2013-07-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Sjuklig tråd som försöker psyka vita nationalister till att tro att kvinnorna har övergivit dem. Tvärtom - 95% av kvinnorna skulle aldrig kunna tänka sig att begå miscegenation enligt studier.

Det där är ju bara ren lögn. Det är en total omöjlighet. Att bara 1 av 20 svenska kvinnor ens skulle kunna tänka sig att rasblanda är önsketänkande som tyvärr gränsar till förvirrade feberfantasier.

Citat:
Vad gäller kvinnosyn så delar vi följande med feminismens påstådda mål:
- stoppa våldtäkterna

Ja, en majoritet av de riktiga våldtäkterna försvinner om också kulturberikarna försvinner härifrån. Samtidigt så finns det ingen anledning att ursäkta och försvara kvinnor som "går på efterfest" med hela gäng av negrer eller afghaner. Sånt beteende måste stävjas. Antingen så tror man på "frihet" och "eget ansvar" och fördömer dessa kvinnor för deras dåliga beteende eller så accepterar man att de ofta är som barn som inte förstår sitt eget bästa och därför behöver styras och kontrolleras. Man kan inte försvara "rätten" till att "fritt få välja" att ägna sig åt destruktivt, idiotiskt och omoraliskt beteende och samtidigt kräva att man ska se till så att de som ägnar sig åt destruktivt, idiotiskt och omoraliskt beteende ska skyddas och slippa drabbas av konsekvenserna av sitt eget handlande. Det är inte logiskt.

Citat:
- kvinnor ska kunna vara trygga

Ja, självfallet ska de kunna vara trygga. Det finns dock ingen anledning till att säkerställa ett fortsatt utövande av den typ av tvivelaktigt och olämpligt högriskbeteende som många kvinnor ägnar sig åt idag.

Citat:
- nej till översexualisering/konsumtionssamhälle/sexbaserad reklam

Ja, framförallt så handlar detta om att säga nej till juden.
Citera
2013-07-21, 18:26
Medlem
Wayaheads avatar
Det ska börjas i tid!
http://www.expressen.se/nyheter/dokument/uppror-mot-smaflickor-i-smink-och-beha/
Citera
2013-07-21, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Det ska börjas i tid!
http://www.expressen.se/nyheter/dokument/uppror-mot-smaflickor-i-smink-och-beha/

Lite OT, men har de bara intervjuat folk som gett sina barn massa udda namn?

Citat:
Åsa Stenholm, 37, inredare, Stockholm, med dottern Minella, 5:

Jag tycker att det är för ungt att ha en bikini, stringtrosor, behå och att sminka sig i den åldern. Behå får man ha när man kan fylla kupan. Men jag är mest emot stringtrosor, det är ett sexuellt klädesplagg tycker jag.

David Hanson, 38, arkitekt, Stockholm, med döttrarna Aurora Qian, 8, och Miranda Qian, 4:

Jag tycker inte att man ska ha behå förrän man riktigt behöver det, sen när det är kan jag inte svara på. Det är mycket som man inte är förberedd på som förälder, barnen får nagellack och så när de köper tidningar. Det känns som små barn vill vara stora vilket inte alltid är så bra.

Annika Lennman, 48, arkitekt, Stockholm, med döttrarna Tam, 7 och Hedda, 10:
Citera
2013-07-21, 18:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Ja, en majoritet av de riktiga våldtäkterna försvinner om också kulturberikarna försvinner härifrån. Samtidigt så finns det ingen anledning att ursäkta och försvara kvinnor som "går på efterfest" med hela gäng av negrer eller afghaner. Sånt beteende måste stävjas. Antingen så tror man på "frihet" och "eget ansvar" och fördömer dessa kvinnor för deras dåliga beteende eller så accepterar man att de ofta är som barn som inte förstår sitt eget bästa och därför behöver styras och kontrolleras. Man kan inte försvara "rätten" till att "fritt få välja" att ägna sig åt destruktivt, idiotiskt och omoraliskt beteende och samtidigt kräva att man ska se till så att de som ägnar sig åt destruktivt, idiotiskt och omoraliskt beteende ska skyddas och slippa drabbas av konsekvenserna av sitt eget handlande. Det är inte logiskt.

1. Varför går en - ensam - kvinna på fest med åtta manliga afghanska flyktingar?

2. Det är förövrigt kvinnor som konsumerar sexualiserad reklam, utmanande kläder, smink, osv. Varför? För att de är horor.

Hur skulle det se ut om män konsumerade manlig sexualiserad reklam, manliga utmanande kläder, manligt smink, osv.? Vi skulle tro att det handlade om bögar som försökte locka till sig andra bögar för sex. När det handlar om kvinnor, ska man tydligen låtsas som om dessa bär utmanade kläder och "festar" med främmande män - av helt andra anledningar. Exempelvis att man inte vill bli varm på sommaren eller att man tycker om att diskutera trädgårdsskötsel på krogen.
Senast redigerad av Babianen 2013-07-21 kl. 18:44.
Citera
2013-07-21, 18:47
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Sjuklig tråd som försöker psyka vita nationalister till att tro att kvinnorna har övergivit dem. Tvärtom - 95% av kvinnorna skulle aldrig kunna tänka sig att begå miscegenation enligt studier.

Ja, anledningen till att diverse rasfrämlingar och andra kristna postar massa länkar och youtube klipp är samma anledning som varför judarna gillar att sända perverterade program på TV. Om man inte ser igenom detta så behöver man nog skaffa en stabilare ståndpunkt.
Citera
2013-07-21, 18:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Ja, anledningen till att diverse rasfrämlingar och andra kristna postar massa länkar och youtube klipp är samma anledning som varför judarna gillar att sända perverterade program på TV. Om man inte ser igenom detta så behöver man nog skaffa en stabilare ståndpunkt.

Anledningen till att du och andra hippie-hedningar klagar på logiska argument, är att ni tror att feminism/jämställdhet/kvinnlig frigörelse kommer att leda till att ni får ligga.
Citera
2013-07-21, 19:08
Medlem
8814s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurganski
Det kan du fetglömma.

Som nationalist värnar man om sitt folks fortlevnad och stödjer därför inte icke-reproduktiva förhållanden (allt som inte är mellan man och kvinna). Som homosexuell nationalist har man vett att dölja sin läggning för att upprätthålla homosexualitetens naturliga stigma i ett sunt samhälle.

Som nationalist och kvinna bör man bejaka sin roll som god moder och avfärda alla judiska lögner om "kvinnans frigörelse" från sitt livs viktigaste uppdrag.

Ja, jag håller med. Det var det jag menade, ursäkta om mitt inlägg var missuppfattande
Citera
2013-07-21, 19:10
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Anledningen till att du och andra hippie-hedningar klagar på logiska argument, är att ni tror att feminism/jämställdhet/kvinnlig frigörelse kommer att leda till att ni får ligga.

Till skillnad från dig behöver jag inte tvinga några kvinnor att ligga med mig, utan när jag vill ligga så gör jag det eftersom den kvinnan jag valt ut inte kan motstå mig. Men jag förstår att om man är en fetlagd sydlänning med en hängbuk och allmänt dekadent yttre att man kan behöva "kräva sex" från sin partner. Du är och förblir en undermänniska både till det yttre och det inre utan några högre spirituella aspirationer här i livet.
Senast redigerad av Vindhler 2013-07-21 kl. 19:12.
Citera
2013-07-21, 19:13
Medlem
Citat:

Ja, så enkelt är det nog faktiskt. Jag styrs inte av kristendom, hedendom eller något "semitiskt" utan av förutsättningslösa observationer av verkligheten och rationellt tänkande. Jag är inte intresserad av att återskapa 1800-talet, eller nån diffus hednatid innan folkvandringstiden (snacka om galenskap ), utan jag är intresserad av lösningar på verkliga problem nu och inom överskådlig framtid. Lösningen på verkliga problem i den verkliga verkligheten vi lever i här och nu är inte "inre andlig utveckling", "bågskytte och biodling", anarkoliberala hippieprojekt och allehanda andra märkliga påhitt som folk har förespråkat på detta forum. Det är ungefär lika dumt som om någon hade föreslagit att man genom meditation, eller avhållsamhet från onani, kan lösa problemet med att den roddbåt man sitter i har ett hål i botten genom vilket det forsar in vatten.

