2013-07-19, 03:52
Medlem
SoFarGones avatar
Substans: D-amfetamin & DL-amfetamin

Administrering: Rektalt

Doseringstillfällen: 1

Dos:
0,055g Dexamfetamin
0,015g Levoamfetamin
totalt 0,07g

Ålder: Vid tidpunkten 17 år
Kön: Män
Vikt: 60 och 70kg

Tid: 12.00-16.00

Två ungar en solig förmiddag:

11.00
När föräldrarna jobbar sent så brukar ungar hitta på dumheter, men inte i vårat hus - inte innan denna dag det vill säga! Visste att ingen skulle vara hemma förrän 19.00 så jag passade på att ta hit en nära kompis (som vi kallar DiCaprio), eftersom ända sedan vi gick i femman hade svurit att vi skulle leva normala liv, men 1 gång i månaden ta tunga droger tillsammans... Detta skulle bli vårt första utövande av denna ritual. Vi hade i planerna att första gången skulle bli heroin IV men sådant har vi inte fått tag på ännu.

Istället så hade vi tidigare lyckats göra en deal, att byta 20st av mina Metamina mot 20st Amfetamin av en kompis som DiCaprio hade supit med någon gång.
– Äre bra grejer nu då?
Frågar killen som visade sig vara ganska dum i huvudet som byter mot saker han inte vet något om annat än vad vi har berättat. Vi försökte förklara skillnaderna så gott det gick och han verkade övertygad. Sedan gick jag hem och lade alla Amfetamin i samma låda som jag samlar alla mina Metamina i (tar mindre än preskriberad dos och bara ibland så jag har flera tusen Metamina undanlagda). Där fick dom sedan ligga i en månad eller två, ända fram till denna dag. Jag har förut endast intagit terapeutiska doser utan ruseffekt.

DiCaprio anländer, plingar på dörren till den blivande brottsplatsen. Jag öppnar och där står han i morgonsolen, med sig har han en röd plastpåse och ett upprymt leende.
– Get in here nigga.
Vi går in i köket och sätter oss, eftersom det känns lite trevligare än på mitt mörka rum. TV:n står på i vardagsrummet och hörs väl.
– Vad kan en frikostig herre som dig själv tänkas ha i påsen?
– Sprutsaken och sen tog jag med chips och marinerat kött också.
– Good brah. Vi kan väl börja grilla direkt, för att minska avtändningen. Vi kommer som sagt säkert inte äta efter intag.
– Affirmative.
– Sticking to the plan, indeed.

Vi går ut och DiCaprio sätter sig i en stol medans jag tar av täcket från grillen, den är ändå stekhet från solen. Bär upp den på vår stora veranda och slänger på så mycket briketter som får plats, bara för att det är trevligt med överflöd.

– Valde briketterna för att det ska brinna länge så man inte känner press på sig, det ska va chill mode idag.
– Ja, idag skall det minsann chill mode-softileras grovt, peace yolo!
– Håll käften!
– Ge mig tändvätskan.
– Eh nej!

Trodde att han skulle spruta på mig men han ville visst bara spruta på grillen, vilket lättade mig men å andra sidan så kände jag en viss konkurrens om grillmästartiteln! I vanlig ordning tänder jag på grillen direkt efter att tändvätskan sprutats på, trots att man bör vänta 5 minuter. Typiskt oss med ADHD! Nåväl, efter lite krångel så blir det bra fart på grillen ändå och vi går in till TV-rummet och sätter oss i soffan varifrån vi kan hålla uppsikt på grillen genom glaset till verandan.

Jag går till min låda i garderoben där jag har över 3500st Metamina och mina 20 Amfetamin. Tar locket på en flaska rak gel och lägger omsorgsfullt i 16st Metamina och 12st Amfetamin och ger till DiCaprio som sitter kvar i TV-soffan medans jag hämtar en mortel och ett glas vatten. Vi delar det i två högar och börjar sedan pulverisera tabletterna. Vi hade omsorgsfullt planerat dosen i en månad efter att ha läst om de olika egenskaperna. Vi ville definitivt ha ett Dextro-baserat psykiskt rus men ändå få en liten fysisk spark av Levoamfetaminet. Av ren slump så blir också den slutgiltiga mängden 0,07 gram, en referens till våran passion för Bond-filmerna.

