2013-07-22, 17:51
Medlem
Har sett hennes annonser på Rosa sidan, b.la. erbjuder biljobb o alla hål.
Någon som testat henne?
Citera
2013-12-07, 11:06
Medlem
Jag är också intresserad av en utlåtande? Hon har annons på rosa sidan ch det är låga priser. Låter för bra för att vara sant.
Citera
2013-12-07, 11:14
Medlem
Jag har träffat henne nu en gång. Lite struligt då jag ville incall, men efter att hon först sagt ok, o jag började närma mig så kunde hon bara bil.
Var väl inte den fräshaste tjejen, men ärlig o trevlig!
Citera
2013-12-07, 11:41
Medlem
porsches avatar
Hon säger själv att hon gillar bäst
hårda porriga avsugningar med lite
oskyldigt smutsiga överlägsna ord
vilken slampa hon är.
Upplevde att allt stämde
Citera
2013-12-07, 11:49
Medlem
O ja! Gillar man dirty bitches är hon rätt!
Citera
2013-12-07, 13:10
Bannlyst
Hur ser hon ut i verkligheten? Vilken stad är detta? Fick ni besöka varje hål? Vart fick ni sarra?
Citera
2013-12-07, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biglars
Varför är du dryg din torsk?

Idioter finns det gott om.

Sollentuna är min gissning - om du hade googlat lite så hade du sluppit fråga folk som ändå verkar vara kompetenta nog att bete sig. Men det där beror väl som oftast på att man vill ha tjejen för sig själv eller så
Citera
2013-12-07, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ubersexuell
Idioter finns det gott om.

Sollentuna är min gissning - om du hade googlat lite så hade du sluppit fråga folk som ändå verkar vara kompetenta nog att bete sig. Men det där beror väl som oftast på att man vill ha tjejen för sig själv eller så
Tack, då är det nog inte den tjej jag trodde. Är själv dålig på sökmotorerna samt övertygad att blå vit håller ett noga register över vem som besökt dom sidorna med sex.
Citera
2013-12-08, 09:51
Medlem
porsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biglars
Tack, då är det nog inte den tjej jag trodde. Är själv dålig på sökmotorerna samt övertygad att blå vit håller ett noga register över vem som besökt dom sidorna med sex.

Är du överhuvudtaget intresserad av en härlig stund?
Om du är så nojig att du inte ens kan få upp
tjejernas annonser, hur vill du få all info?
härifrån eller?
Ta nu ett vågat steg o glutta på Zandras annons,
där ser du hur hon ser ut o var du får köra o lägga satsen.
Citera
2013-12-08, 11:07
Bannlyst
Du har helt rätt i vad du säger. Jag är nog inte redo. Sverige har fått mig att tappa mina pungkulor. Nåt som är normalt och rätt har dessa feminister tryckt mig ner och förnedrat mig för att jag är man.
Citera
2013-12-11, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kgusta
Jag är också intresserad av en utlåtande? Hon har annons på rosa sidan ch det är låga priser. Låter för bra för att vara sant.

Hur jag hamnade på denna tråden vet jag inte. Låga priser jo jag tackar jag. jag har ingen erfarenhet av betalsex men jag tycker att det låter svindyrt när jag var inne på hennes sida.I mina ögon såg hon rätt bra ut. Någon som vet mer om henne ?
Citera
2013-12-11, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anywhan
Hur jag hamnade på denna tråden vet jag inte. Låga priser jo jag tackar jag. jag har ingen erfarenhet av betalsex men jag tycker att det låter svindyrt när jag var inne på hennes sida.I mina ögon såg hon rätt bra ut. Någon som vet mer om henne ?

Jodå, har träffat henne en gång. Hon var tydligen bakis, lätt sprucken röst o så... Annars stämmer det som står i hennes annonser, konceptet "bilhora" liksom! Skön mun, suger o sväljer ljudligt!
Rätt söt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in