En bra liknelse när det gäller huvuddiskussionen är som sagt negerfrågan. När negrerna var förtryckta av vita i USA, liksom i Sydafrika, så höll de sig ganska väl i skinnet, skötte arbeten och sina familjer hyfsat, var kristna och konservativa, och begick relativt (relativt senare iaf) lite brott. När de fick "frihet" från 1960-talet och framåt så fullständigt exploderade den svarta brottsligheten i USA och i Sydafrika gick det ju snabbt från ett ganska välfungerande land till världsmästarnationen i mord, våldtäkt och rån, efter att de vita männen lämnat ifrån sig kontrollen 1994. Inom vissa grupper verkar det helt enkelt finnas ett inneboende kaos och om detta kaos inte "förtrycks" och kontrolleras i viss mån så blommar detta kaos ut, med ödesdigra följder.
Senast redigerad av Varnagel 2013-07-21 kl. 19:17.
Citera
2013-07-21, 19:29
Medlem
Citat:
"Vi" - om jag räknas in där - är på intet sätt feminstiska, ute efter att ligga, eller ute efter att acceptera någon slags "kvinnlig frigörelse" av den sort som feminismen är ute efter. Jag är ute efter att kvinnan inser sin roll i folkgemenskapen och skaffar sig offervilja inom de områden där hon behövs, på samma sätt som mannen skaffar sig offervilja på de områden där hans uppoffringar behövs. Den som inte uppoffrar alls utan tvärtom parasiterar bör stötas ut på olika sätt, helst genom folkets eget avståndstagande från förrädare, och endast i andra hand genom statliga direktiv när det förstnämnda ej hjälper - den kvinna som betraktar sin "frihet" som en uppmaning att begå miscegenation eller stötta massinvandring, har förverkat sin rätt till beskydd och respekt från människorna runt omkring henne i samhället. Traditionella könsroller bör återupprättas - de existerade inte av skälet "mannen ska kontrollera kvinnan", utan av skälet: "mannen ska bidra med det han kan till förhållandet, kvinnan med det hon kan - båda ska arbeta för förhållandets väl, och det egna folkets väl". Där ska kvinnan ge mannen motivationen att orka och vara villig till blodsoffer i händelse av krig, och det kan endast uppnås om kvinnan är trogen och ger mannen viss kontroll - även om kvinnan har möjlighet att temporärt ta över kontrollen och mannen förväntas ta hänsyn till vad hon önskar, så att mannens roll i praktiken inte är att bestämma utan att samordna viljorna. Mannen har också plikten att betrakta kvinnan som mer värd, ta en kula för henne om så skulle krävas, och beskydda henne mot allt som kan hända henne. De män som är beredda att uppfylla mansrollens krav utan att först vänta på att ALLA kvinnor i landet ska uppfylla sina plikter, förtjänar kvinnornas respekt, övriga förtjänar den inte.
Senast redigerad av truth1337 2013-07-21 kl. 19:41.
Citera
2013-07-21, 19:29
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Ja, så enkelt är det nog faktiskt. Jag styrs inte av kristendom, hedendom eller något "semitiskt" utan av förutsättningslösa observationer av verkligheten och rationellt tänkande. Jag är inte intresserad av att återskapa 1800-talet, eller nån diffus hednatid innan folkvandringstiden (snacka om galenskap ), utan jag är intresserad av lösningar på verkliga problem nu och inom överskådlig framtid. Lösningen på verkliga problem i den verkliga verkligheten vi lever i här och nu är inte "inre andlig utveckling", "bågskytte och biodling", anarkoliberala hippieprojekt och allehanda andra märkliga påhitt som folk har förespråkat på detta forum. Det är ungefär lika dumt som om någon hade föreslagit att man genom meditation, eller avhållsamhet från onani, kan lösa problemet med att den roddbåt man sitter i har ett hål i botten genom vilket det forsar in vatten.

Och sen då? När problemen är lösta? Det handlar inte om att återskapa något, utan att identifiera och anta vissa principer som traditionellt har tjänat oss européer mycket väl. Är det inte så att varenda stor europeisk civilisation har byggts upp kring och upprättshållts utav en "inre andlig utveckling" ? Hur var det med att hålla många bollar i luften? Var det inte precis därför som Dr. Pierce bedrev sin kosmologi? Just du kanske inte är i behov utav det, men folket i stort är i behov utav det, i en form av en annan, och det är en del utav de mellanmänskliga psykologiska mekanismer som skapar gruppsammanhållning (moral och kommunikationsbeteenden är andra) och som tillhandahåller gruppens medlemmar ett enkelt sätt att instinktivt avgöra vilka som är inom gruppen och vilka som är utomstående. Det är just därför den andligheten som vi antar måste kommer ifrån oss själva och vara unik för oss, inte från några andra folk, eftersom gruppens medlemmar då blir förvirrade när det finns andra folk som också besitter samma andlighet men som inte tillhör sitt egna folk.
Senast redigerad av Vindhler 2013-07-21 kl. 19:35.
Citera
2013-07-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Det är just därför den andligheten som vi antar måste kommer ifrån oss själva, inte från några andra folk, eftersom gruppens medlemmar då blir förvirrade när det finns andra folk som också besitter samma andlighet men som inte tillhör sitt egna folk.

Det håller jag helt med om, men den här diskussionen handlar ju inte riktigt om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in