2013-07-22, 00:07
Medlem
Dagmar-DoomFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
Ta det långsamt men säkert. Det där med att hon är rädd/äcklad av din kuk passar inte i pusslet. Du säger att hon blir kåt som ett djur, rent biologiskt blir man inte äcklad av en kuk då. Om hon nu är totalt oerfaren så kör på långt förspel. Försök att få henne så bekväm som möjligt.

Avsugning kan vara lite mycket att börja med. Släck ner lysena, titta på en film, börja smeka henne och bara mysa. Ha ett överdrivet långt förspel. Ge sedan lite mysigt oralsex, tillslut drar du upp den. Tänk romantik! Kör under täcket första gången om hon är pryd av sig. Sexlivet går alltid att utveckla.

Efter hon blivit mer van kommer dom bra knullen, det gäller bara att kickstarta.
Lycka till nu Ts och uppdatera oss gärna om din situation.
asså när hon är så kåt satt hon verkligen lämnar snigelspår så ligger vi men hon vill inte göra nått mer än att bara ligga, jag vill ju att hon ska ha det lika skönt som jag har det men hon låter mig aldrig förspela så att säga och sen tröttnar hon efter 1 halvtimme eller 2
varken jag eller hon har kommit under samlag nån gång
Citera
2013-07-22, 00:29
Medlem
donaukinds avatar
Knulla henne bara! Hade samma problem när jag var oskuld, ville knulla men det kändes samtidigt otäckt vilket ledde till ängslighet. När killen kom med sin kuk och ville glida in fick jag panik, kändes grymt obehagligt. Ha på lite glidmedel och sen knullar du henne, ta det lite försiktigt i början bara. Lycka till med tösen nu
Citera
2013-07-22, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagmar-DoomFist
hoppashoppashoppas

Luuungt! Jag lovar. Been there, done that!

När jag var i tonåren å jäkligt oerfaren var jag sjukt rädd att göra nåt fel när jag tog i min dåvarande killes kuk. typ att jag skulle göra illa honom, eller smeka oskönt eller vafan som helst. fattade liksom inte att lite fel var bättre än inget alls. Sen när jag insåg att den inte var farlig eller så jäkla ömtålig som jag först trott tyckte jag det bara var skoj å känna på den å grejja med den (kanske det blev drygt till slut, men är man nyfiken tonåring så är man... :-P )

Du kanske kan visa lite mjukt hur du håller i den osv å be henne testa å bara känna. Utan sexkrav. ge beröm å om du hårdnar då, förklara att det är för hon är så underbar osv bla bla. beröm ger självförtroende att smeka mer. göra mer grejer. osv.

Sen kan du ju fråga också om hon smeker sig själv på musen ibland ( det kan du gott fråga när hon druckit lite, kankse vågar hon inte erkänna nykter. konstigt nog pinsamt för tjejer ibland.) om hon gör/gjort det försök få henne att göra det när du är med. kanske i mörkret till å börja med. Ni lär er garanterat massor på det båda två.

Sist men inte minst. Jaga inte orgasmer så jäkla hårt. Försök få det att vara skönt för henne, att hon är/blir kåt å nyfiken, sen om hon kommer imorgon eller om ett halvår - det får ni se. Unga tjejer brukar ha svårt för att få orgasm, särskilt om man inte smeker sig själv. Men därmed inte sagt att det är oskönt när man håller på. Upphetsningsfasen kan ju också vara väldigt skön.
Citera
2013-07-22, 00:53
Medlem
Dagmar-DoomFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
Luuungt! Jag lovar. Been there, done that!

När jag var i tonåren å jäkligt oerfaren var jag sjukt rädd att göra nåt fel när jag tog i min dåvarande killes kuk. typ att jag skulle göra illa honom, eller smeka oskönt eller vafan som helst. fattade liksom inte att lite fel var bättre än inget alls. Sen när jag insåg att den inte var farlig eller så jäkla ömtålig som jag först trott tyckte jag det bara var skoj å känna på den å grejja med den (kanske det blev drygt till slut, men är man nyfiken tonåring så är man... :-P )

Du kanske kan visa lite mjukt hur du håller i den osv å be henne testa å bara känna. Utan sexkrav. ge beröm å om du hårdnar då, förklara att det är för hon är så underbar osv bla bla. beröm ger självförtroende att smeka mer. göra mer grejer. osv.

Sen kan du ju fråga också om hon smeker sig själv på musen ibland ( det kan du gott fråga när hon druckit lite, kankse vågar hon inte erkänna nykter. konstigt nog pinsamt för tjejer ibland.) om hon gör/gjort det försök få henne att göra det när du är med. kanske i mörkret till å börja med. Ni lär er garanterat massor på det båda två.

Sist men inte minst. Jaga inte orgasmer så jäkla hårt. Försök få det att vara skönt för henne, att hon är/blir kåt å nyfiken, sen om hon kommer imorgon eller om ett halvår - det får ni se. Unga tjejer brukar ha svårt för att få orgasm, särskilt om man inte smeker sig själv. Men därmed inte sagt att det är oskönt när man håller på. Upphetsningsfasen kan ju också vara väldigt skön.

tack nu känner jag mig lite lugnare
Citera
2013-07-22, 11:48
Medlem
Citat:
tack nu känner jag mig lite lugnare

Bra. du får ju gärna rapportera framstegen!
Citera
2013-07-22, 13:47
Medlem
Dagmar-DoomFists avatar
KnullRapport!

