Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-04, 00:36
  #1
Avstängd
Några tips på sidor som säljer stone island och som har ett brett utbud?
__________________
Senast redigerad av runnar-og 2013-07-04 kl. 00:38.
Citera
2013-07-04, 01:22
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runnar-og
Några tips på sidor som säljer stone island och som har ett brett utbud?
http://www.stoneisland.com/STONE_ISL...ender/U/mm/269
Citera
2013-07-04, 02:06
  #3
Medlem
regndroppens avatar
Casualclothing.dk
Citera
2013-07-04, 06:27
  #4
Medlem
UncleBerts avatar
Man kan inte motivera ett inköp av SI kläder med annat än : "jag vill se hård ut". För kläderna är inte snygga direkt. Och är du inte speciellt hård kommer du få äta upp de på stan eller åtminstone få höra " öhhh tuffing vilka kör du för" 20 gånger om dagen. Tro mig har sett de hända själv.

Vill du fortfarande satsa på huligan stilen så välj hackett. Snygga piké+rugby och alla bonnjävlar i sverige har ingen aning om att de e casual.
Citera
2013-07-04, 06:35
  #5
Medlem
MADONs avatar
terrace.se
Citera
2013-07-04, 16:56
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBert
Man kan inte motivera ett inköp av SI kläder med annat än : "jag vill se hård ut". För kläderna är inte snygga direkt. Och är du inte speciellt hård kommer du få äta upp de på stan eller åtminstone få höra " öhhh tuffing vilka kör du för" 20 gånger om dagen. Tro mig har sett de hända själv.

Vill du fortfarande satsa på huligan stilen så välj hackett. Snygga piké+rugby och alla bonnjävlar i sverige har ingen aning om att de e casual.

Okej det va nog mer än vad jag undra. Ska bara köpa en jacka jag finner snygg sen om det finns töntar som stirrar på vad för kläder man har på sig är det deras problem.
Citera
2013-07-05, 01:27
  #7
Medlem
LVHSs avatar
Nittygritty.se
Citera
2013-07-06, 01:08
  #8
Medlem
www.luisaviaroma.com - fri express-frakt!
Citera
2013-12-22, 13:24
  #9
Medlem
Vuxenkos avatar
http://www.stoneislandshadow.com

Billigt som fasen också.
Citera
2014-01-14, 13:41
  #10
Medlem
OgnomAmtefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
http://www.stoneislandshadow.com

Billigt som fasen också.
Fake, har en polar som beställde därifrån, tog ungefär en månad, och frakten kom från kina. Eftersom kläderna tog så länge på sig att komma så började han hotmejla dom, och veckan efter kläderna hade kommit så kom ett till paket men samma kläder!
Citera
2015-09-06, 18:20
  #11
Medlem
VVCs avatar
Bumpar denna tråden då jag inte vill starta en ny.

Såg en sjukt jävla snygg tröja i en musikvideo som jag kände direkt att jag måste ha. Hittar tyvärr inte klippet igen så kan inte lägga upp bild på den.

Kan tillägga att jag kollat alla sidor som nämnts + googlat runt lite men kändes lite väl dyrt för tillfället.
Någon som har något schysst tips på en sida med billiga?
Citera
2015-09-07, 09:25
  #12
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Bumpar denna tråden då jag inte vill starta en ny.

Såg en sjukt jävla snygg tröja i en musikvideo som jag kände direkt att jag måste ha. Hittar tyvärr inte klippet igen så kan inte lägga upp bild på den.

Kan tillägga att jag kollat alla sidor som nämnts + googlat runt lite men kändes lite väl dyrt för tillfället.
Någon som har något schysst tips på en sida med billiga?

samma länkar gäller fortfarande. kolla casualclothing.dk ex.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback