2013-07-04, 19:01
Medlem
Basfrostens avatar
Halloj!

Skulle köpa General Extra Stark som lös, och det fanns bara som portion. Så nu sitter jag här med en massa effektlösa påsar utan smak. Min fråga till er lyder: Får man större nickokick om man tar fler påsar, eller finns det någon annan lösning? Tacksam för svar!
Citera
2013-07-04, 19:13
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basfrosten
Halloj!

Skulle köpa General Extra Stark som lös, och det fanns bara som portion. Så nu sitter jag här med en massa effektlösa påsar utan smak. Min fråga till er lyder: Får man större nickokick om man tar fler påsar, eller finns det någon annan lösning? Tacksam för svar!

Har inte mycke erfarenhet med snus, men i teorin skulle det jo ge mera effekt at ta 2 eller 3.
Citera
2013-07-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basfrosten
Halloj!

Vad blir man fullast på, en eller tio öl? Självklart får du mer nickokick om du har mer snus.
Hare bra!

-hXtenq
Citera
2013-07-04, 19:18
Medlem
Basfrostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell
Har inte mycke erfarenhet med snus, men i teorin skulle det jo ge mera effekt at ta 2 eller 3.
Tänkte samma sak, men vet inte om det stämmer, blir att testa, tack för svar.
Citera
2013-07-04, 19:19
Medlem
Basfrostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hXtenq
Vad blir man fullast på, en eller tio öl? Självklart får du mer nickokick om du har mer snus.
Hare bra!

-hXtenq
Tackar, detsamma!
Citera
2013-07-06, 21:20
Citat:
Ursprungligen postat av hXtenq
Hare bra!

-hXtenq

Behöver inte alls vara fallet, beror på din toleransnivå. Jag skulle hålla mig ifrån att knarka flera påsar/extra starkt snus eftersom man bara triggar toleransnivån. I början får du givetvis en större kick om du har låg tolerans men det kan också vara så att två påsar extra stark gör att du spyr istället.

Oavsett om man snusar standard 8 mg dosor eller starkare snus så måste man inse att det inte kommer spela nån roll, förr eller senare har man snusat så mycket att man måste ha det starkare snuset för att inte må dåligt, standardsnuset ger helt enkelt inte tillräcklig tillfredsställelse.

Man kan inte få mer än nikotinkick så det enda man kan göra är att kapell köpa starkare snus men tillslut snusar man prillor med 21mg nikotin, vad gör man sen när man inte kan snusa starkare eller gå tillbaka till standard. Jag har själv snusat under en period men snusar inte alls idag. Köpte starkare och starkare snus men det är totalt värdelöst, blir bara jobbigare att byta ner sig sen eller sluta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in