2013-07-21, 21:24
Medlem
Dagmar-DoomFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rose64
Hon är 17 år.. Då är man inte intresserade i sånt. Hångel är roligare för en 17 årig nykter flicka.
nyss fyllt 18 faktiskt, jag fyller 20 om två veckor.
har ju hört att tjejjer inte vet om de är kåta eller kissnödiga i den åldern men jag trodde inte att det var så illa
Citera
2013-07-21, 21:28
Medlem
Dagmar-DoomFists avatar
btw så var hon här nyss och plockade på sig cider innan hon skulle iväg på festen...
"klarar jag mig på en halv platta?" sure you doo
hon kommer nog inte alls vara sliten när hon kommer hem
Citera
2013-07-21, 21:36
Medlem
Katzyns avatar
Men ni har väl börjat i fel ända? I den åldern (åtminstone 17) ska man ju ligga och hångla aslänge och sen börja tafsa lite försiktigt tills man är helt sjukt kåt.
Citera
2013-07-21, 21:46
Medlem
Stressa inte henne så jäkligt. Hon är ingen porrfilm utan en ung oerfaren tjej. Hångla med henne utan att stressa om mer! Sen när hon blir sugen på å gå vidare så visa försiktigt hur hon ska röra vid din kuk osv. Beröm! Lek. Skratta. Tona ner belysningen om hon känner sig blyg. Eller smek utanpå kläderna tills hon inte "orkar" vänta mer!
Citera
2013-07-21, 21:50
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Slicka hennes röv det tänder.
Citera
2013-07-21, 21:54
Medlem
mattias-8888s avatar
Även om hon är snygg och trevlig så är något fel. I den åldern ska man vara kåt.
Om det inte blir bättre inom några månader fastän du gör allt rätt måste du dumpa henne.
Då finns det ingen framtid. Kan inte ens skaffa barn med henne om hon är rädd för din kuk.
Citera
2013-07-21, 22:01
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattias-8888
Även om hon är snygg och trevlig så är något fel. I den åldern ska man vara kåt.
Om det inte blir bättre inom några månader fastän du gör allt rätt måste du dumpa henne.
Då finns det ingen framtid. Kan inte ens skaffa barn med henne om hon är rädd för din kuk.

Vad får dig att tro att hon inte är kåt? Jag tror bara att hon låser sig och blir blyg i TS sällskap. Antagligen för att han kör stilen som gränsar till att slå henne med kuken i pannan när hon är helt oerfaren och inte vet vad hon vill ha eller vad som förväntas av henne.
Citera
2013-07-21, 22:53
Medlem
Ta det långsamt men säkert. Det där med att hon är rädd/äcklad av din kuk passar inte i pusslet. Du säger att hon blir kåt som ett djur, rent biologiskt blir man inte äcklad av en kuk då. Om hon nu är totalt oerfaren så kör på långt förspel. Försök att få henne så bekväm som möjligt.

Avsugning kan vara lite mycket att börja med. Släck ner lysena, titta på en film, börja smeka henne och bara mysa. Ha ett överdrivet långt förspel. Ge sedan lite mysigt oralsex, tillslut drar du upp den. Tänk romantik! Kör under täcket första gången om hon är pryd av sig. Sexlivet går alltid att utveckla.

Efter hon blivit mer van kommer dom bra knullen, det gäller bara att kickstarta.
Lycka till nu Ts och uppdatera oss gärna om din situation.
Senast redigerad av Floosiki 2013-07-21 kl. 22:55.
Citera
2013-07-21, 23:09
Medlem
Dagmar-DoomFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
Ta det långsamt men säkert. Det där med att hon är rädd/äcklad av din kuk passar inte i pusslet. Du säger att hon blir kåt som ett djur, rent biologiskt blir man inte äcklad av en kuk då. Om hon nu är totalt oerfaren så kör på långt förspel. Försök att få henne så bekväm som möjligt.

Avsugning kan vara lite mycket att börja med. Släck ner lysena, titta på en film, börja smeka henne och bara mysa. Ha ett överdrivet långt förspel. Ge sedan lite mysigt oralsex, tillslut drar du upp den. Tänk romantik! Kör under täcket första gången om hon är pryd av sig. Sexlivet går alltid att utveckla.

Efter hon blivit mer van kommer dom bra knullen, det gäller bara att kickstarta.
Lycka till nu Ts och uppdatera oss gärna om din situation.
jag tror det är som du säger att hon är sjukt oerfaren och jag är väll ingen knullguru heller, ska prova att ta det lite långsammare.
tror det kan ha och göra lite med att vi är så olika uppfostrade då jag kommer från en WT/Redneck/Dalmas släckt och hon ett finare hem från en stor stad söderut där alla är fysiker eller doktorer å skit.

hinner kanske uppdatera er i morgon, jag ska iväg på segelbåtssemester på östersjön en vecka, tur vi har eget rum i båten
Citera
2013-07-21, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagmar-DoomFist
jag tror det är som du säger att hon är sjukt oerfaren och jag är väll ingen knullguru heller, ska prova att ta det lite långsammare.
tror det kan ha och göra lite med att vi är så olika uppfostrade då jag kommer från en WT/Redneck/Dalmas släckt och hon ett finare hem från en stor stad söderut där alla är fysiker eller doktorer å skit.

hinner kanske uppdatera er i morgon, jag ska iväg på segelbåtssemester på östersjön en vecka, tur vi har eget rum i båten

Hon är säkert inte äcklad av kuken. Bara rädd att göra "fel". Promise.
Citera
2013-07-21, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso

Det är därför han ska satsa allt på henne. Första gången ska du knulla henne. Inte tvärtom. Ingenting kan gå fel när de gäller att ge i missionären. Kombinera det med trygg stämning som jag sa så tror jag det kan lösa sig.
Citera
2013-07-22, 00:03
Medlem
Dagmar-DoomFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
hoppashoppashoppas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in