2013-07-21, 19:37
Medlem
Jag har funderat över det här under natten, jag kan förstå behovet av kontroll för framtida säkerhet för kvinnor, men det som stör mig är männen.

Det kan bero på medians påverkan på mig, men jag tycker det känns obehagligt med tänke på dagens debatt om männens våld mot kvinnor. Om 100% av männen hade varit icke våldsbenägna, då skulle jag tycka att det hade varit bra med att andra tänkesättet att försöka få mer hårdföra män, men det känns som att driva en sådan tes i dagens klimat, så främjar man bara de som övar på tog för mycket kontroll.

Så om man ska driva denna tes, så bör man även satsa stor tid och resurser med åtgärder för de män som går överstyr.
Citera
2013-07-21, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Det där är ju bara ren lögn. Det är en total omöjlighet. Att bara 1 av 20 svenska kvinnor ens skulle kunna tänka sig att rasblanda är önsketänkande som tyvärr gränsar till förvirrade feberfantasier.
Det är något högre andel för temporära förbindelser, men en kvinna som vaknat upp/mognat från judens marxism väljer med 95% säkerhet en vit man när hon vill ha barn - därför att hon inte vill ha ungar med 68 IQ, unibrow och enorm, krokig näsa. Vad gäller liggandet i utlandet så är merparten en fråga om att ligga med medhavda vänner i första hand, och européer från andra germanska länder (andra turister) i andra hand, och ytterst sällan med lokalbefolkningen. Åker du till Afrika så är det en del rätt sinnessjuka kvinnor som ligger med lokalbefolkningen men de är ytterst få, en löjeväckande liten procent av svenska folket. Medvetandet om HIV-risken är hyfsat stort. Tyvärr stämmer det dock alltså att så länge den judiska marxismen har inflytande och ligga-runt-beteende existerar, så drabbas en stor del av de kvinnor som anammar den livsstilen av HIV och blir dörrmattor åt en del etniska främlingar. Man kan se det på två sätt - antingen är det ett Lebensborn som raderar de kvinnor som saknar etnisk lojalitet ur genpoolen - för de får HIV, andra könssjukdomar, blir mördade av invandrarna, eller får barn som inte liknar dem, eller blir ratade av svenska män därför att de upplevs som motbjudande efter att ha begått miscegenation. Eller så kan vi väga in problematiken med minskade födseltal. Våra födseltal bör i dagsläget höjas, men hellre då om möjligt att de höjs bland de som skaffat stabila familjer, än genom att få dessa förrädarkvinnor som är synnerligen mottagliga för judisk marxistisk hjärntvätt att föda barn istället för att radera sig ur genpoolen.

Den största risken med miscegenationen är att vi förlorar eller minskar i vår genpool de egenskaper utom intelligens som vi besitter, dvs bl.a. saker som skönhet, för det är mestadels lågintelligenta som begår miscegenation och det är om de är bärare av andra egenskaper än intelligens som det är en förlust. Merparten av miscegenation handlar dock om kvinnor på 50+ som är grovt överviktiga och singlar.
Citera
2013-07-21, 19:42
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Det håller jag helt med om, men den här diskussionen handlar ju inte riktigt om det.

Det gör det visst, som jag skrev så är även moral en psykologisk mekanism som verkar mellan gruppens medlemmar och som avgör om en individ tillhör gruppen eller inte. Och ju mer vår moral liknar andra folks moral, desto diffusare blir gränserna mellan vår grupp och andra grupper. Vi måste sträva efter att upprätthålla en väldigt tydlig barriär mellan konkurrerande folkslag inom alla områden - moral, kultur, andlighet, språk och kommunikation och fysiskt. När en neger har antagit vår kultur, vårt språk, vår moral och vår andlighet, då kvarstår enbart det "yttre" (för den rasligt omedvetne), och folk går omkring och får för sig att negern är svensk eftersom han är så väluppfostrad och allt vad det är man hör. Det verkar åt andra hållet också. Om vi antar kultur, språk, moral och andlighet som överrrensstämmer för andra folk, då uppstår samma dödliga situation.