När vi har krossat tabletterna så springer jag ut och slänger på alla köttbitar och kommer in igen.
"Vi skulle haft kanyler nu, då jävlar!" Säger DiCaprio.
– Nej jag har läst att det inte är bra att IV:a tabletter och särskilt inte dessa.
– K, flashbackarn.
DiCaprio har nu blandat ut det i ett eget glas vatten och suger nu upp vätskan i sin lilla pump som följde med i avmaskningsmedlet till hans katt. Olyckligt nog, så har DiCaprio hällt i en halv sjö med vatten i sitt glas.

– Bra, nu får du köra in och ut den där jävla sprutan som en dildo ett par gånger, det kommer slå dåligt också. Du får dricka det.
– Helvete... Kan jag inte ta några nya?
– Nej.
– Kan jag inte få använda din pump efter dig? Det får lätt plats i den.
– Det finns inte så mycket annat att välja på.

Med ett skamligt ansiktsuttryck tar jag fram revaxör-pumpen som jag vet att min familj kommer att stoppa in i örat. Den suger stadigt upp lösningen som jag har i glaset och går därefter in på toa med den. Börjar skaka och är riktigt förväntansfull. Hör DiCaprio höja TV-volymen och öppna sin chipspåse och upplever en känsla av vuxenhet, vi är ensamma hemma men vi är ändå på något sätt propra som ser på TV, diskuterar och förbereder drogintag. Det är svårt att förklara men jag känner liksom en positiv känsla av tanken att vi är två vuxna vänner nu.

I detta ögonblick så ryker oskulden, i dubbel bemärkelse. Det känns ganska obehagligt då det var en rejäl mängd vätska, tar ut pumpen efter 10 sekunder och försöker att inte spänna mig, har läst på flashback att man ska slappna av. Ligger helt stilla i 20 sekunder innan polarn står på andra sidan dörren och frågar hur det går. Jag har fått i mig allt sa jag och ställde mig sedan upp, låste upp dörren, låste den genast igen när jag insåg att jag inte dragit upp kalsongerna. Tvättade pumpen med lite flytande tvål medans jag tänkte på hur gult ljus det är på toaletten, lite yr också.

Öppnade dörren. Det börjar slå, känner ljuset från hallen som en energi, allt är kristallklart och allt ljudet är extra krispigt och skönt.
– Nå?
– Jävlar det bara kryper i kroppen! Ta din dos nu!
DiCaprio inspekterar misstänksamt pumpen innan han greppar den och går in med sitt glas på toaletten. Nu blir ruset otroligt starkt och jag känner hur det susar luft runt mig när jag vrider på huvudet.
– Hur många cm in?
"Så långt det går, läste att den ska flera centimeter in." Säger jag.
– K, flashbackarn.
– JÄVLAR, det rushar i mig, det är helt galet hela min kropp vaporiseras och är bara energier som gnider sig mot varandra och skapar en värme, vilket JÄVLA kick!
– Haha nice. Jag trycker i mig det nu, fan va äckligt de känns. Btw de låter som du inte kan prata ju?
– Ah, min... min käke woh xD Det är för stark de här jag OD:ear nu fan vänta jag skakar
– Bra att du säger de nu... Men chilla för vi blir irrationella nu, även om det är OD så är det inte nära LD50 så inget att noja över.
"Strunt fucking samma, det försvann och istället kom det sköna vibrationer, yippi!" Säger jag.

Vid det här laget så ligger jag ner, lutad mot väggen. Känner härliga rysningar i kroppen och känslan av att vara glasklar medans huvudet befinner sig i en torktumlare gjord av lyckliga små alger som masserar huvudet och ger det bränsle. Trots att det var rektalt så är kicken lika överväldigande som jag föreställde mig tjack IV skulle vara. Wow! Känner hela tiden att det är på gränsen på för mycket, men ändå känns det kung och jag är lycklig och självförtroendet är i topp.

