Citat:
Ursprungligen postat av
Dagmar-DoomFist
hoppashoppashoppas

Luuungt! Jag lovar. Been there, done that!
När jag var i tonåren å jäkligt oerfaren var jag sjukt rädd att göra nåt fel när jag tog i min dåvarande killes kuk. typ att jag skulle göra illa honom, eller smeka oskönt eller vafan som helst. fattade liksom inte att lite fel var bättre än inget alls. Sen när jag insåg att den inte var farlig eller så jäkla ömtålig som jag först trott tyckte jag det bara var skoj å känna på den å grejja med den (kanske det blev drygt till slut, men är man nyfiken tonåring så är man... :-P )
Du kanske kan visa lite mjukt hur du håller i den osv å be henne testa å bara känna. Utan sexkrav. ge beröm å om du hårdnar då, förklara att det är för hon är så underbar osv bla bla. beröm ger självförtroende att smeka mer. göra mer grejer. osv.
Sen kan du ju fråga också om hon smeker sig själv på musen ibland ( det kan du gott fråga när hon druckit lite, kankse vågar hon inte erkänna nykter. konstigt nog pinsamt för tjejer ibland.) om hon gör/gjort det försök få henne att göra det när du är med. kanske i mörkret till å börja med. Ni lär er garanterat massor på det båda två.
Sist men inte minst. Jaga inte orgasmer så jäkla hårt. Försök få det att vara skönt för henne, att hon är/blir kåt å nyfiken, sen om hon kommer imorgon eller om ett halvår - det får ni se. Unga tjejer brukar ha svårt för att få orgasm, särskilt om man inte smeker sig själv. Men därmed inte sagt att det är oskönt när man håller på. Upphetsningsfasen kan ju också vara väldigt skön.