2008-03-22, 02:16
  #649
Medlem
mpees avatar
Vilket underbart djävla avsnitt.

DAN IS BACK!!
Citera
2008-04-02, 20:15
  #650
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Men men men, hur långt påsklov har de i det där landet egentligen?!
Citera
2008-04-02, 23:22
  #651
Medlem
Nästa avsnitt kommer 14 april.
Citera
2008-04-03, 16:54
  #652
Medlem
Vilka sidor kommer avsnitten upp på , har tankat från Softmupparna men nu när dem lagt ner så vet jag inte var jag ska tanka.
Powerbits ?
Citera
2008-04-03, 16:56
  #653
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (-_-)
Vilka sidor kommer avsnitten upp på , har tankat från Softmupparna men nu när dem lagt ner så vet jag inte var jag ska tanka.
Powerbits ?


Torrentleech.org / Eztv.it

Eztv.it mkt bra startsida för oss serieintresserade.
Citera
2008-04-03, 17:12
  #654
Medlem
Livet är 1 fests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (-_-)
Vilka sidor kommer avsnitten upp på , har tankat från Softmupparna men nu när dem lagt ner så vet jag inte var jag ska tanka.
Powerbits ?

Powerbits funkar utmärkt Annars en som inte kräver invite som funkar är xtvi.com
Citera
2008-04-03, 17:29
  #655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av (-_-)
Vilka sidor kommer avsnitten upp på , har tankat från Softmupparna men nu när dem lagt ner så vet jag inte var jag ska tanka.
Powerbits ?

softtorrents eller piratetorrents om du vill ha svenska undertext så kan du ladda ner från tankafett
Citera
2008-04-03, 18:11
  #656
Medlem
De nya avsnitten kommer även upp på piratebay rätt snabbt, så det är inga problem att tanka hem dom.
Citera
2008-04-03, 21:33
  #657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho_18
softtorrents eller piratetorrents om du vill ha svenska undertext så kan du ladda ner från tankafett
kommmer dem med svensk undertext på onsdagen då ?
Citera
2008-04-06, 17:03
  #658
Medlem
Sry för dubbelpost men hittar inte redigerings knappen.
aja .

Citat:
Ursprungligen postat av Told
Nästa avsnitt kommer 14 april.

Det är ju en måndag:O
Citera
2008-04-06, 23:44
  #659
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av (-_-)
Det är ju en måndag:O

Det var det som det stog i det sista avsnittet i alla fall.
Citera
2008-04-06, 23:49
  #660
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av (-_-)
Det är ju en måndag:O

ah det stämmer kommer ut måndag den 14:de på softtorrents enligt deras tv-kalender
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in