det ar sa politiker fungerar. De klarar inte av nagot annat an att vara parasiter, loess och kackerlackor. De skjuter pa alla beslut tills det kommer till en punkt da deras loener eller position aer hotade da lovar de saker eller kommenterar nagot sa att de far lite vind i seglena. Det gaeller alla. Det ar daerfoer jag tycker att SD skulle skaffa sig duktigt folk. Se over lla siffror och boerja generera motioner och boerja sin argumentation utifran siffror och hur mycket pengar man braenner per dag, per vecka, per manad...hur mycket poliser far man foer det, hur manga aldervardsplatser, hur man stdieplatser, hur manga dagisplatser (utan somaliska mumier), hur manga sjuksyrror etc.
Sedan kan jag tycka att politiker kan ha det som regel att naer det gar daligt for landet sa far man saenkt loen och att det finns ett tak pa hur mycket man kan goera av med i tjansten. Ladorna ar tomma och da far man aka reguljart och inte koepa supa och aka regeringsplan foer att man anser sig vara smart (men egentligen aer man en nolla).
Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Blir fullständigt rasande när jag ser Ask, Ullensvag mfl göra små utspel om zigenartiggarna och hycklande kasta ut små populistiska köttben till de lättlurade.
Dessa värdelösa politiker satt på makten i 8 år och gjorde ingenting, absolut ingenting åt problemet förutom att förvärra det. Lyftes frågan kom rasistkortet flygande och landade som en boxhandske på den som var oförsiktig nog att antyda att vi hade problem.
Och nu sitter dessa värdelösa människor och låtsas vilja göra något åt zigenarproblemet? Tillåt mig gapskratta!
Att de tror att vi svenskar har så kort minne att vi glömt att de totalt sket i problemet under deras 8 år vid makten är en ren förolämpning mot vår intelligens.
De kan dra åt helvete.