Citat:
Ursprungligen postat av
IThinkALot
Nej, du skriver ju fortfarande inte vad han gör för fel. Är det att han inte är rolig? Eller är det för att han snackar religion, politik och om sin egna dotter ibland? Jag är nästan bombsäker på att du tycker som du gör endast pga hans politiska läggning. Jag tror till och med att du hade älskat honom om han hade hejat på SD.
Ja, det stämmer. Frågor på det?
Som tidigare nämnts i tråden. Han personifierar hela den skeva dubbelmoralen som finns bland folk i allmänhet i detta hjärntvättade land. Att pissa på troende kristna är jätteroligt men muslimer ska man bocka och buga för. Jag är inte kristen heller men dubbelmoralen och den bristande logiken stör mig så mycket att jag önskar livet ur honom och folk som han själv.
Pratar man om kristna svenskar eller kristna vita överhuvudtaget (amerikaner, européer) så är föraktet alltid där. Det är bakåtsträvande idioter med stenålderssyn och man frågar sig hur fan man kan tro på en gubbe som sitter i himlen haha vad roligt.
Men när det kommer till islam, ja då är religionsfriheten helt plötsligt det viktigaste vi har. Då ska vi värna om den och dessa jävla stenåldersvärderingar som islam innebär.
Hade han hejat på SD hade jag älskat honom, ja. Det pga att han då inte hade haft denna äckligt skeva inställning, utan han hade varit hyvens och klok i skallen. Finns ingen anledning att tycka illa om honom då.