DiCaprio kommer ut med ett leende och jag tittar på honom. Han ger mig tummen upp och jag blir väldigt lättad. Han drar upp mig och jag ger han en kram. Sedan säger han att det börjar slå. Då klappar jag han på axeln och säger: "Nu jävlar, nu ska vi lyssna på Strobe!". Han skrattar och skuttar glatt med upp för trappan till mitt rum, där jag redan förberett Spotify så det är bara att trycka på mellanslag så slås den på. Allt blir så krispigt klart och av okänd anledning så föreställer jag mig att detta huset ligger precis vid ett sånt där hav där det finns fiskmåsar, mörkgråa berg och livbojar lite överallt. Kändes extremt bra att ha ett hus vid havet med min bästa vän!

Medans vi lyssnar på Strobe så märker jag hur det fortsätter intensifieras otroligt starkt och DiCaprio påpekar hur det spänner i käken och hur det är intensivare än man tror när man läser om tjackrus på nätet. Jag instämmer och belönar honom för sitt smarta uttalande genom att klappa honom på axeln än en gång. Låten kändes bra men jag stängde av den och då kändes det ÄNNU bättre!

– Det är riktigt nice!
– Sjukaste asså!
– Vet! Det är rätt sådär nice nu. Best day of my life liksom, nejabas'kah. Jo det äre... Nejabas'kah. Eller jo de är det... Nejabas'kah
– Haha Axwell-referens...
– För det första, så är denna bilen så keff.
– För det andra så sitter de gäster här som vi inte ens känner och för det tredje...
*Tillsammans*: SÅ ÄR DE JÄVLIGT NÄRA DÖDEN...UPPLEVELSE!
*Skrattar okontrollerat i flera minuter*

– Vi har det jävligt bra nu.
DiCaprio med skånsk axwell dialekt: Det är najs, jag var vauken hela resan, höll mig vaken sen souv jag.
*Skrattar tillsammans igen*
– Nu får du ge dig. Har du cigg?
– Ja, jag har ett paket hemma och ett helt oöppnat Winston med mig så vi kan röka som dårar!
– Vi går ut då.

När vi ställer oss upp så intensifieras det för mycket och jag blir illamående och yr. Sätter mig ner lite och ber honom vänta lite. Han börjar titta ner i golvet.
"Mår du också dåligt?" Frågar jag då.
– Jag gjorde nyss, för köttet är bränt.
JÄVLAR OCKSÅ!
– Men sen kom jag på att jag ändå inte är hungrig.

Jag glömmer illamåendet och kutar ner för trappan och känner hur underbart det är i solen men tänker mest på att få bort köttet från grillen. Givetvis var dom bortom räddning men det kändes OK eftersom det var DiCaprio's mammas pengar som gick i stöpet.

[forsättning nedanför]
Senast redigerad av SoFarGone 2013-07-19 kl. 03:56.
Citera
2013-07-19, 03:53
Medlem
SoFarGones avatar
"Fan va skönt det var här ute" Hör jag bakom mig.
"Tänkte PRECIS säga det! Kan jag få en cigg btw? Svarar jag.
– Nix. Du kommer debiteras 10SEK isåfall.
The Ovster!

Givetvis så är det inte Ove Sundberg jag handskas med och inom några sekunder så satt vi i varsin utomhusfåtölj och avnjöt en Winston-cigarett. Varje gång jag inhalerade röken så började det kittlas i ögonen. Detta tyckte jag var mycket lustigt och försökte förklara min upplevelse för min kompis men det slutade bara i att vi skrattade åt våran dumhet. Vi försäkrade om oss att den andre också tyckte det var gött att röka, ett flertal gånger. Vi nämner även hur självsäker man känner blir.
– Man känner sig så alfa, riktigt ultra-boss.
– Jag flyger högt som en albatross, yolo.
*Skratt*

– Jag blir änna lite dance nu.
– Du BLIR dance alltså?
– Korrekt analys, jag har nu evolverats till dance.

Vi gick upp en stund och fuckade ur totalt till Skrillex-låtar. Vi kände oss väldigt coola när vi låtsades spela keyboard och skruva på mixerbord i luften medan vi headbangade och skuttade. Sedan bestämde vi oss för att städa undan alla bevis, det tog en kvart. Sen satte vi oss i soffan där nere och tänkte se på film.

