2013-07-19, 19:22
Medlem
ElegantlyInDespairs avatar
Det första jag undrar är vilket verktyg man använder, jag ser två uppenbara alternativ. Antingen någon slags såg eller en köttyxa(meat cleaver). En köttyxa verkar som det bästa valet, bara lägga en ordentlig skärbräda under sen ett hårt slag, skulle det funka? Dom styckar väl större djur på det sättet så jag ser ingen anledning till varför det inte skulle funka. En ordentlig såg kanske är bättre en mindre variant med små vassa tänder?

Finns det vissa delar av armar och ben där det är lättare att skära igenom, vid lederna t.ex eller är det lättaste mitt på skelettet (kanske om man slår mitt på skelettet så bryts den i halv lättare?).

En till fråga, om man väntar tills blodet koaguleras helt (hur lång tid tar det ungefär?) så kan man väl göra det utan att det blir blod överallt?
Citera
2013-07-19, 19:25
Medlem
En vass kniv och en helt vanlig såg ska absolut räcka. Utöver det kanske du vill införskaffa svarta sopsäckar och kanske köttkrokar att hänga upp kroppen i?
Det är såklart lättast att skära med kniven vid lederna och sedan använda sågen när du behöver lite förstärkning och om du känner du har behov och psyke för att dela själva benen i mindre delar.
Senast redigerad av panzerkurt 2013-07-19 kl. 19:28.
Citera
2013-07-19, 19:27
Medlem
BigIvars avatar
Det kan väl inte vara konstigare än att stycka en gris?
Senast redigerad av BigIvar 2013-07-19 kl. 19:30.
Citera
2013-07-19, 19:41
Medlem
Dr.Lecters avatar
Töm personen på blod så blir det inte så stökigt. Sedan kan du ju använda kirurgsåg. Jag rekommenderar inte att du använder någon typ av kniv eller köttyxa. Knivar tar inte ben och yxor kommer medföra blodstänk.
Citera
2013-07-19, 19:49
Medlem
SlutaCiteraMigTacks avatar
Sist när jag styckade så använde jag en motorsåg , det gick smidigt som fan
Citera
2013-07-19, 19:54
Medlem
ElegantlyInDespairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Lecter
Töm personen på blod så blir det inte så stökigt. Sedan kan du ju använda kirurgsåg. Jag rekommenderar inte att du använder någon typ av kniv eller köttyxa. Knivar tar inte ben och yxor kommer medföra blodstänk.
Om jag låter blodet koagulera så blir det väl inte stökigt ändå? Och blodet lär inte skvätta om jag låter det koagulera? Men om jag ska tömma kroppen på blod ska kroppen hängas sen ett snitt i halsen och låta det rinna ut? Hur mycket blod blir det ungefär?
Citera
2013-07-19, 20:06
Medlem
Avva66s avatar
Du kan stycka hela kroppen med en filèkniv, men det tar ett sommarlov.
Vilket du har på dej.
Citera
2013-07-19, 20:12
Medlem
Dr.Lecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElegantlyInDespair
Om jag låter blodet koagulera så blir det väl inte stökigt ändå? Och blodet lär inte skvätta om jag låter det koagulera? Men om jag ska tömma kroppen på blod ska kroppen hängas sen ett snitt i halsen och låta det rinna ut? Hur mycket blod blir det ungefär?

Fem liter blod har en normal vuxen människa. Sedan kommer du inte få ut allt blod i och för sig. Men anta runt 4-5 liter. Sedan, bara för att det har koagulerat betyder inte det att det inte skvätter, om du nu inte tänkte vänta tills allt blod stelnat helt (vet inte hur lång tid det tar) men det kommer orsaka mikroskopiska blodflagor när du hackar. Tips: Såg att använda och plast alternativt liknande uppfångstmaterial under din arbetsplats.
Citera
2013-07-19, 22:22
Bannlyst
Det räcker med en yxa eller en vassare kniv.

Befinn dig i ett badrum (nära dräneringen). Placera i badkar om det går, rätt smidigt.

