2026-09-09, 06:48
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Har de lagt ner Triss-skrapet eller bytt tid? Det brukade vara vid ca 08:45 på vardagar.
Svenskarna köper för lite statliga lotter numera.

Det verkar vara ons-söndag som gäller numera, om man vill se vem i släkten som vinnaren skickat till Stockholm.

" Måndagar: Trisskrapet har tagits bort helt sedan maj 2026.
Tisdagar: Ofta uppehåll under sommarperioden.
Onsdag–söndag: Skrapet brukar visas i direktsändning under morgonprogrammet."
Citera
2026-09-11, 06:48
Medlem
Riksreptilens avatar
Som förväntat så kör de det enda minnesvärda replikskiftet från gårdagens debatt regelbundet.

Steffo ser även till att påminna att det är 25års....minnesdag av terror på USAs östkust.
Vi får se om de kommer sträcka upp Trump för att inte göra de f d presidenter sällskap i New York.

Han planeras hålla tal vid Pentagon där 125 dog.

" New York marks the 25th anniversary of the Sept. 11 attacks on Friday, with President Donald Trump attending a ceremony at the Pentagon while Vice President JD Vance and four former presidents join commemorations at Ground Zero, where victims’ relatives will read the names of those kille. "
Citera
2026-09-19, 12:17
Medlem
Det är fantastiskt att se och höra Per Skoglund när han äter vad kockarna serverar. Han är nog en av få som får orgasm när han äter. Han grymtar, stönar och låter hela tiden. Man vill bara smaka vad han smakar på. Kan det verkligen vara så fantastiskt gott, var enda gång? Jag älskar god mat, men för honom är det ju som en sexuell upplevelse!
Citera
2026-09-19, 13:37
Medlem
Citat:
Det är fantastiskt att se och höra Per Skoglund när han äter vad kockarna serverar. Han är nog en av få som får orgasm när han äter. Han grymtar, stönar och låter hela tiden. Man vill bara smaka vad han smakar på. Kan det verkligen vara så fantastiskt gott, var enda gång? Jag älskar god mat, men för honom är det ju som en sexuell upplevelse!

Tycker det är så jävla vidrigt att höra han smaska varenda gång han äter. Det är han och GW.
Citera
2026-09-19, 14:46
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Det gick så långt att Per Skoglunds bordsskick togs upp av Emil i Cyklopernas land.

"Det finns aldrig ett läge då den där reaktionen är berättigad."
Citera
2026-09-19, 15:46
Medlem
CombatPigs avatar
Citat:
Jag får intrycket av att det är en gnutta social fobi det handlar om. Så länge han får stå och sleva i sig och hålla fokus på tallriken så slipper han ha ögonkontakt och känna sig obekväm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in