2013-07-18, 01:02
Medlem
Se sanningen i vitögat

Ni som är lite smartare kan säkert gå in och se mina tidigare trådar.
Där ni finner en mycket starkt motstånd till detta feminina fjollpolitik som bedrivs av äckliga gubbar som ger bort både sin plånbok och makt till yngre likväl äldre fittor. Endast för nöjes skull. I den hypnos de befinner sig i.

Dock när de väl vaknar är dessa fittor redan anställda och har hunnit stifta nya lagar till glädje för sina andra fittkompisar.

När detta är klart. Bedriver dessa fittor ett slags lösmanifest som man gjorde på 70-talet.
Fast denna gång i egenskap av olika myndigheter som ska gå in med hårdhandskarna ifall det finns familjer som inte vill låta sina döttrar hora runt och knulla fittan blå likt de själva.

Därefter blir dessa fittor som har en blå-knullad fitta så kallade socionomer, och börjar arbeta på socialtjänsten. Och där de tar stunden och arbetet i akt och lär familjer om vad Moral och Etik är för något. Samt om den nyvunna Svenska kulturen som togs an på 70-talet då kjolarna försvann.

Om det skulle vara frestande för en fitta att sälja sin kropp. Ja men då är det okej. För samma fittor som tagit sig högst upp i politiken, chefsjobbet etc. Dessa har också använt sin kropp för att nå dit.

Ett slags drivmedel, ja typ som diesel fast smutsigare...

Dessa fittor har då lagstiftat om att det är okej att sälja sex men inte att köpa. Mycket smart ide kommen från en fitta.
Då de inte kan straffas när de säljer sin kropp. Tänk att stifta lagar till sin fördel. Aj så bra...

Nu när fittorna har allt makt i sina händer, är man fortfarande inte nöjd.. man gnäller och man gnäller...
man säger att fittor och kukar är samma sak.. att det inte är skillnad på kukar och fittor... aj vad man gnäller.... och man lagstiftar till fittans fördel oj vad man lagstiftar.. .kukarna får ta smällen varje gång en ny lag föreslås av en rutten Ask-fitta... oj vad man gnäller...

Tror inte att du som Man hade velat att din lilla dotter hade vuxit upp och blivit en billig liten slampa som kommer knäcka ditt hjärta och allt du jobbat för....

Kan säkert skriva en hel bok om hur blåsta svenska män är men i detta forum får man inte betalt för att skriva böcker..

Därför kommer frågestunden...

För att proteströsta, rösta emot detta patetiska fjoll system som några fittsvaga gubbar byggt upp under 70-talet.. som eskalerat och knäckt kärnfamiljen, moralen samt de sunda värderingar vi måste ha för att inte bete oss som djur... alla traditioner och en värdig kultur som Sverige tidigare haft..

Mot detta kommer jag rösta., mot detta...!

Mitt/vårt enda alternativ till en förändring: #SverigeDemokraterna 2014...!
Senast redigerad av Nattstad88 2013-07-18 kl. 01:08.
Citera
2013-07-18, 01:16
Medlem
Mr0ll3s avatar
Har redan sätt en tråd med exakt samma sak. Eller är detta en bump? Fast i den var det folk som svarat, jaja.

Som jag skrev i den tråden då, jag tycker att du kunde hållt svordomarna borta, då hade det känts lite mer seriöst.

Och vad menar du med frågestunden? Du ställde ingen fråga. Detta känns mer som propaganda.
Citera
2013-07-18, 01:21
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattstad88
Se sanningen i vitögat

Där ni finner en mycket starkt motstånd till detta feminina fjollpolitik som bedrivs av äckliga gubbar som ger bort både sin plånbok och makt till yngre likväl äldre fittor. Endast för nöjes skull. I den hypnos de befinner sig i.

Dock när de väl vaknar är dessa fittor redan anställda och har hunnit stifta nya lagar till glädje för sina andra fittkompisar.

När detta är klart. Bedriver dessa fittor ett slags lösmanifest som man gjorde på 70-talet.
Fast denna gång i egenskap av olika myndigheter som ska gå in med hårdhandskarna ifall det finns familjer som inte vill låta sina döttrar hora runt och knulla fittan blå likt de själva.

Därefter blir dessa fittor som har en blå-knullad fitta så kallade socionomer, och börjar arbeta på socialtjänsten. Och där de tar stunden och arbetet i akt och lär familjer om vad Moral och Etik är för något. Samt om den nyvunna Svenska kulturen som togs an på 70-talet då kjolarna försvann.

Om det skulle vara frestande för en fitta att sälja sin kropp. Ja men då är det okej. För samma fittor som tagit sig högst upp i politiken, chefsjobbet etc. Dessa har också använt sin kropp för att nå dit.

Ett slags drivmedel, ja typ som diesel fast smutsigare...

Dessa fittor har då lagstiftat om att det är okej att sälja sex men inte att köpa. Mycket smart ide kommen från en fitta.
Då de inte kan straffas när de säljer sin kropp. Tänk att stifta lagar till sin fördel. Aj så bra...

