Citat:
Ursprungligen postat av
ElegantlyInDespair
Det första jag undrar är vilket verktyg man använder, jag ser två uppenbara alternativ. Antingen någon slags såg eller en köttyxa(meat cleaver). En köttyxa verkar som det bästa valet, bara lägga en ordentlig skärbräda under sen ett hårt slag, skulle det funka? Dom styckar väl större djur på det sättet så jag ser ingen anledning till varför det inte skulle funka. En ordentlig såg kanske är bättre en mindre variant med små vassa tänder?
Finns det vissa delar av armar och ben där det är lättare att skära igenom, vid lederna t.ex eller är det lättaste mitt på skelettet (kanske om man slår mitt på skelettet så bryts den i halv lättare?).
En till fråga, om man väntar tills blodet koaguleras helt (hur lång tid tar det ungefär?) så kan man väl göra det utan att det blir blod överallt?
Kul att du frågar!
Jag har gjort det här ett par gånger och det kan göras på olika vis. Jag brukar först och främst göra ett snitt i personens kind för att på så sätt ta ett blodprov, som jag sedan sparar som en trofé. Därefter tar jag en liten elektrisk såg och börjar såga de olika kroppsdelarna. Du kan alltid ta på dig en skyddsmask och skyddskläder, se även till att vira in hela rummet i plast så att du enkelt kan samla ihop allt så att du inte lämnar några bevis.
Stycka de olika kroppsdelarna med den elektriska sågen och förpacka in alla kroppsdelar i olika soppåsar. Åk ut på havet med din båt och kasta ut påsarna överbord. Packa även påsarna med stenar!
Har också en bror som styckade en del personer tidigare innan han var tvungen att sluta, han brukade dränera personen på blod genom att hänga personen upp och ner och göra ett snitt för att sedan stycka personerna med kirurgisk precision. Han jobbade med amputationer så han visste vad man skulle göra.