Flashback bygger pepparkakshus!
2013-07-21, 02:04
Medlem
Jag minns att jag för ett par dagar sen kom in på någon del av deras sida där man kunde fylla på ny surfmängd hur lätt som helst, det var bara att välja hur mycket surfmängd man ville ha för ett visst pris, Bekräfta det och sen var det klart.
Inte en massa tjafs, utan rakt på sak på enklast möjliga sätt.
Men nu kan jag helt plötsligt av någon förbannad anledning inte hitta just den delen av deras sida, så vilken länk ska jag egentligen gå till?
Citera
2013-07-21, 02:09
Medlem
jsson98s avatar
https://www.halebop.se/ladda/kontokort/alla-laddningar

Bläddra ner lite så kommer du till halebop bredband
Citera
2013-07-21, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
https://www.halebop.se/ladda/kontokort/alla-laddningar

Bläddra ner lite så kommer du till halebop bredband
Aha, tack så mycket.
Nu ska jag spara den där länken.

Just ja, förresten - kan man ladda sitt "vanliga" mobila bredband som är kopplat direkt till datorn?
Jag har nämligen mobilen på lagning just nu så jag vill egentligen ladda mitt Telia Mobile Broadband.

Grejen är liksom det att förra gången jag skaffade mer surfmängd så behövde jag inte skriva in någon mobilnummer eller någonting alls, det kom bara upp en lista med tre alternativ och jag valde "1GB 29:-", tryckte på Bekräfta och sen var det klart.
Det var verkligen ingenting annat som jag behövde göra överhuvudtaget, det var vansinnigt simpelt och det enda jag behövde göra var att Bekräfta det där valet.
Jag behövde helt seriöst bara göra två-tre klick.
Senast redigerad av Mikael861 2013-07-21 kl. 02:32.
Citera
2013-07-21, 03:29
Medlem
jsson98s avatar
Om jag inte har helt fel så var det deras gamla system som fungerade så, nu behöver du numret på SIM-kortet som sitter i USB stickan som du sätter i datorn. När du ska ladda online.
Citera
2013-07-21, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
Om jag inte har helt fel så var det deras gamla system som fungerade så, nu behöver du numret på SIM-kortet som sitter i USB stickan som du sätter i datorn. När du ska ladda online.
Grejen är bara det att jag såg det här jättesimpla fönstret så sent som igår, när jag skulle gå in på YouTube.
Jag blev förd till en del av Halebops hemsida som talade om för mig att jag "har förbrukat min inkl. surfmängd för innevarande månad" eller något liknande och så frågade de mig om jag vill "köpa nytt" eller "fortsätta surfa med lägre hastighet".
Det var precis samma fönster som det förra när jag bara behövde markera ett alternativ, och då behövde jag som sagt inte fylla i några siffror eller koder överhuvudtaget - datorn verkade helt enkelt känna till vem jag var.

Antingen så har de förnyat den där sidan väldigt nyligen eller också är det himla krångligt att hitta fram till just den delen av sidan som jag var inne på förra gången.
Så, hur kan jag göra nu?
Senast redigerad av Mikael861 2013-07-21 kl. 14:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in