Citat:
Ursprungligen postat av
skogsluder
Du har en sammanfattning i trådstarten, där har du all viktig information!
Jag frågar om hans tröja hur mycket jag vill.
Och all information folk har missat pga sådana som dig, då? Sådant som du inte tycks veta om, då vissa texter försvann i vågen av meningslösa inlägg. Ska man läsa 180+ sidor för att lyckas hitta de inläggen?
Nu råkar det vara som så att jag vet en del om personen ämnet berör och jag har även följt tråden slaviskt sedan starten. Under den tiden har jag sett en hel del
viktig information som lyckades falla bort, på grund av diskussioner som rör icke-frågor, sådant som tar varken tråden eller fallet framåt överhuvudtaget.
Förr i tiden fanns det folk som delgav information om sin omgivning på forumet, när dylika saker inträffade. Nuförtiden är det inte längre så, de flesta "detektiver" från förr har försvunnit och ni, den nya generationen är allt för intensiva och slänger ur sig inlägg höger om vänster, utan att tänka på att det här är ett forum och inte en MSN-chatt.
Och det är knappast så att man vill hjälpa till när man ser arroganta snorungar som dig. Blir du tillrättavisad så svarar du som en testosteronstinn liten tonåring och fortsätter sedan diskutera icke-frågor. Givetvis kommer du nu att bara ge mig ett uppkäftigt svar tillbaka och kommer med största säkerhet inte tro mig när jag säger att jag vet mycket om gärningsmannen, men så är nu fallet. Och tro inte att jag är en av dessa "Åh, han var så gullig"-personerna. Däremot kommer jag inte att förse dig och dina gelikar med varken information eller bilder, då jag inte ser den här tråden fylla någon funktion tack vare skribenter som du. Och givetvis finns det fler som mig, som hade kunnat ge er vital information, men som inte gör det på grund av ovanstående orsaker.