– Vi tar någon med feta effekter och fett ljud.
– Det kan vi väl, men dom ända jag har som passar in i den beskrivningen är väl Saving Private Ryan och Inception.
– Vi tar Inception då, den är storslagen!

Började leta efter filmen i min externa hårddisk som jag har inkopplad i DVD:n medan polaren hämtade dricka i kylen. Jag hade öl på rummet men efter ett övervägande så kom vi fram till att Coca-Cola smakar bäst, öl är nämligen bara förtärt för sin berusande effekt, vilket vi hade mer än nog av. Så där satt vi och såg på en långfilm och pratade med varandra och fokuserade perfekt, kände eufori, lycka och klarhet. När filmen var slut så applåderade vi och visslade hysteriskt. Det har nu gått några timmar sen han kom så han tackar mig för den underbara upplevelsen och säger att det är dags att gå hem. Jag följer honom till ytterdörren.

– Kan jag få en cigg?
"Du kan få ett par stycken" Säger han och räcker fram fem stycken.
Jag tar emot dom och vi kramar varandra hejdå. Jag står kvar i dörröppningen och ser honom gå iväg på min grusväg med en misstänksamt självsäker gångstil. Då vänder han sig om och ropar:
– Om du skriver en tripprapport så vill jag heta DiCaprio! För du ska väl skriva en rapport, flashbackarn?

5/5
Citera
2013-07-19, 04:10
Medlem
Extras avatar
Tyckte den var lite dryg eller barnslig i början, men när man kom in i texten lite mer så blev det ganska charmigt. Barnsligt, enkelt, roligt. Lät ju som en toppendag med för den delen.
4/5
Citera
2013-07-19, 05:01
Medlem
Perolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra
Tyckte den var lite dryg eller barnslig i början, men när man kom in i texten lite mer så blev det ganska charmigt. Barnsligt, enkelt, roligt. Lät ju som en toppendag med för den delen.
4/5

Instämmer. Sen känns det som att du försöker skriva bättre än vad du egentligen kan.

3/5
Citera
2013-07-19, 05:08
Medlem
SoFarGones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perola
Instämmer. Sen känns det som att du försöker skriva bättre än vad du egentligen kan.

3/5
Jaha! Jag trodde jag skrev jättebra. Kul att ni gillade den!
Senast redigerad av SoFarGone 2013-07-19 kl. 05:12.
Citera
2013-07-19, 09:57
Bannlyst
fan vad bögigt, skulle hellre injicera än att inta droger genom anuset.
Citera
2013-07-19, 10:31
Medlem
SoFarGones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LEGOLAS98
fan vad bögigt, skulle hellre injicera än att inta droger genom anuset.
Du verkar väldigt intresserad av anus ser jag.
Citat:
sex med han så kan du låta han ta dig i analen, bögar gillar sånt.
Citat:
ibland gräver jag ut bajskorvar från röven och låtsas för mig själv att det är riktigt bra hasch
Citat:
ja dom får ligga mer genom att bli anal knullade i sin fängelse cell
Citat:
om du inte nu är bög så kan du börja töja på din rektum så att den får plats där
Citat:
det kommer från rövhålet på ormen
Citat:
kan vara gammal torkad sperma som täpper till röret där det kommer ut sperma

Frågan är varför du är så intresserad.
Citera
2013-07-20, 01:28
Medlem
hoppidoppis avatar
Rolig

Log lite åt eran lycka och barnslighet genom hela
Citera
2013-07-21, 02:44
Medlem
Sm0okeys avatar
Hahaha!
Faktiskt riktigt bra skrivet! Älskar era konversationer haha!
Låter precis som en redig kväll med lite tjo!
Citera
2013-07-21, 08:34
Medlem
djunashs avatar
Rolig läsning
Citera
2013-07-21, 13:01
Medlem
Skön rapport, härligt slut också. Amfetamin börjar låta mer och mer frestande.
Citera
2013-07-21, 13:50
Medlem
LEGOLAS98 - Haha, vilken jävla pajas. Född '98 eller bara en idiot?

OnT: Lät väldigt barnsligt i början, men de släppte efter några rader och man började minnas när man själv var i den åldern.
Roligt skrivet. Ni verkar ha en bra relation du och DiCaprio.

4/5
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in