2013-07-09, 11:58
Medlem
En liten tjej på 15 vårar har börjat skicka till mig via sms, hon har även skickat en massa nakenbilder.
Nästan i vartannat sms nämner hon hur mycket hon vill ligga med mig, hon är även bästa polare med min kusin som är lika gammal.

Nu till er hjälp, Ska jag köra? Eller ska jag avstå? Bor i en liten stad där sanningen kommer fram fortare än tåget. Är rädd över att jag kommer få en peddostämpel osv. Känns lite konstigt när hon är polare med min kusin.

Som det står i rubriken så är jag 18, fyller 19 detta år!
Citera
2013-07-09, 12:00
Medlem
johanness avatar
Erotik och sexualitet --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2013-07-09, 12:10
Medlem
Mark Tremontis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monsteregott
En liten tjej på 15 vårar har börjat skicka till mig via sms, hon har även skickat en massa nakenbilder.
Nästan i vartannat sms nämner hon hur mycket hon vill ligga med mig, hon är även bästa polare med min kusin som är lika gammal.

Nu till er hjälp, Ska jag köra? Eller ska jag avstå? Bor i en liten stad där sanningen kommer fram fortare än tåget. Är rädd över att jag kommer få en peddostämpel osv. Känns lite konstigt när hon är polare med min kusin.

Som det står i rubriken så är jag 18, fyller 19 detta år!

Vad tycker du? Tycker du att det verkar vettigt för en snart 19-årig kille att ligga med hans kusins 15-åriga tjejkompis? Om du ligger med henne kommer du ångra det för resten av ditt liv. Varje gång du ser henne eller läser hennes namn någonstans kommer det frambringa akut ångestpanik. Din släkt kommer säkerligen få reda på det med med tanke på åldern på de andra.

Så... Ja, kör på bara.
Citera
2013-07-09, 12:13
Medlem
Trollkarlen17s avatar
När jag var 19 hade jag sex med en 15åring, dock så är det inte min kusins polare. Att hon var 15 såg jag inte som någon konstighet då hon var fett på och att hon hade förlorat oskulden.

Men med tanke på att det är din kusins polare så ska du nog ge fan i det :P
Citera
2013-07-09, 12:17
Medlem
Allt handlar om hur mycket du bryr dig. är hon tight och du vill knulla henne gör det. Sedan handlar det om hur utvecklad hon är. har hon former så slipper du peddostämpeln men det kan tyckas som konstigt.

Har haft sex med 97r och dom är kåtare och nästintill erfarnare i säng än dom i min egen ålder.
Dom börjar gymnasiet nu, hade inte du velat ha sex med en nice 19-åring när du började gymnasiet.
Tänk på det så.

97r är nice! vissa ser dock unga ut så alla vill man ju inte ha sexy time med
Citera
2013-07-09, 12:18
Medlem
Stina-Linas avatar
Enligt svensk lag räknas det som olagligt.
Citera
2013-07-09, 12:18
Medlem
sgtchiliconkhans avatar
Go for it, she is legal! Har hon dessutom sagt att hon vill ligga med dig, vafan väntar du på?

Sen om det känns moraliskt rätt för dig är en annan sak, hon har ju precis börjat gymnasiet och du har precis slutat..

Jag tippar dock på att det inte spelar någon roll vad vi skriver här, för du kommer nog ligga med henne iallafall
Citera
2013-07-09, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgtchiliconkhan
Go for it, she is legal!

Är hon verkligen laglig då? tror hon måste vara över 18 när TS är över 18?
Citera
2013-07-09, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina-Lina
Käften det är det inte alls!

Det är ju fel på alla sätt att du har sex med henne men är hon snygg hade jag inte bangat bazz!
Citera
2013-07-09, 12:31
Medlem
Kör bara. Så länge det inte är olagligt ser jag ingen anledning till att inte bestiga henne.
Citera
Medlem
Fuck.n.Rollas avatar
Är du en alfahane så behöver du inte ligga med henne, och om du ligger med andra fina tjejer så kommer hon om några år när hon blivit en riktig kvinna känna respekt för dig och vilja ha dig ännu mer och då har hon dessutom mer erfarenhet i sängen..

Var en man, och håll dig till kvinnor... Sist jag hade sex med någon under 18 så var jag fan 17 och då var tjejen lika gammal..
Citera
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina-Lina

Eh, nej?

Men avstå. Hon blir betuttad och du blir förföljd, kul!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in