Citat:
Ursprungligen postat av
no1set
Jag har en stabil inkomst samt så åkte jag för innehav också men bara för runt 3g. Sjukt? Ja. Jag satt hemma själv en lördagkväll och rökte i avkopplingssyfte. Misstaget jag gjorde var att röka på balkongen som sagt.
Ni som säger att det är lugnt pga erfarenhet, är inte det lite som att säga att det är lugnt att köra för fort också? Jag menar, av erfarenhet så har ni inte åkt dit. Därför ska ni sluta noja när ni trycker gasen i botten. Eller är jag helt fel ute?
haha det är ett helt normalt beteende, men sedan så händer det!
Ligger i den mänskliga instinkten. Precis som djur börjar vänja sig vid risker dom också.
Du ska alltid vara precis lika nojig att ta den vid balkongen som du var första gången du gjorde det. Jag kände själv hur jag började gå ut mer och mer på balkongen.
Först så hade man dörren typ 10 cm öppen och tog spliffen där igenom klockan 1 på natten, sedan 20 cm, sedan 30, sedan helt öppen. Tillslut införskaffar man sig en stol, sen en dyna, sedan börjar du röka där när det är full aktivitet ute med strålande sol klockan 2 på dagen. På en stoljävel...med dyna....
Så jävla dumt, gör inte detta längre dock. Har inte åkt fast, men jag tror att jag kommer att göra det om jag fortsätter.
EDIT: Blir såklart någon på natten, på balkongen.