Citat:
Ursprungligen postat av
Floosiki
Ta det långsamt men säkert. Det där med att hon är rädd/äcklad av din kuk passar inte i pusslet. Du säger att hon blir kåt som ett djur, rent biologiskt blir man inte äcklad av en kuk då. Om hon nu är totalt oerfaren så kör på långt förspel. Försök att få henne så bekväm som möjligt.
Avsugning kan vara lite mycket att börja med. Släck ner lysena, titta på en film, börja smeka henne och bara mysa. Ha ett överdrivet långt förspel. Ge sedan lite mysigt oralsex, tillslut drar du upp den. Tänk romantik! Kör under täcket första gången om hon är pryd av sig. Sexlivet går alltid att utveckla.
Efter hon blivit mer van kommer dom bra knullen, det gäller bara att kickstarta.
Lycka till nu Ts och uppdatera oss gärna om din situation.
jag tror det är som du säger att hon är sjukt oerfaren och jag är väll ingen knullguru heller, ska prova att ta det lite långsammare.
tror det kan ha och göra lite med att vi är så olika uppfostrade då jag kommer från en WT/Redneck/Dalmas släckt och hon ett finare hem från en stor stad söderut där alla är fysiker eller doktorer å skit.
hinner kanske uppdatera er i morgon, jag ska iväg på segelbåtssemester på östersjön en vecka, tur vi har eget rum i båten