• 1
  • 2
2013-07-04, 22:03
Medlem
ententsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoktBogIBit
Antar att du använde IMGBURN för att få in filen på usb´t?
De var de jag skicka länken till. Går ju inte att få ISO till USB från IMGBURN. Så använde de ISOTOUSB.
Citera
2013-07-04, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ententso
De var de jag skicka länken till. Går ju inte att få ISO till USB från IMGBURN. Så använde de ISOTOUSB.

Bra där längesedan jag bootade från usb, gjorde det då dom där små bögiga laptopsen kom som inte hade någon optisk enhet!
Citera
2013-07-05, 17:49
Medlem
ententsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoktBogIBit
Bra där längesedan jag bootade från usb, gjorde det då dom där små bögiga laptopsen kom som inte hade någon optisk enhet!
Haha okej, jag installerade Windows Vista 7 Ultimate x64. Får svart skärm då och då sedan står det: "Display driver stopped responding and has recovered laptop and has recovered." Idéa?
Citera
2013-07-05, 17:56
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Haha okej, jag installerade Windows Vista 7 Ultimate x64. Får svart skärm då och då sedan står det: "Display driver stopped responding and has recovered laptop and has recovered." Idéa?
Uppdatera grafikkortsdrivrutinen.
Citera
2013-07-05, 18:02
Bannlyst
Citat:

Jag pmar dig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in