1. Kapa av huvudet och placera i en sopsäck.
2. Händer och fötter i en annan säck.
3. Ett lår samt en vad i varje påse (2st).
4. En överarm samt en underarm i varsin påse.
5. Bålen blir jobbigare, man kan välja att ta den i ett stycke eller kapa den på mitten (strax under revbenen).

Det är väl det smidigaste. Sen använder du en ultraviolett lampa som kan upptäcka kroppsvätskor (blod mm) sen torkar bort det med lösningsmedel.

Var paranoid, se till att du inte lämnar spår efter dig. Lasta sedan i kroppen i bilen och kör ut i skogen där du redan har en djup grop uppgrävd. Ju djupare ju bättre. Placera sedan kroppen där och placera större stenar övanpå kroppen så inte något rovdjur gräver upp det. Fyll sedan hålet och kolla så att inga rester är kvar i bilen. Städa sedan bil och badrum en gång till.

Sen när du är helt klar gå sedan och lägg dig. Det är jobbigare än vad man tror att göra sig av med en kropp.
Citera
2013-07-19, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElegantlyInDespair
Det första jag undrar är vilket verktyg man använder, jag ser två uppenbara alternativ. Antingen någon slags såg eller en köttyxa(meat cleaver). En köttyxa verkar som det bästa valet, bara lägga en ordentlig skärbräda under sen ett hårt slag, skulle det funka? Dom styckar väl större djur på det sättet så jag ser ingen anledning till varför det inte skulle funka. En ordentlig såg kanske är bättre en mindre variant med små vassa tänder?

Finns det vissa delar av armar och ben där det är lättare att skära igenom, vid lederna t.ex eller är det lättaste mitt på skelettet (kanske om man slår mitt på skelettet så bryts den i halv lättare?).

En till fråga, om man väntar tills blodet koaguleras helt (hur lång tid tar det ungefär?) så kan man väl göra det utan att det blir blod överallt?

Kul att du frågar!

Jag har gjort det här ett par gånger och det kan göras på olika vis. Jag brukar först och främst göra ett snitt i personens kind för att på så sätt ta ett blodprov, som jag sedan sparar som en trofé. Därefter tar jag en liten elektrisk såg och börjar såga de olika kroppsdelarna. Du kan alltid ta på dig en skyddsmask och skyddskläder, se även till att vira in hela rummet i plast så att du enkelt kan samla ihop allt så att du inte lämnar några bevis.

Stycka de olika kroppsdelarna med den elektriska sågen och förpacka in alla kroppsdelar i olika soppåsar. Åk ut på havet med din båt och kasta ut påsarna överbord. Packa även påsarna med stenar!

Har också en bror som styckade en del personer tidigare innan han var tvungen att sluta, han brukade dränera personen på blod genom att hänga personen upp och ner och göra ett snitt för att sedan stycka personerna med kirurgisk precision. Han jobbade med amputationer så han visste vad man skulle göra.
Citera
2013-07-20, 07:49
Medlem
Raventears avatar
1. Jag skulle verkligen rekommendera att du tappar kroppen på blod först.
Även om blodet koagulerat så blir det som ett segt slem. Kladdas och jävlas.

2. Efter det, snitta försiktigt upp buken från genitalierna tills det tar stopp vid bröstkorgen.

3. Ta ut inälvorna. Det mesta ligger rätt löst.

4. Vill du bara ha ner kroppen i hanterbara bitar kan du börja med att ta en vass kniv och skära genom fotled, knä, höft, handled, armbåge och axel.
Det går väldigt snabbt, när du fått in vanan går det snabbare än att såga.

5. Ryggraden är lite knivig (höhö) att skära igenom, så jag rekommenderar att du tar en såg, egentligen vilken som helst som du har nära till hands. Såga nu av huvudet och genom ryggraden precis under bröstkorgen. Ta din kniv och skär genom sidorna så du lossar den nedre delen av torson från den övre.

Vill du även veta hur du detaljstyckar? Plockar ut fina stekar och snånt?
Citera
2017-08-24, 03:15
Medlem
Vänta, vaaa? Gammal tråd men ramlade in här. All heder åt flashback som står upp för det fria ordet men wtf haha ni är ju riktigt störda och förmodligen världens ensammaste. Shit asså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in