2008-02-26, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Ny här på flashback och det första jag gjorde var att söka i forumet efter "One Tree Hill". Överlägset bästa serien jag har sett tillsammans med The OC. Synd att OC bara fick 16 avsnitt i säsong 4 och att det lades ner.

Men om vi nu ska snacka OTH. Har säsong 1-4 på DVD himma och kommer antagligen att köpa säsong 5 när den kommer ut också. Tycker att säsong 5 har varit bra hittils. Dock inte samma känsla som när de gick i high school. Trist också att de inte har haft intro i något avsnitt hittils, det höjer MYCKET enligt mig. Tror det blir spännande att följa hur det går med Peyton/Lucas/Lindsay nu och även hur det ska gå mellan Nathan/Haley/Carrie.

För er som väntar på S05E09 precis som jag finns promon till avsnittet på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Kim3AEijM38&feature=related

Hälsningar Kalle.

OC sög kuk jämfört med oth.
Citera
2008-02-26, 01:38
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
OC sög kuk jämfört med oth.

OCs första 2 säsonger var mycket bättre än oth då det var i princip samma sak, fast oc innehöll humor. Men oth vinner på att serien varit jämnbra genom alla säsonger.

Men jag saknar verkligen en hel del denna säsong. Pappa Dan Scott, liksom, han var ju halva serien?! Visst, han sitter inne, men man gör bara inte så med en av seriens bästa karaktärer.

Vart är Lucas morsa? Saknar hennes brunstiga mansröst

Vart är Nathans morsa? Saknar den lilla pundarmilfen

Och vart fan är introt? I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately liksom!!!!!!
Citera
2008-02-26, 10:26
Medlem
Shuyins avatar
Borde inte Dan ha avtjänat sitt fängelsestraff snart? Kanske blir till nästa säsong.
Citera
2008-02-26, 14:19
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Borde inte Dan ha avtjänat sitt fängelsestraff snart? Kanske blir till nästa säsong.

Han åkte ju in för mord i USA. Han borde inte ens vara ute ifall han satt i Sverige.
Citera
2008-02-26, 16:42
Medlem
Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Han borde inte ens vara ute ifall han satt i Sverige.

hahah tveksamt . Nä men tror inte vi kommer få se så mycket mer av honom.
Citera
2008-02-26, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igen
hahah tveksamt . Nä men tror inte vi kommer få se så mycket mer av honom.
Lite kuriosa är ju att Paul Johansson, som skådespelaren heter, också regisserar avsnitt, bland annat det senaste avsnittet.
Citera
2008-02-26, 20:47
Medlem
Kalle7s avatar
Tveksam till det men hoppas verkligen Dan gör en liten "comeback".
Citera
2008-02-26, 21:25
Medlem
slashindexs avatar
Hela säsong 5 har varit en besvikelse. Det känns som att personerna i serien vuxit upp men serien är fortfarande kvar på samma nivå som innan. Fast sämre då :P
Citera
2008-02-27, 11:35
Medlem
Igens avatar
vilket gay avsnitt idag helt meningslöst
Citera
2008-02-27, 12:44
Medlem
Igen: Vad babblar du om? Det var ju underbart! Jag tyckte så sjukt synd om Tim när han sa 'I miss you guys, nobody keeps in touch anymore.' och sen i slutet när man fick se han gå iväg genom korridoren.

En annan stark scen var när Lindsay berättade om sin pappa, det kändes så äkta på nåt vänster. Jag kanske kan hålla med om att avsnittet överlag inte var ett av de bättre den här säsongen, men det innehöll verkligen en del scener som stack ut ordentligt.

Och förresten, 'Whatever you bulimic bitch!'
Citera
2008-02-27, 14:08
Medlem
slashindexs avatar
Nej herregud. Vet inte vad senaste avsnittet skulle föreställa? Någon slags värdelös rip off av breakfast club? 45 minuters gnäll från Haley och inte någon basket alls. Detta var nioende avsnittet av s05 och fortfarande så finns det inget nytt. Bara gamlsa saker från tidigare säsonger som repeteras. Tror hela s05 kommer bli en stor tillbakablick och sedan läggas ner efter 15 avsnitt.
Citera
2008-02-27, 14:13
Medlem
Mmmmh, dagens avsnitt var lite sådär. Hade några bra scener men som helhet kändes det inte som något speciellt. Besviken på att dem valde att inte visa matchen.. :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in