2013-07-13, 05:13
Medlem
Detta är en tråd för alla er som gör dumma saker på spice, bring those stories!
Citera
2013-07-13, 05:33
Medlem
Det dummaste jag gjort på spice var att röka ännu mer då jag mådde dåligt. Aldrig mer!
Citera
2013-07-13, 05:39
Medlem
Mattematikens avatar
Rökte när Hemulen hade Blueberry mix.

Sitter i skype och har kamera-chatt med en vän som själv rökte samma sort.
Vi båda röker framför dator och pratar om allmänna saker.

Tillslut när spliffen nästan är slut så känns det som min arm är förlamad, och jag lovar er. Jag kunde inte röra vänstra armen.

Jag säger då till min vän att något inte står rätt till men jag vet också att det är viktigt att jag inte får en freak-out, så jag lägger mig ner i sängen med datorn, ja laptop

Min vän som är också stenad men mår skit bra förstår inte hur allvarligt och rädd jag är utan säger mer i stilen Mannen, det är lugnt, du har ingen psykos detta är kemisk blåbär - med Family guy och ätande på chips.

Jag låg i sängen, sa till min vän att hålla käft och väntade ut det, ungefär 20 minuter sen försvann känslan.

Vill ni veta en underlig grej är att min vän som jag rökte via Skype med rökte även med mig fast vi gick till en utsiktsplats. På väg där ifrån ser jag chocken jag hade, den chocken jag fick när min arm kändes som den skulle ramla av. Vi tyckte iallafall att det är konstigt att det hände oss båda, och det var ingen bull ifrån honom sida utan hans ögon skrek rädsla.

Nu röker jag mycket spice och STS-135 är absolut bäst, ruslängen och att den är så lik cannabisrus.

Mvh
Citera
2013-07-13, 21:47
Medlem
Jag har personligen inte rökt spice utan röker bara cannabis men jag har en vän som tog lite för mycket en gång,jag har bara hört om detta men min kompis sa att han såg blåa gubbar och sen sprang han tävling med dom,sen spydde min kompis 8 gånger.
Citera
2013-07-14, 00:36
Medlem
Jag råkade äta upp nästan all mat i köket.
Citera
2013-07-14, 01:21
Medlem
JRBQs avatar
Trippade något oerhört på spice, LSB, moxy och så lite lustgas på det. Tappade hela min verklighetsuppfattning och trodde att jag aldrig skulle komma ur loopen.
Citera
2013-07-14, 16:54
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Det dummaste jag har gjort va att röka en hel nypa rent pulver och fy fan säger jag bara jag mådde så jävla dåligt, men nu röker jag inte den skiten mer. Håller mig bara till cannabis och det tycker jag mer folk borde göra.
Citera
2013-07-14, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Jag råkade äta upp nästan all mat i köket.

Rackarns vanligt misstag det där, jag skriver under på det!
Citera
2013-07-14, 16:58
Medlem
langaocbs avatar
Jag startade en tråd där jag eftersökte andras historier kring ett visst ämne men startade inte tråden med att levera en själv. Jag grät och skämdes som en hund över mitt misstag!
Citera
2013-07-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Jag startade en tråd där jag eftersökte andras historier kring ett visst ämne men startade inte tråden med att levera en själv. Jag grät och skämdes som en hund över mitt misstag!

Vilket svin du är!

Dummaste jag gjort är nog att spela dator hög och dö på någon hardcore char i PoE. Annars gör jag inte mycket dumt förutom att muncha på tok för mycket....
Citera
2013-07-18, 11:29
Medlem
Battery6s avatar
Gick på arbetsintervju till donken lite små stekt på spice, första frågan var typ vad som gör mig speciell nog för att jobba där "jo, jag är inte som alla andra är..." Var det jag kläckte ur mig, fick inte jobbet och tur var väl det, jävla donken...
Citera
2013-07-19, 01:31
Medlem
Basfrostens avatar
Gjorde min egen blandning (Basfrostens Bästa ) men tänkte inte på att blanda; det blev rent pulver. Rökte på och prövade Harakiri-korven. Min mun dog och min hjärna också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in