Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-13, 04:33
Medlem
ColdLines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
vaffan ja sa inte att jag sitter på 3-4, ingen verkar göra det, jag skrev ju att 1-2 o 5-7 är ute, de har jag men har inte kollat på dem.
Det finns nån tråd på imdb som börjar med att nån jävel säger att 3-4 har läckt men den verkar bara vara full av bullshit

ta det lugnt

aha sry. uppfattade de som att du hade dem.

längtar sjukt mkt iaf
Citera
2008-01-13, 14:02
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
vaffan ja sa inte att jag sitter på 3-4, ingen verkar göra det, jag skrev ju att 1-2 o 5-7 är ute, de har jag men har inte kollat på dem.
Det finns nån tråd på imdb som börjar med att nån jävel säger att 3-4 har läckt men den verkar bara vara full av bullshit

ta det lugnt

Nåja, andra gången jag läste vad du skrev läste jag
"-2 och 5-7 finns ute men alla gapar om 3-4 som ingen verkar hitta
jag har tagit hem dem från mininova
," . Syftningsfel

Hoppas folk skriker till när de hittar 3-4.

SPOILER!
Spoiler!
Spoiler!!!

Vad fan sysslade Mcnulty med i slutet av avsnitt 2. Jag fattar att han ville att det skulle se ut som ett mord men va fan då för???
Senast redigerad av langaocb 2008-01-13 kl. 14:04.
Citera
2008-01-13, 15:10
Medlem
Continental Ops avatar
nja halvt syftningsfel då jag börja ju på ny rad, jag kan ju inte ta hem nåt från mininova som jag skrivit inte finns ute, meningen var mest att nämna hur lätta 1-2 5-7 var att få tag på då det verkade som han inte verkade hitta nåt avsnitt alls

språkgranskar du mina foruminlägg sådär hårt i fortsättningen kan jag ge dig en spoiler på SE05 som kommer drabba dig för lång tid framöver., den kan komma på PM vilken tid på dygnet som helst, du går aldrig säker

Det verkar som bildkvaliten på en del av de konstiga o uppdelade promoversioner av vissa avsnitt inte är nåt vidare så jag tror man bör ta hem rippar på avsnitten när de sänts på on-demand
Citera
2008-01-13, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb

Citat:
Det verkar som bildkvaliten på en del av de konstiga o uppdelade promoversioner av vissa avsnitt inte är nåt vidare så jag tror man bör ta hem rippar på avsnitten när de sänts på on-demand

Har bara sett avsnitt ett och två, men kvaliteten är inte så dålig. Har skrivit lite om det tidigare i tråden.

Inatt sänds avsnitt två, bara en vecka kvar tills avsnitt tre sänds.
Citera
2008-01-13, 17:10
Medlem
nefrols avatar
sänds inte avsnitten en vecka tidigare på hbo.com's ondemand service. Så ep3 kommer dit ikväll, så har jag förstått iallafall.
Citera
2008-01-13, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nefrol
sänds inte avsnitten en vecka tidigare på hbo.com's ondemand service. Så ep3 kommer dit ikväll, så har jag förstått iallafall.

Enligt HBO sänds avsnitt tre imorgon.
Men hittills verkar inte serien vara så populär bland folket i scenen.

Jag tror nog att vi får vänta en vecka till.
Citera
2008-01-14, 13:18
Medlem
brcks avatar
Förstår inte riktigt hur de lyckats med allting så bra i den här serien, men det har de verkligen. Allting är så övertygande på något sätt som man inte ser i särskilt många serier. Trevligt med ett nytt avsnitt!
Citera
2008-01-14, 22:03
Medlem
GabbeLiTos avatar
Kan någon vänlig själ hänvisa mig till en gratis tracker där de senaste avsnitten från säsong 5 kan tankas ner, jag har självklart sökt på TPB men utan något resultat, alltid så svårt att hitta allt som bra, för det är ju så att alla intelligensbefirade bestämmer vad som är "bra" och inte. , PM:a mig gärna då det är förbjudet att länkta till en torrents och dyl. här.
Citera
2008-01-15, 01:53
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GabbeLiTo
Kan någon vänlig själ hänvisa mig till en gratis tracker där de senaste avsnitten från säsong 5 kan tankas ner, jag har självklart sökt på TPB men utan något resultat, alltid så svårt att hitta allt som bra, för det är ju så att alla intelligensbefirade bestämmer vad som är "bra" och inte. , PM:a mig gärna då det är förbjudet att länkta till en torrents och dyl. här.

Avsnitt 1-2 finns på isohunt.com
Citera
2008-01-15, 13:53
Medlem
P.Gs avatar
Vad fan har McNulty i kikarn egentligen?
Citera
2008-01-15, 15:49
Medlem
11ans avatar
Avsnitt 3 finns nu uppe på piratebay, jag får dock ett felmedelande när jag ska ladda ner det. 1 seeder, 112 leechers
Citera
2008-01-15, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Vad fan har McNulty i kikarn egentligen?

Ca 43 minuter in i avsnittet

McNulty: "There's got to be someway to make 'em turn on the faucet."
Bunk: "C'mon Jimmy, you're the smartest boy in the room. You come up with something in this broke-ass city."

Som jag skrev tidigare i tråden

En seriemördare drar mycket uppmärksamhet från media. Så det blir svårare för Carcetti att dra ner mer på polisen. Om han gör det kommer han få mycket skit från media. Så Carcetti kan "tvingas" att satsa mer på polisen.

Får se om McNultys idé fungerar.

Citat:
Ursprungligen postat av 11an
Avsnitt 3 finns nu uppe på piratebay, jag får dock ett felmedelande när jag ska ladda ner det. 1 seeder, 112 leechers

Samma här

Det är samma kille som laddade upp de andra pre-airs:en, så det är säkert inte fake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in