bara varit ännu värre om jag ångrat mig efter jag berättat....

Vill du verkligen bli ihop med en kille som är otrogen i ett monogamt förhållande? Vad är det som säger att han inte kommer vara det med dig om ni två blir ihop?

För mig personligen så är tidigare otrohet i förhållande en röd flagga som gör att jag aldrig skulle kunna bli ihop med tjejen i fråga. Det är ingen idé att försöka ens för de förmodligen kommer vara det igen och igen och sådana tjejer kan jag vara utan.

Om du inte ser så allvarligt på otrohet som jag så får du försöka charma honom på något vis som får honom att ta ur dig ur KK boxen och in i förhållande boxen.
Citera
2013-07-23, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gObbo
Vill du verkligen bli ihop med en kille som är otrogen i ett monogamt förhållande? Vad är det som säger att han inte kommer vara det med dig om ni två blir ihop?

För mig personligen så är tidigare otrohet i förhållande en röd flagga som gör att jag aldrig skulle kunna bli ihop med tjejen i fråga. Det är ingen idé att försöka ens för de förmodligen kommer vara det igen och igen och sådana tjejer kan jag vara utan.

Om du inte ser så allvarligt på otrohet som jag så får du försöka charma honom på något vis som får honom att ta ur dig ur KK boxen och in i förhållande boxen.

Nej, jag hade antagligen inte klarat av det. Men om jag skulle bestämma mig för att försöka få något tillsammans med honom hade jag förklarat hur jag känner kring det och om han inte hade klarat av det hade det antagligen stannat där. Är väl kanske naiv och dum, men jag tror att människor kan förändras och jag vet att han åtminstone har börjat förändras... Vill man så kan man. Har en misstanke om att han och hans ex delvis gjorde slut pga otroheten och då känns det som att en klocka borde ringa hos honom, men det kanske bara är jag som är naiv?
Citera
2013-07-23, 20:51
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Med tanke på att han var otrogen med dig så lär han ju inte vilja bli tillsammans med dig, han VET att du varit en som är otrogen mot folk därav kommer han ju inte inleda något seriöst med dig.

Som någon skrev han kommer ju inte köpa kon när han får mjölken gratis, dessutom vet han att kon när som helst kan gå över till en helt annan lantbrukare.
Citera
2013-07-23, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Med tanke på att han var otrogen med dig så lär han ju inte vilja bli tillsammans med dig, han VET att du varit en som är otrogen mot folk därav kommer han ju inte inleda något seriöst med dig.

Som någon skrev han kommer ju inte köpa kon när han får mjölken gratis, dessutom vet han att kon när som helst kan gå över till en helt annan lantbrukare.

Fast hade han verkligen varit med mig utan att få ligga då? Vi kan liksom träffas och göra vad som helst, bara gå ut och gå, se film eller umgås med andra vänner tillsammans. Han hade inte slutat träffa mig om jag började neka honom, för där har vi redan varit en gång utan problem. Dock ser jag inte det som att jag var otrogen när det var på hans initiativ till att ligga med mig fastän han hade flickvän? Visst borde jag, moraliskt sett, nekat med tanke på att han var i ett förhållande men det är ju han som var otrogen, inte jag?
Citera
2013-07-24, 02:32
Medlem
Du är andrasorteringen för honom, inte ens värd att vara tillsammans med, han vill bara ligga. Tar du inte det som en diss eller har du svårt att respektera dig själv?
Citera
2013-07-24, 06:44
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuff123
Fast hade han verkligen varit med mig utan att få ligga då? Vi kan liksom träffas och göra vad som helst, bara gå ut och gå, se film eller umgås med andra vänner tillsammans. Han hade inte slutat träffa mig om jag började neka honom, för där har vi redan varit en gång utan problem. Dock ser jag inte det som att jag var otrogen när det var på hans initiativ till att ligga med mig fastän han hade flickvän? Visst borde jag, moraliskt sett, nekat med tanke på att han var i ett förhållande men det är ju han som var otrogen, inte jag?

Jo men det krävs två för att dansa tango eller hur han kan ju inte ha sex med dig om du inte vill, att du var med honom i denna eskapad gör att han vet att du inte går att lita på. Därav kan det nog aldrig bli något seriöst, det förstår du väl själv? Sen så är han även ett svin, verkar udda att vilja hänga med ett sånt svin han kommer med stor sannolikhet även blåsa dig om du skulle vara dum nog att försöka ha ett förhållande med honom.

Som sagt snubben är ett svin, har fortfarande inte sett en enda av dessa kunna bli något annat än just ett svin.

Känns som om du borde satsa på att helt vända blad och starta nytt, den här köttsliga attraktionen du har till den här leffen är just det, en köttslig attraktion.

Dumt att bygga på sand.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in