Med det sagt så menar jag inte att "kvinnlig sexuell frigörelse" och all dekadens skit som pågår i samhället i stort är av godo, men det finns djupare saker som måste tas i beaktan. Så vi har all anledning till att fundera på metoder som uppnår samma mål men som fortfarande särskiljer oss från konkurrerande folk, inte låta sig driva med när sydlänningar försöker förvilla våra sinnen.
Senast redigerad av Vindhler 2013-07-21 kl. 19:50.
Citera
2013-07-21, 19:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Till skillnad från dig behöver jag inte tvinga några kvinnor att ligga med mig, utan när jag vill ligga så gör jag det eftersom den kvinnan jag valt ut inte kan motstå mig. Men jag förstår att om man är en fetlagd sydlänning med en hängbuk och allmänt dekadent yttre att man kan behöva "kräva sex" från sin partner. Du är och förblir en undermänniska både till det yttre och det inre utan några högre spirituella aspirationer här i livet.

En man som bryr sig det minsta om kvinnors åsikter, kommer till syvende och sist att kontrolleras av dem. Män som brister i självförtroende, har nämligen alltid försökt att insmickra sig hos kvinnor, i förhoppningen om att få bekräftelse; att likna vid tonårstjejer som klär sig i tajta byxor och vickar på rumpan framför män på stan.
Citera
2013-07-21, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Varför röstar då inte svenska kvinnor på nationalistiska partier? En majoritet av de unga kvinnorna röstar tvärtom på mångkultur-vänliga partier. Så märkligt.
För att de är hjärntvättade och för att rörelsen varit oförmögen att inge förtroende för kvinnliga väljare. Samt för att vänstern angriper våra demonstrationer med våld, så att kvinnor med barnvagn inte kan gå med i våra demonstrationståg medan de kan gå ostört i vänsterextrema tåg. Därför att kvinnor i allmänhet är mindre intresserade av att undersöka maktstrukturer, och mer intresserade av extremt konkret sakpolitik snarare än att se helheter och visioner inom sitt politiska tänkande. Och för att flera av de förbannade i evighet "nationalisterna" i ND och de tidigare skinheadsrörelserna var kvinnohatande i flera fall, vilket judemedia underbyggde med sin propaganda och sina psykningar.

Alla dessa ting kommer att åtgärdas, och de ansvariga - främst judemedia - kommer snart inte längre att skratta.
Citera
2013-07-21, 20:01
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
För att de är hjärntvättade och för att rörelsen varit oförmögen att inge förtroende för kvinnliga väljare.

Det finns ett väldigt enkelt sätt att få ungefär lika många kvinnliga explicita nationalister (med detta menar jag att de erkänner för sig själva att de är nationalister och finner det rätt och riktigt) och det är om varje nationalistiskt man tar sitt ansvar och övertalar sin kvinna om det rätta och riktiga i att värna folket. Kvinnor låter sig gärna styras utav män - och gärna utav bestämda sådana som vet vad dem vill och som har en större vision och ett uppdrag, och av män som de har känslor för. Det ligger liksom i kvinnans natur. Men väldigt många svenska tjejer är implicita nationalister, det vill säga det är i praktiken nationalister men förstår det inte själva och vågar inte erkänna det på grund av socialt stigma osv. De gifter sig svenskt, skaffar svenska barn och är otroligt stolta över sitt svenska utseende men röstar på S eller MP eftersom ingen manligt bekant har tagit sitt ansvar och förklarat hur det ligger till.
Citera
2013-07-21, 20:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja, så enkelt är det nog faktiskt. Jag styrs inte av kristendom, hedendom eller något "semitiskt" utan av förutsättningslösa observationer av verkligheten och rationellt tänkande. Jag är inte intresserad av att återskapa 1800-talet, eller nån diffus hednatid innan folkvandringstiden (snacka om galenskap ), utan jag är intresserad av lösningar på verkliga problem nu och inom överskådlig framtid. Lösningen på verkliga problem i den verkliga verkligheten vi lever i här och nu är inte "inre andlig utveckling", "bågskytte och biodling", anarkoliberala hippieprojekt och allehanda andra märkliga påhitt som folk har förespråkat på detta forum. Det är ungefär lika dumt som om någon hade föreslagit att man genom meditation, eller avhållsamhet från onani, kan lösa problemet med att den roddbåt man sitter i har ett hål i botten genom vilket det forsar in vatten.

