2013-07-10, 20:42
Medlem
lady84s avatar
Misstänker att nån hackat mitt skypekonto.. Eller ja, ganska säker på det hehe. Fick detta mejl..

Hej ...!
www.skype.com
Registrerad e-post ändrad
Registrerad e-postadress har ändrats. Vi har uppdaterat din registrerade e-postadress till billy_stranger_74@hotmail.com. Gå in på ditt konto för att granska dina ändringar när som helst.

Om du inte har ändrat din e-postadress ber vi dig kontakta Skypes kundtjänst vid eventuella frågor eftersom någon kan ha fått otillbörlig åtkomst till ditt konto.

Vi hörs!
Oss alla här på Skype....

Fattar ingenting.. Jag vill inte bytta mejl/skype då jag har så många kontakter och det blir så krångligt. Vadå "registerad epostadress har ändrats" ? Kan jag rädda mitt konto genom att bytta lösen bara tro?
Citera
2013-07-10, 20:55
Medlem
For att andra e-post adress maste man val klicka pa en bekraftelselank som skype skickar till ditt mail, om e-post adressen har andrats sa har du klickat pa en bekraftelselank manuellt. Annars sa kan ju nagon ha tillgang till din e-mail.

Scanna igenom datorn med Malewarebytes anti-maleware, sedan ser du till att andra bade din e-post och skype losenord. Gar det inte att fa tillbaka kontot, ta da o kontakta deras kundtjanst som dem anger i mailet.

Lycka till!
Citera
2013-07-10, 20:59
Medlem
lady84s avatar
okej jag gör det, tack så mkt
Citera
2013-07-11, 02:30
Medlem
TorrentLovers avatar
Nätfiske?
Citera
2013-07-11, 02:55
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lady84
Misstänker att nån hackat mitt skypekonto.. Eller ja, ganska säker på det hehe. Fick detta mejl..

Hej ...!
www.skype.com
Registrerad e-post ändrad
Registrerad e-postadress har ändrats. Vi har uppdaterat din registrerade e-postadress till billy_stranger_74@hotmail.com. Gå in på ditt konto för att granska dina ändringar när som helst.

Om du inte har ändrat din e-postadress ber vi dig kontakta Skypes kundtjänst vid eventuella frågor eftersom någon kan ha fått otillbörlig åtkomst till ditt konto.

Vi hörs!
Oss alla här på Skype....

Fattar ingenting.. Jag vill inte bytta mejl/skype då jag har så många kontakter och det blir så krångligt. Vadå "registerad epostadress har ändrats" ? Kan jag rädda mitt konto genom att bytta lösen bara tro?

Du förstår seriöst inte vad det betyder? Det betyder att om du förlorar ditt lösenord så kan du skicka bekräftelse till den eposten. Jisses.
Citera
2013-07-11, 13:10
Medlem
Senast jag kollade behövde du bara veta personens email och 3 eller 5 kontaker för att få skype support att ändra email på det så du kan återställa lösenord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in