2008-01-18, 03:53
Medlem
knytblusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Riktig chock när hon visade sig vara Brookes mamma. Det trodde jag aldrig. Hon verkar inte direkt vara den typen som är lämpad för att vara mamma heller..

Kevin Federline var ju intressant att se... jag tyckte att låten sög och då blir det inte trovärdigt att Peyton gillar den, men men. Avsnittet var inte så bra tycker jag, men får hoppas att det fixar sig framöver...

Varför är alla chockade att det var Brookes mamma? Det hade dom väl redan nämnt? Jag visste det redan i alla fall och har dom inte sagt det innan så hade jag fattat det själv men tro fan dom sa det i avsnitt 1 eller 2.

Och herrejävlar vad dålig skådis K-fed är! Roligt.
Citera
2008-01-18, 10:37
Medlem
Hoppas dom har en bra förklaring till varför brookes mamma är assistent, har alltid trot att hennes familj var stormrik. OM dom inte har en bra förklaring känns det som om dom bara vill få någoting att hända i serien och har slut på idéer
Citera
2008-01-18, 10:51
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knytblusen
Varför är alla chockade att det var Brookes mamma? Det hade dom väl redan nämnt? Jag visste det redan i alla fall och har dom inte sagt det innan så hade jag fattat det själv men tro fan dom sa det i avsnitt 1 eller 2.

Och herrejävlar vad dålig skådis K-fed är! Roligt.

Nej, däremot så spekulerade någon om det, jag avfärdade det då jag tyckte att så agerar man inte mot sin dotter, men tydligen....så för mig var det en stor chock. Jag är 99% säker på att det är första gången som det nämns i serien.

K-fed suger ja.
Citera
2008-01-18, 11:00
Bannlyst
samtidigt så är ju inte Brookes mamma den bästa mamman heller. dom lämnade väl henne att bo ensam och flyttade förut om jag minns rätt?
Citera
2008-01-18, 12:27
Medlem
knytblusens avatar
Konstigt, på alla recaps står det ju att det visar sig i avsnitt 3 att det var brookes mamma. Jag trodde verkligen det var fastställt redan, tyckte liksom det märktes på hennes sätt i taxin med den där killen och sådär.

Jaja, jag tycker ändå dom har löst allt någorlunda bra även om jag blir besviken på allt Peytontjafs.
Citera
2008-01-18, 13:16
Medlem
ja peyton är överskattad ! hoppas serien börjar fokusera mer på basketen nu
Citera
2008-01-18, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackiee
Hoppas dom har en bra förklaring till varför brookes mamma är assistent, har alltid trot att hennes familj var stormrik. OM dom inte har en bra förklaring känns det som om dom bara vill få någoting att hända i serien och har slut på idéer

Min gissning är hon blivit rik för att hon har drivit ett företag innan och vet hur det ska göras. Så därför hjälper hon Brooke. De slutar väll med att hon blir någon elak och hatad slyna. Morsan alltså.

När ska Mouth få bonka på Brooke btw?
Citera
2008-01-18, 15:53
Medlem
Collishs avatar
Tycker nya säsongen är ruggigt bra. När serier brukar fortsätta efter så många säsonger och så många direkt slut. Brukar det det floppa.

Någon som vet villka dagar det sänds och brukar komma ut ?

Väntar ivrigt på avsnitt 4
Citera
2008-01-18, 15:56
Medlem
One tree hill kommer ut på onsdagar(torrents). Dom sänds på tisdagar i USA
Citera
2008-01-18, 16:14
Medlem
FiveTownss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7

Min gissning är hon blivit rik för att hon har drivit ett företag innan och vet hur det ska göras. Så därför hjälper hon Brooke. De slutar väll med att hon blir någon elak och hatad slyna. Morsan alltså.

När ska Mouth få bonka på Brooke btw?

Får väl hoppas att den där kontorslynan inte är en ursäkt för att dom två inte ska bli ihop.
Citera
2008-01-21, 08:35
Medlem
Bekics avatar
tycker fan att one tree hill är bästa serien nu.
Prison Break var bäst förut men nu känns det urmjölkat som fan med mexicofängelse och skit.
Är på s2 snart på OTH
Citera
2008-01-21, 11:18
Medlem
Fred Friendlys avatar
Hehe ja serien ska sträckkollas. Kollade första tre episoderna igår och blev fast igen. Det är så sockersött att man vrider sig av skratt, på fel vis kanske. Men det är One tree hill. Moralkakorna serveras som vanligt på löpande band, men varje gång det sker sitter man där med ett leende på läpparna.
Bara jag som tycker serien är otroligt mycket sämre om den inte sträckkollas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in