En bra liknelse när det gäller huvuddiskussionen är som sagt negerfrågan. När negrerna var förtryckta av vita i USA, liksom i Sydafrika, så höll de sig ganska väl i skinnet, skötte arbeten och sina familjer hyfsat, var kristna och konservativa, och begick relativt (relativt senare iaf) lite brott. När de fick "frihet" från 1960-talet och framåt så fullständigt exploderade den svarta brottsligheten i USA och i Sydafrika gick det ju snabbt från ett ganska välfungerande land till världsmästarnationen i mord, våldtäkt och rån, efter att de vita männen lämnat ifrån sig kontrollen 1994. Inom vissa grupper verkar det helt enkelt finnas ett inneboende kaos och om detta kaos inte "förtrycks" och kontrolleras i viss mån så blommar detta kaos ut, med ödesdigra följder.

Betänk hur det gick till när man i Väst släppte kvinnorna lösa på 1960-talet: En stor andel dum-kåta betahannar, var övertygade om att det skulle leda till massvis med sex för deras egen del, och har sedan dess i praktiken dansat efter kvinnornas pipa - och genomfört det ena vansinniga projektet efter det andra. Märkvärdiga exempel inkluderar: Förstörelsen av utbildningsväsendet, förstörelsen av kulturlivet, kollaps i familjepolitiken, försämring av rättsväsendet, och skapandet av konsumtionsekonomin.

Jag tror att det krävs en manlig elit, som inte låter sig styras av "fitta", för att få rätsida på skutan.
Citera
2013-07-21, 20:05
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag tror att det krävs en manlig elit, som inte låter sig styras av "fitta", för att få rätsida på skutan.
Självfallet. Men varifrån ska vi importera en sådan?
Citera
2013-07-21, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Du är och förblir en undermänniska både till det yttre och det inre utan några högre spirituella aspirationer här i livet.
Haha, hedningen har talat. Det finns väldigt lite att hämta från Den forna sedan, men visst, famla efter halmstrån om du nu vill det.

Någon i tråden tipsade förut om Sexual Utopia in Power av F. Roger Devlin. Den består av fyra delar: I, II, III, IIII

Det här var ganska intressant, faktumet att vi inte har några äldre förebilder längre:
Citat:
Ursprungligen postat av F. Roger Devlin
Civilization has been defined as the partial victory of age over youth. After several decades of married life, a woman looks back and finds it inconceivable that she once considered a man’s facial features an important factor in mate selection. She tries to talk some sense into her granddaughter before it is too late. “Don’t worry about what he looks like; don’t worry about how he makes you feel; that isn’t important.” If the girl had a not especially glamorous but otherwise unexceptionable suitor (the sort who would be charged with harassment today), she might take the young man’s part: “If you don’t catch this fellow while you can, some smarter girl will.” So it went, generation after generation. This created a healthy sense of competition for decent, as opposed to merely sexually attractive, men. Husbands often never suspected the grandmother effect, living out their lives in the comforting delusion that their wives married them solely from recognition of their outstanding merits. But today grandma has been replaced by Cosmopolitan, and the results are there for all to see.

Det här har jag observerat i verkligheten också; mina mor- och farföräldrar säger självklart till mina systrar att de förtjänar det bästa, och inte ska nöja sig med vad som helst, partnermässigt. Vilket är en självklarhet, till en vis grad, problemet är bara att detta uppstår (bland den kvinnliga befolkningen i stort):

Citat:
But by the 1930s millions of women were watching Cary Grant two hours a week and silently comparing their husbands with him. For several decades since then the entertainment industry has continued to grow and coarsen. Finally the point has been reached that many women are simply not interested in meeting any man who does not look like a movie star. While it is not possible to make all men look like movie stars, it is possible to encourage women to throw themselves at or hold out for the few who do, i.e., to become sluts or spinsters, respectively. Helen Gurley Brown raked in millions doing precisely this. The brevity of a woman’s youthful bloom, combined with a mind not yet fully formed at that stage of life, always renders her vulnerable to unrealistic expectations. The sexual revolution is in part a large-scale commercial exploitation of this vulnerability.

Kraven är enorma på vita heterosexuella män; men negrer, turkar och araber mäts med helt annan motstock av någon anledning. Det kan antagligen förklaras genom att den frigjorda kvinnan (horan) har sex med diverse sydländska folk som ung, men senare när hon ska gifta sig kommer de enorma kraven bara för att få till en dejt. Det här är definitivt vad jag definierar som OANSVARIGT, LÄTTJEFULLT OCH SKADLIGT LEVERNE SAMT BETEENDE!