Klockan 1 i morse gick jag och mötte henne efter hon hade festat klart, och vi gick hem till mig och började borsta tänderna direkt för att sen gå ner till mitt sovrum.
Hon hade precis sagt adjö till sin bästa kompis som ska åka till usa ett år så hon var lite småledsen så
jag tänkte mycket på de ni sa om att jag ska ta det lugnt se till att ge henne en så trygg miljö som möjligt, jag släkte lampan och försökte få henne att slappna av så mycket som möjligt.
hon lade sig bredvid mig på min arm och började kyssa min hals och jag svarade genom att greppa tag runt hennes höft med ena handen och började tussa henne i håret med den andra och så började vi hångla, det vart mer intensivare, hon började andas tyngre, jag började smeka henne på magen och utanpå trosorna, yes! dom var fuktiga.
Hon tryckte över mig på rygg och gränslade mig och började lungt gnida sin mus mot min stenhårda kuk, jäklar vad skönt.
Snabbare och snabbare gned hon och kunde inte längre fokusera på att kyssa mig och hon kramade om mig allt hårdare, jag vände på oss så hon hamnade på rygg och jag mellan hennes ben och så fortsatte vi torrjucka, jäklar vad hett och jäklar vad skönt vi hade det, jag kom nästan så jag rullade åt sidan och stoppade in min hand under hennes rosa stringtrosa och började lätt smeka hennes klitoris med pekfingret.
-Är det skönt. viskade jag i hennes öra.
-Jaaaa. stönade hon och tog av sig trosorna.
Jag smekte lite hårdare och jobbade mig längre neråt och innåt, jag tryckte in ett finger och började sakta pulla henne, jag kände en liten punkt i henne som var lite skrynklig som jag gned mitt finger mot medans jag tittade på henne, hon blundade och log och jag tryckte in ett finger till,hon är sjuukt taight.
När jag kände hur hon slappnade av och kunde ta emot mina 2 fingrar frågade jag om jag behöver en kondom.
-Jaaa, stönade hon återigen i extas, så jag tog sakta ur mina fingrar och hämtade en i garderoben och lade mig bredvid henne igen,och för första gången verkligen slet hon av mina kalsonger och kastade iväg dom, hon greppade stadigt tag i min stenhårda penis och trädde på kondomen, som om hon aldrig hade gjort nått annat.
-Ta mig. viskade hon
Vad fan händer, har hon läst min tråd tänkte jag medans jag lade mig mellan hennes ben och började dra mitt ollon upp och ner i hennes slidöppning och jag kände hur den öppnade sig lite till så jag började sakta trycka in kuken medans jag tittade henne i ögonen, hon var så vacker i månskenet som lyste in igenom fönstret.
Jag gled in i henne ganska snabbt utan att det gjorde ont för henne och jag började knulla henne mjukt och sakta.
Hon tog mig runt höften och styrde mina rörelser och signalerade att jag kunde knulla henne hårdare så jag började bygga upp ett snabbare tempo och hon släppte höften och började smeka mig så jäkla skönt medans hon stönade lite lätt, och jag pumpade på allt hårdare och begravde mitt ansikte i hennes hals medans ja kysste den och hon kramade om mig allt hårdare och stönade lite högre.
Min kuk började pirra och liksom kittla som att jag snart skulle komma, jag var liksom på gränsen och jag lyckades hålla mig där jättelänge, tänk er en halvtimme lång orgasm utan att spruta, sååå jäkla skönt.
Hon började skaka och tappade takten i sina motjuck medans jag tryckte henne så hårt jag bara kunde.
- ååååååååååååååh stönade hon medans hon kom och jag kände hur hennes fitta knep åt och vart så jäkla tight runt min kuk, jag kom inte men jag var nöjd endå så jag rullade av när hon hade kommit klart och hon kröp in i min famn och låg och flåsade i örat.
Efter runt 5 minuter när hon hade återhämtat sig hände det, hennes hand smekte min mage och ner mot kuken och hon greppade tag och började runka mig så bra, jag behövde inte ens rätta till nått och hon runkade av mig så jag kom, jag kom fanemig hinkvis, jäklar vad skönt det var.

jag torkade av saggen som låg både på mig och henne och så låg vi och smekte varandra i säkert en timme efteråt medans vi pratade om allt möjligt medans våra kön pulserade efter våra orgasmer
hon sa att hon börjar vänja sig och att vi borde göra det oftare.

Fyy faan
Citera
2013-07-22, 14:04
Medlem
lyrica32s avatar
Ge henne en dildo, en porrfilm och en flaska vin
Citera
2013-07-22, 14:31
Medlem
Citat:
KnullRapport!

Det lät som lite av mina råd tog er frammåt, jag gratulerar Ts. Så skönt att det löste sig tillslut, knulla lugnt nu!
Citera
2013-07-22, 18:13
Medlem
Fan va nice å höra!! Grattis!

Fortsätt försiktigt å fint så så kommer allt bara bli bättre å bättre vartefter hon tar för sig å får mer självförtroende. Kommer bli asbra såsmåningom.
Citera
2013-07-23, 02:12
Medlem
origamis avatar
Grattis TS kör på bara igen!

Off-topic: Är det normalt att man blir själv hård när man läser TS knullrapport?
Citera
2013-07-23, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av origami

Off-topic: Är det normalt att man blir själv hård när man läser TS knullrapport?

Hehe.. Tror inte det kan definieras som helt onormalt iaf.
Inlevelsefullt å fint skrivet.
Citera
2013-07-23, 20:48
Medlem
Dagmar-DoomFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av origami

Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
Hehe.. Tror inte det kan definieras som helt onormalt iaf.
Inlevelsefullt å fint skrivet.

Aaw Tackar<3 ni blire båtresa i en vecka, nån kommer säkerligen vakna av en dask i pannan... fetishvarning!? ja jooo lite bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in