2013-07-08, 21:31
Medlem
karlinges avatar
Handlar detta fall om någon extrem och farlig drog som "badsalt" borde väl polisen redan haft en presskonferens om detta fall med en varning eller? Så det borde vi kunna utesluta vid det här laget.

.
Citera
2013-07-08, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Anmärkningsvärda uppgifter - kan du ta reda på mer och/eller rota i sanningshalten?
Var ju bara ett rykte jag hörde men här står iallafall att han tog droger ibland och inte skulle tävla pga en "skada".

http://hn.se/nyheter/varberg/1.2239592-vannen-han-var-en-helt-normal-kille-
Citera
2013-07-08, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Handlar detta fall om någon extrem och farlig drog som "badsalt" borde väl polisen redan haft en presskonferens om detta fall med en varning eller? Så det borde vi kunna utesluta vid det här laget.

.
Nej, naturligtvis inte.
Citera
2013-07-08, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det kan jag inte se?

Jag glömde skriva att hon skrev det som egen status, inte i hans logg eller liknade, det var klumpigt av mig :-)
Citera
2013-07-08, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeznil
Jag glömde skriva att hon skrev det som egen status, inte i hans logg eller liknade, det var klumpigt av mig :-)
Vadxstod d?
Citera
2013-07-08, 21:37
Medlem
Porrtidningssons avatar
Jag vet vem killen är. De flesta i Göteborg känner till Neger-Christian, en jävla galning, och de två var polare innan han flyttade. Jag är inte förvånad att detta hände... Han vapsykiskt labil redan då. neget-Christian var den ände han hade respekt för.
Citera
2013-07-08, 21:38
Medlem
Panspectralists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrtidningsson
Jag vet vem killen är. De flesta i Göteborg känner till Neger-Christian, en jävla galning, och de två var polare innan han flyttade. Jag är inte förvånad att detta hände... Han vapsykiskt labil redan då. neget-Christian var den ände han hade respekt för.

har du hamnat i fel tråd?
Citera
2013-07-08, 21:40
Medlem
Shiloos avatar
Citat:

.

Tror inte det går så snabbt. Gissningsvis utförs obduktion denna eller nästa vecka sedan ska väl prover skickas lite varstans och analyseras. Misstänker att det kommer ta några veckor innan vi får veta huruvida killen var påverkad av något om nu inte polisen fiskar fram några trovärdiga vittnen som påstår att GM jollrat MDPV.

Även om han nu haft ett hekto MDPV i bakfickan när han sköts skulle det skickats till SKL varav resultatet från SKLs analys hade kommit lagom till påsk eller något.
Senast redigerad av Shiloo 2013-07-08 kl. 21:43.
Citera
2013-07-08, 21:41
Medlem
Vikingabalks avatar
Jag har skummat igenom tråden och även läst sammanfattningen men inte kunnat finna nåt om vad det var för kniv han använde? Är nyfiken på om han stulit en kniv eller haft en kniv med sig hem ifrån, någon som vet?
Citera
2013-07-08, 21:42
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:

.
Någon form av drog har han säkert tagit så det har slagit slint i hjärnan, jag tippar på badsalt
Citera
2013-07-08, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingabalk
Jag har skummat igenom tråden och även läst sammanfattningen men inte kunnat finna nåt om vad det var för kniv han använde? Är nyfiken på om han stulit en kniv eller haft en kniv med sig hem ifrån, någon som vet?

Som jag förstått det var det en vanlig kökskniv.
Citera
2013-07-08, 21:45
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingabalk

Tror faktiskt inte det framgår någonstans, inte vad jag har sett i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in