Rökte när Hemulen hade Blueberry mix.
Sitter i skype och har kamera-chatt med en vän som själv rökte samma sort.
Vi båda röker framför dator och pratar om allmänna saker.
Tillslut när spliffen nästan är slut så känns det som min arm är förlamad, och jag lovar er. Jag kunde inte röra vänstra armen.
Jag säger då till min vän att något inte står rätt till men jag vet också att det är viktigt att jag inte får en freak-out, så jag lägger mig ner i sängen med datorn, ja laptop
Min vän som är också stenad men mår skit bra förstår inte hur allvarligt och rädd jag är utan säger mer i stilen
Mannen, det är lugnt, du har ingen psykos detta är kemisk blåbär - med Family guy och ätande på chips.
Jag låg i sängen, sa till min vän att hålla käft och väntade ut det, ungefär 20 minuter sen försvann känslan.
Vill ni veta en underlig grej är att min vän som jag rökte via Skype med rökte även med mig fast vi gick till en utsiktsplats. På väg där ifrån ser jag chocken jag hade, den chocken jag fick när min arm kändes som den skulle ramla av. Vi tyckte iallafall att det är konstigt att det hände oss båda, och det var ingen bull ifrån honom sida utan hans ögon skrek rädsla.
Nu röker jag mycket spice och STS-135 är absolut bäst, ruslängen och att den är så lik cannabisrus.
Mvh