2013-07-11, 14:50
Medlem
2rs2pures avatar
Hej! (Har sökt lite men hittar inte riktigt).

Jag vet att de cannabinoiderna som är nu inte direkt är som de var för 3 år sen, men vill göra en blandning (det är för försäljning så vill ha en bra produkt som kommer fortsätta säljas).

Just nu har jag funderat på STS-135 (Sägs att den har bra längd?) och kombinera med 5f-akb48 (Jag tycker den har skönt rus iallafall, men den har alldeles för kort verkan).

Men om ni har bättre tips på vilka två jag lär kombinera för att få en bra längd och samtidigt få fram skönaste ruset så kom mer idéer .

Jag hade tänkt blanda med damiana, och undrar även på mängden där, läst allt från 30 till 50g/1g pulver, så om jag tar 1g av vardera sort lär jag blanda ut dubbla då? Vill som sagt ha en rätt så bra mix men också tjäna lite på det.

PS. Undrar också vad prylshoppen har i deras mixar... Om någon vet. Deras K2 sorter främst
Senast redigerad av 2rs2pure 2013-07-11 kl. 14:58.
Citera
2013-07-12, 02:36
Medlem
Närmsta du kommer "de äldre cannabinoider/mixar" är AB-FUBANICA. Skulle rekommenderat 2/3 AB-FUB mixat med en 1/3 AKBf mix. STS satt i 20min för mig, rekommenderar den ej. AKBf vart för beroendeframkallande (och för korta rus i slutändan), PB kändes för giftig och både hade skumma biverkningar.

Kört AB-FUBANICA i någon vecka dagligen med någon dags avbrott; funkar ypperligt hittills med inga biverkningar förutom; de cannabisalika dvs väldigt mycket milda/beror på mängd man rökt självklart. Och hur man mår psykiskt givetvis.

Får hoppas att det går åt rätt riktning! Ser hellre småskitar röka AB-FUBANICA och vara sköna än röka AKBf och flippa. De borde avstå både givetvis - resultatet av svensk narkotikapolitik är just att åldersgränserna inte finns. Och glorifiering kring cannabis av kända personer är enorm.

Mer cannabinoider som denna tack.

Kör på 1/40g, brukar alltid bli lagom. Blir det för svagt kan du ju lösa upp mer cannabinoid och hälla på, blir det för starkt är det lägga i mer tobak. Men runt 1/40 har alltid funkat prima här. Beror allt på vilken tolerans du har till syntetiska cannabinoider eller cb? om du har hög tolerans så kör 1/30gram (dock är AKB'f perfekt på 40g - potent cannabinoid börja med max 0,1gram). AB-FUBINACA kan man röka större mängder av, precis som cb.
Senast redigerad av heyhey1 2013-07-12 kl. 02:42.
Citera
2013-07-12, 19:27
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Närmsta du kommer "de äldre cannabinoider/mixar" är AB-FUBANICA. Skulle rekommenderat 2/3 AB-FUB mixat med en 1/3 AKBf mix. STS satt i 20min för mig, rekommenderar den ej. AKBf vart för beroendeframkallande (och för korta rus i slutändan), PB kändes för giftig och både hade skumma biverkningar.

Kört AB-FUBANICA i någon vecka dagligen med någon dags avbrott; funkar ypperligt hittills med inga biverkningar förutom; de cannabisalika dvs väldigt mycket milda/beror på mängd man rökt självklart. Och hur man mår psykiskt givetvis.

Får hoppas att det går åt rätt riktning! Ser hellre småskitar röka AB-FUBANICA och vara sköna än röka AKBf och flippa. De borde avstå både givetvis - resultatet av svensk narkotikapolitik är just att åldersgränserna inte finns. Och glorifiering kring cannabis av kända personer är enorm.

Mer cannabinoider som denna tack.

Kör på 1/40g, brukar alltid bli lagom. Blir det för svagt kan du ju lösa upp mer cannabinoid och hälla på, blir det för starkt är det lägga i mer tobak. Men runt 1/40 har alltid funkat prima här. Beror allt på vilken tolerans du har till syntetiska cannabinoider eller cb? om du har hög tolerans så kör 1/30gram (dock är AKB'f perfekt på 40g - potent cannabinoid börja med max 0,1gram). AB-FUBINACA kan man röka större mängder av, precis som cb.

Uppskattar verkligen det du skrivit! Tack för tipsen .

Jag har en fråga ang FUBANICA.. Går den även under annat namn? Tex som APINACA (5f-AKB48).
Citera
2013-08-15, 18:30
Medlem
juvasss avatar
Körde 10g STS-135 på 250g Tee Vart riktigt bra skönt rus i ca: 40 min
Citera
2013-08-15, 19:09
Medlem
LightClouds avatar
Personligen diggar jag att blanda dessa under en röksession:

5F-AKB48
5F-PB22
STS-135
AM-906
AB-FUBINACA

Haha, nej, men AB-F och AM-906 eller AB-F och 5F-PB22 är riktigt mysiga ihop. Även 5F-AKB48 och 5F-PB22 ihop är grym! Förvisso har jag blandat alla cannabinoider jag hade hemma för tillfället i en och samma cigarett. Du kan läsa om det här:

https://www.flashback.org/sp44705482

https://www.flashback.org/sp44714219
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in