Där jobbar en liten iransk tjej ner i min lokala ICA affär som jag är lite glad för. Men hur är iranier? Jag har hört att iranier är mer öppna för svenska killar än t.ex araber och albaner osv, men jag vet inte om det är sant. Mellan åt kollar hon på en och ler lite och sedan kollar hon snabbt bort lite flörtigt.
Men min fråga är hur är iranska kvinnor är mot svenskar och hur brukar deras föräldrar vara?
Har träffat enbart två stycken iranskor som jag haft bättre kontakt med, båda är ganska kinky.
Dock hur föräldrarna beter sig kan variera kraftigt. De föräldrar till båda iranskorna verkade helt okej faktiskt, den ena var rentav mesig och gjorde allt som hon sade.
Rätt vanligt med iranska kvinnor o svenska män, självklart har de frigjort sig från islam. Vet inte varför just iranskor men vanligt är de iaf. En polares mamma är från iran med svensk pappa. Alla hans mammas kompisar därifrån som flyttat hit har tagit sig en mesig svenne. Kanske för att de vill ha lite mer att säga till om.
De flesta Iranierna i Sverige har föräldrar som flydde från Iran under den islamistiska revolutionen = De hatar muslimer, och kör därför i större utsträckning på svenskar. Tur för oss, för jag är svag för persiska prinsessor