Nu när fittorna har allt makt i sina händer, är man fortfarande inte nöjd.. man gnäller och man gnäller...
man säger att fittor och kukar är samma sak.. att det inte är skillnad på kukar och fittor... aj vad man gnäller.... och man lagstiftar till fittans fördel oj vad man lagstiftar.. .kukarna får ta smällen varje gång en ny lag föreslås av en rutten Ask-fitta... oj vad man gnäller...

Tror inte att du som Man hade velat att din lilla dotter hade vuxit upp och blivit en billig liten slampa som kommer knäcka ditt hjärta och allt du jobbat för....

Kan säkert skriva en hel bok om hur blåsta svenska män är men i detta forum får man inte betalt för att skriva böcker..

För att proteströsta, rösta emot detta patetiska fjoll system som några fittsvaga gubbar byggt upp under 70-talet.. som eskalerat och knäckt kärnfamiljen, moralen samt de sunda värderingar vi måste ha för att inte bete oss som djur... alla traditioner och en värdig kultur som Sverige tidigare haft..

Varför blir du inte muslim istället, för det verkar du passa bättre som med tanke på dina osmakliga formuleringar.

Med vänliga häsningar
Thewellovedone
Sverigedemokrat.
Senast redigerad av thewellovedone 2013-07-18 kl. 01:24.
Citera
2013-07-18, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Varför blir du inte muslim istället, för det verkar du passa bättre som med tanke på dina osmakliga formuleringar.

Med vänliga häsningar
Thewellovedone
Sverigedemokrat.

Man behöver knappast vara muslim för att tycka att kvinnor ska vara kvinnor. Men om du gillar att judarna har förstört den naturliga sexualiteten och kärnfamiljen så OK, flytta till US.
Citera
2013-07-18, 01:30
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Man behöver knappast vara muslim för att tycka att kvinnor ska vara kvinnor. Men om du gillar att judarna har förstört den naturliga sexualiteten och kärnfamiljen så OK, flytta till US.

Du tycker inte att kvinnor ska vara som kvinnor, du tycker att kvinnor ska vara som hundar. Tänk över skillnaden om du kan.
Citera
2013-07-18, 09:38
Medlem
Jiiimboohs avatar
Citat:
Om det skulle vara frestande för en fitta att sälja sin kropp. Ja men då är det okej.
Nyligen har det rapporterats om Petite Jasmine som förlorade vårdnaden därför att hon sålde sin kropp. (Dock så är det främst därför att hon blev mördad som det rapporterats om det.)

Se t ex: http://www.thelocal.se/49120/20130717/

Citat:
#SverigeDemokraterna 2014...!
Kopierat från Twitter?
Citera
2013-07-18, 10:57
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Se sanningen i vitögat

...

Får jag gissa att du sitter i en etta och gråtrunkar? Du har uppenbarligen problem med kvinnor och lite umgänge i allmänhet.

Jag är absolut inte sverigedemokrat men t o m de tokstollarna tror jag tar avstånd från dig (och gör de inte det är det beklämmande).

Såg i någon tråd att du funderade på att bli beteendevetare eller socialpedagog. Jag hoppas du avstår. Du ska nog ha ett arbete där du slipper kontakt med människor, både för din och andras skull.

Nyansera din bild en smula och se inte bara det som bekräftar dina fördomar.
Citera
2014-04-01, 19:53
Medlem
Finner det komiskt hur destruktiva svenska killar kan bli. Blundar för sanningen även om den kör över dig och allt du äger. Man up!
Citera
2014-04-01, 20:13
Medlem
Har TS fler diagnoser än Tourettes? Skicka denna tråd till papperskorgen och försök igen. Jag har svårt att förstå inlägget pga alla könsorden.
Citera
2016-01-26, 14:22
Bannlyst
Någonstans under allt svamlande finns definitivt en poäng. Och läget har ju inte blivit bättre med feminist-dårarna sedan tråden startades för omkring tre år sedan.
Citera
2016-01-26, 15:49
Medlem
Pansarveckets avatar
Haha, pussybegging är nästan lika gammalt som mäns och kvinnors rättigheter. Give it up girls, you got the power!
Dela med er så blir det fred på jorden, jag lovar!
Citera
2016-01-27, 23:57
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortdecai
Någonstans under allt svamlande finns definitivt en poäng. Och läget har ju inte blivit bättre med feminist-dårarna sedan tråden startades för omkring tre år sedan.

Ja... Både problemet och lösningen finns i trådstarten. Om man funderar över vad som sägs och har kognitiv kapacitet att släppa pk-moralisträcket som blåhålls för att slippa konfronteras med de egenskapade problemen.

I efterhand är det hur enkelt som helst att se effekterna av en kraftigt försämrad samhällsyn och framförallt usel jämställdhetssyn i de statsreligiösas propagandamaskineri.

Alla vet att feminister t.ex. aldrig förstått orden de använt eller ens dem de påstår sig förespråka. Mycket komiskt att se dem lägga grunden till en ev. riktigt hjärtinnerlig sexism och rasism mm. i sitt oavbrutna missbruk av kränkbarhet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in