2005-06-15, 23:50
Medlem
fixade lite olika tabletter häromdagen

xanor 1mg * valium 10mg
ville ha dessa i medecinsktsyfte och har käkat 1 valium när jag kännt mig stressed/nervös men känner att jag blivigt lite för avslappnad/skön så för mig räcker nog 5mgare..

å igår kväll när jag va på krogen å festat på ghb så kom jag hem vid 6.00 å då tog jag 2mg xanor för att jag skulle somna å vara utvilad tills morgondagen(blir det om jag käkar en valium efter att jag druckit öl/ghb).
har svårt å sova om jag tar ghb nu innan läggdags.... innan räckte det med en kork så slocknade man direkt.. å jag vill inte gobbedäcka så därför drickar jag ingen ghb innan jag ska lägga mig längre

å jag vaknade kl 16.30 helt jävla trött å ville fortsätta sova minst 10 timmar till, men tvingade mig upp ändå för att jag skulle ner till gymmet..
men så fick jag höra av kompisen för en liten stund sedan att han hade varit oss mig i morses å lånat mitt busskort snackat med mig.. å han tyckte jag verkade lite trött bara.

så fan vad farligt om det kommer fel människa å knackar på som man inte vill öppna för eller om man gör andra idiotgrejjer man inte kommer ihåg... så det va nog sista ggn jag åt xanor..

kanske skrivit lite konstigt... känner mig lite skum än + att jag är trött som fan
Citera
2005-06-15, 23:57
Medlem
Unbalanceds avatar
Xanor är ganska mycket starkare än Valium,
jag tror det beror på att du tog den så sent, eller tidigt på morgonen .
Och sen måste jag varna dig om att benzo & GHB kan vara livshotande,
speciellt med en såpass potent benzo som Xanor .
Men det visste du säkert redan, ta det lugnt .
Citera
2005-06-16, 15:22
Bannlyst
Låt det gå minst 2-3 timmar efter sista GHB dos innan du tar nån benzo så är det lugnt. Men det verkar du redan ha bra koll på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in