2013-07-08, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0llarnAiDig
Och det är du säker på innan obduktion? En pillernarkoman är expert på att dölja sitt missbruk. Man bör även ta med lagliga droger såsom SSRI och inte minst insomningstabletter och benzo.
En alkoholist döljer också det rätt bra. En psykopat döljer också det rätt bra och en diabetiker döljer också det rätt bra.
Nej, jag är inte säker. Jag svarade på en annan som verkade säker. Och du verkar också rätt säker på att man kan skylla på tabletter. Och hur säker är du på dessa droger du tar upp INNAN obduktion?
Det var min poäng. Dumfan.
Citera
2013-07-08, 23:45
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlm-80
Jag vet vad han har gjort och jag kan skriva det ingen, jag försvarar inte det. MEN, Nico som person var ingen pundare och inte heller något psykfall!!
Troligtvis har han fått i sig droger som har lett till detta. Jag känner han, så jag baserar det här på ren fakta och kännedom. Det ända jag ville klargöra var att det egentligen var en helt vanlig "svenne"
Så hade det inte varit för någon jäkla drog så hade det aldrig hänt.
Och hade han gett fan i ta den "jäkla drogen" som du antar att han konsumerade, så
hade kanske det här hemska inte behövt hända. Right?

Det har framkommit under dagen uppgifter från någon nära vän till honom med vilken
han förresten firade midsommar, att han, NE alltså, kunde bli aggressiv under alkoholpåverkan.
Vad har du för kommentar till detta? Upplevt detsamma i sällskap med din vän som
alltså inte längre finns bland oss i likhet med en gammal värnlös dam på 85 år som fick
halsen avskuren av din vän?
Många som har anledning att lida nu i varmaste sommartid. Tyvärr.
Senast redigerad av Grandioso 2013-07-08 kl. 23:49.
Citera
2013-07-08, 23:47
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Och hade han gett fan i ta den "jäkla drogen" som du antar att han konsumerade, så

Det har framkommit under dagen uppgifter från någon nära vän till honom med vilken
han förresten firade midsommar, att han, NE alltså, kunde bli aggressiv under alkoholpåverkan.
Vad har du för kommentar till detta? Upplevt detsamma i sällskap med din vän som
alltså inte längre finns bland oss i likhet med en gammal värnlös dam på 85 år som fick
halsen avskuren av din vän.

Expertisen säger droger eller psykisk sjukdom, och det tycker jag verkar det mest sannolika här.
Det händer en hel del mord under alkoholpåverkan, men inte såna här vansinnesdåd.
Citera
2013-07-08, 23:50
Bannlyst
Nåt fel är det ju. Till och börja med hela hans fullständiga namn. Hur fan tänker man när man döper ett barn till allt det där?
Ger mig fan på att det är ett Montisori-emo-barn.
Citera
2013-07-08, 23:50
Medlem
raizzorblades avatar
De har hittat ett gevär hos GM.

http://www.expressen.se/nyheter/polisen-slog-till-mot-knivmannens-hem/
Citera
2013-07-08, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av raizzorblade
De har hittat ett gevär hos GM.

http://www.expressen.se/nyheter/polisen-slog-till-mot-knivmannens-hem/

Ser ut som ett luftgevär. Han har nog skjutit katter och fåglar med det.
Citera
2013-07-08, 23:52
Medlem
Folk är bra respektlösa här verkar det som, jag har fan inte läst att GW har kopplat ihop dom här 2 fallen, men det kan jag avfärda direkt!
Citera
2013-07-08, 23:53
Medlem
Citat:

Jag undrar hur nära vän han egentligen var...
Citera
2013-07-08, 23:54
Bannlyst
Citat:
Folk är bra respektlösa här verkar det som, jag har fan inte läst att GW har kopplat ihop dom här 2 fallen, men det kan jag avfärda direkt!

Ok. Berätta mer om honom då. Att han var en svärmorsdröm har du redan berättat. Jobbade han? Pluggade? Hade tjej eller kille?
Citera
2013-07-08, 23:54
Medlem
Citat:

Vet du att det var han som frivilligt tog den där drogen eller om han visste var det var, det vet inte jag iallafall?
Citera
2013-07-09, 00:00
Medlem
Citat:

Hur kan du avfärda din kompis som Linköpingsmördaren?? Är du alldeles säker på att han inte befann sig i Linköping då?? ....eller menar du att det din käre kompis har gjort nu (knivmördat pensionär och huggit andra hej vilt utan vidare) bara är bagateller som vem som helst kan göra på fyllan?????
Senast redigerad av Trapizo 2013-07-09 kl. 00:02.
Citera
2013-07-09, 00:01
Medlem
RolleWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korean
Ser ut som ett luftgevär. Han har nog skjutit katter och fåglar med det.

Tvivlar på det ,

kolla det grova axelbandet - måste vara ett riktigt gevär ,

Också , 'fiol lådan över andra axeln' ser ut som ett gevär -fodral .

i mina ögon
Senast redigerad av RolleWest 2013-07-09 kl. 00:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in