2013-07-12, 11:58
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andykaufman
YEEEEEEEEEEEEEES!!!! KOM IN PÅ MITT FÖRSTAHANDSVAL! EFTER 3 FUCKING JÄVLA ÅR AV SÖKANDE!!!!

Stort grattis!
Citera
2013-07-12, 11:59
Medlem
Citat:
YEEEEEEEEEEEEEES!!!! KOM IN PÅ MITT FÖRSTAHANDSVAL! EFTER 3 FUCKING JÄVLA ÅR AV SÖKANDE!!!!

Grattis! vad har du kommit in på?
Citera
Medlem
Typorys avatar
Citat:

grattis, vilket program kom du in på?
lite nyfiken
Citera
Medlem
Hade ju mer eller mindre redan fixat lägenhet och så i jönköping, detta skulle bara vara en bekräftelse på att jag kom in.. Va händer? Blir reserv #2... Helt chockad och överrumplad. Misär Misär Misär
Citera
2013-07-12, 12:00
Medlem
Typorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deamon113
Kan någon snälla hjälpa mig? Mitt förstaval är Systemvetare i Lund, där är jag på reservplats 37. Mitt andraval är Systemutvecklare i Malmö där jag kom in.

Om jag tackar "ja" till båda. Är jag då 100% safe att komma in i Malmö om jag inte skulle komma in i Lund? eller riskerar jag att bli av med min Malmö plats om jag tackar "Ja" till reservplatsen i Lund också?

MVH

så som jag brukar säga, bäst att du kontaktar angagning.se för säkrare information, hör av dig vad de säger.
Citera
Medlem
Count92s avatar
Kom in på civilingenjör medieteknik i Norrköping. Någon mer som ska läsa det?
Citera
Medlem
Typorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangers30
Hade ju mer eller mindre redan fixat lägenhet och så i jönköping, detta skulle bara vara en bekräftelse på att jag kom in.. Va händer? Blir reserv #2... Helt chockad och överrumplad. Misär Misär Misär

men reserv 2 är nog ingen fara. ta det lugnt.
Citera
Medlem
NegerHasses avatar
Reservplats 17 och jag var övertygad om att jag skulle bli antagen då mitt snitt varit högre än alla tidigare år... Helvete.
Citera
2013-07-12, 12:01
Medlem
Thingols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangers30

Hur många platser är det på ditt program? Tror du är nästintill garanterad en plats som reserv #2.
Citera
Medlem
Rosen.s avatar
Reservplats 5 av 33 intagna på tekniskt basår i Norrköping, hur stora chanser tror ni jag har att komma in?
Citera
Medlem
belieberns avatar
Kom in på de kurser jag sökt.
Blev antagen till en kurs jag saknar behörighet. Någon som vet vad som händer om jag tackar ja till den kursen? Är urvalet redan gjort och jag kommer att kunna gå kursen eller kommer jag bli utsparkad då kursen börjar?
Citera
Medlem
loelboegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerHasse
Reservplats 17 och jag var övertygad om att jag skulle bli antagen då mitt snitt varit högre än alla tidigare år... Helvete.

Känner samma sak, låg nästan ett helt poäng över snitt, reservplats 9
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in