Var finns T*bias F*id eller J*n B*adh som han går under ibland?
Eller var är hans sambo Ma*ia Pehrsd*tter?
Tacksam för svar då dom har hyrt en möblerad lägenhet av mig och inte betalt hyra, stulit möblerna och dragit, ett värde på ca 100.000kr.
Ekängsgatan 11 i Örebro är dom folkbokförda på men de verkar livnära sig på att bo i andra hand och sen blåsa dom.
De säger att de jobbar på Mixero.d* men det är högst tveksamt att det är en verksamhet.
Dom har 3st barn.
Senast redigerad av Dempadee 2013-07-15 kl. 22:22.
Anledning: Det blev dubbelt
Mannen är skyldig 1,4 till fogden och har 436st anmärkningar så där hade jag inget att hämta som polisen sa.
Men anmälan är gjord såklart.
M*ria Rosi* Pehrsd*otter har jag ingen koll på hur det ligger till men det lär ju inte vara bättre där.
Körd? Fixa fram den rätta adressen så åker jag dit och hämtar pengarna och möblerna, svårare än så är det inte.
Visa vad ni går för nu.
Mannen är född 711011-xxxx
Tjejen är född 80.
Körd? Fixa fram den rätta adressen så åker jag dit och hämtar pengarna och möblerna, svårare än så är det inte.
Visa vad ni går för nu.
Mannen är född 711011-xxxx
Tjejen är född 80.
Alltså jag menar att du inte kommer få tillbaka dina pengar på laglig väg. Stöldgods ska nämligen polisen hämta.
Domain mixero.de
Latest update 31.07.2012
Domain holder
The domain holder is DENIC's contractual partner and hence holds the material rights to the domain.
Domain holder: M*ria P*hrsd*tter
Address: Ekaengsgatan 11
Postal code: 70225
City: OEREBRO
Country: SE
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!