2013-07-14, 00:11
Medlem
Mattematikens avatar
Jag kallar mig inte en hardcore smoker men rökt 4 år nu och ja rullpapper, mektrays och sånt har blivit viktigt för mig.

Jag köper alltid RAW Classic med tray, ibland beställer jag ifrån smokers.nu också.
Men helt klart är RAW Classic min favorit.

Vilken är din?
Citera
2013-07-14, 00:36
Medlem
Basfrostens avatar
Det kanske låter läskigt, men RAW Classic är också min favorit...
Citera
2013-07-14, 01:14
Medlem
Jag gillar elements papper men blir oftast att jag köper en OCB rulle, just pga att kunna bestämma längden själv och att slippa vecket i pappret.
Citera
2013-07-14, 01:19
Medlem
EnLitenSvamps avatar
OCB, inte för att det kanske är det bästa men det finns ju överallt. Går inte till en annan butik bara för att dem bara har OCB.
Citera
2013-07-14, 01:28
Medlem
BenAsslicks avatar
Bryr mig inte om vilket papper det är sålänge man inte fastnar med john silver eller RIZZLA.

Men ja, RAW är trevliga.
Citera
2013-07-14, 01:45
Medlem
akvifers avatar
Rekommenderar Rips - Pure Hemp rullar. Bredare än OCB och bättre ur alla synvinklar. Lim, brinntid osv.
Citera
2013-07-14, 02:23
Medlem
Hamstrutss avatar
Kör oftast på det som finns lokalt vilket är OCB slim / Rizzla silver, allt annat Rizzla är totalt värdelöst och brinner lika fort som vanliga cigg som ni vet.

Men som den gottegris jag är så tycker jag att Juicy Jay's är oslagbart, och den Juicy smak som toppar listan av alla är Grape (vindruva), något jag hittade i Amsterdam på en random smokeshop men som inte verkar finnas hos någon svensk smokewebshop.

Testa Juicy Jay trainwreck blunts om ni gillar sött
Citera
2013-07-14, 02:29
Medlem
OCB slim med filter blir det när jag handlar 95% av gångerna.

När de inte finns så har de oftast inga långa papper alls och då tar jag vilken skit som helst.

Sitter för tillfället med korta blå Rizla+, måste klistra ihop 2st papper varje gång jag rullar för att jointen räcker i 1 minut annars.
Citera
2013-07-14, 08:10
Bannlyst
Raw och OCB.
Citera
2013-07-14, 08:34
Medlem
BigFatCones avatar
OCB och Rizla Silver är nog det jag har köpt flest gånger. Är generellt sett inte så kräsen utan är nöjd så länge dom är långa och tunna.
Citera
2013-07-14, 09:10
Medlem
Mystiqes avatar
Om jag ska röka med rizzla så blir det OCB för de långa & tunna samt finns överallt, annars föredrar jag mest att röka i pippa.
Citera
2013-07-14, 09:28
Medlem
Har alltid kört med ocb och rizzla silver men efter att ha testat blunt wraps http://www.adamsbutik.se/?p=c&c=89&uc=94 så är det min nya favorit. Brinner jämt och fint, bättre än OCB och paketen kostar bara 5 kronor styck

Och just adamsbutik.se är ett bra ställe att köpa papper på, fri frakt och bra priser
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in