Sverige anno 2013, visst är det underbart!
Senast redigerad av hejloltja 2013-07-21 kl. 20:15.
Citera
2013-07-21, 20:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
"Vi" - om jag räknas in där - är på intet sätt feminstiska, ute efter att ligga, eller ute efter att acceptera någon slags "kvinnlig frigörelse" av den sort som feminismen är ute efter. Jag är ute efter att kvinnan inser sin roll i folkgemenskapen och skaffar sig offervilja inom de områden där hon behövs, på samma sätt som mannen skaffar sig offervilja på de områden där hans uppoffringar behövs. Den som inte uppoffrar alls utan tvärtom parasiterar bör stötas ut på olika sätt, helst genom folkets eget avståndstagande från förrädare, och endast i andra hand genom statliga direktiv när det förstnämnda ej hjälper - den kvinna som betraktar sin "frihet" som en uppmaning att begå miscegenation eller stötta massinvandring, har förverkat sin rätt till beskydd och respekt från människorna runt omkring henne i samhället. Traditionella könsroller bör återupprättas - de existerade inte av skälet "mannen ska kontrollera kvinnan", utan av skälet: "mannen ska bidra med det han kan till förhållandet, kvinnan med det hon kan - båda ska arbeta för förhållandets väl, och det egna folkets väl". Där ska kvinnan ge mannen motivationen att orka och vara villig till blodsoffer i händelse av krig, och det kan endast uppnås om kvinnan är trogen och ger mannen viss kontroll - även om kvinnan har möjlighet att temporärt ta över kontrollen och mannen förväntas ta hänsyn till vad hon önskar, så att mannens roll i praktiken inte är att bestämma utan att samordna viljorna. Mannen har också plikten att betrakta kvinnan som mer värd, ta en kula för henne om så skulle krävas, och beskydda henne mot allt som kan hända henne. De män som är beredda att uppfylla mansrollens krav utan att först vänta på att ALLA kvinnor i landet ska uppfylla sina plikter, förtjänar kvinnornas respekt, övriga förtjänar den inte.

1. En kvinna kommer inte att få ut något av att ingå i den folkgemenskap som du föreslår. Det hade man redan i Sverige på 1950 - och 60-talen och kvinnor gjorde uppror mot det. Jag föreslår att du pratar med kvinnor, talar om för dem att du vill att de ska offra sig för folkgemenskapen, och hör vad de säger om saken.

2. Vad händer om kvinnor kollektivt bestämmer sig för att de inte gillar traditionella känsroller?

3. Om mannen inte bestämmer, vem ska då bestämma: Påskharen? Jultomten? Gudrun Schyman?

4. Hur kommer det sig att kvinnor inte flockas till dessa tappra karlar som skyddar dem mot allt ont, och istället har sex med afghanska våldtäktsmän?
Citera
2013-07-21, 20:25
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejloltja
Haha, hedningen har talat. Det finns väldigt lite att hämta från Den forna sedan, men visst, famla efter halmstrån om du nu vill det.

Nu är det oklart om du syftar på boken Den forna seden, eller om du syftar till våra förfäders andlighet i deras livsvärld. Om fallet är det förra så kan jag låta meddela att det är en bok jag ännu inte läst och om fallet är det andra så vill jag nog påstå att du inte är tillräckligt kompetent för att göra den bedömningen. I vilket fall så är det en diskussion för en annan tråd.

Citat:
Ursprungligen postat av hejloltja
Sverige anno 2013, visst är det underbart!

Vad skall vi göra för att förbättra situationen?
Citera
2013-07-21, 20:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericus
Jag har funderat över det här under natten, jag kan förstå behovet av kontroll för framtida säkerhet för kvinnor, men det som stör mig är männen.

Det kan bero på medians påverkan på mig, men jag tycker det känns obehagligt med tänke på dagens debatt om männens våld mot kvinnor. Om 100% av männen hade varit icke våldsbenägna, då skulle jag tycka att det hade varit bra med att andra tänkesättet att försöka få mer hårdföra män, men det känns som att driva en sådan tes i dagens klimat, så främjar man bara de som övar på tog för mycket kontroll.

Så om man ska driva denna tes, så bör man även satsa stor tid och resurser med åtgärder för de män som går överstyr.

Titta nu här: I Aghanistan föder varje kvinna i snitt 5,5 barn. I Sverige föder varje kvinna i snitt 1,5 barn. Tror du att mer velour, fredagsmys, kramar och förståelse, är det som krävs för att vända utvecklingen? Eller kan vi empiriskt konstatera att förtryck, våld, och hedersmord, fungerar för att upprätthålla en livskraftig folkstam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in