2014-03-06, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Jag är villig att tradea mitt lag för höga draft picks nästa år

nigga vi kör auction draft, och vi kör inte med keepers.
Citera
2014-03-06, 19:09
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
nigga vi kör auction draft, och vi kör inte med keepers.

VA, jag som obv har tankat hela året för att få 1st pick?!?!?!?!
Citera
2014-03-06, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
VA, jag som obv har tankat hela året för att få 1st pick?!?!?!?!
Lol
Citera
2014-03-10, 10:27
Medlem
Sativamannens avatar
Jag har PM'at över mitt kontonr till dig, Mocken.
Citera
2014-03-10, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sativamannen
Jag har PM'at över mitt kontonr till dig, Mocken.

Äru skön mannen, STAT is back.
Citera
2014-03-10, 13:12
Medlem
DropoutBears avatar
Mr Bofied fick smaka lite droppsnopp
Citera
2014-03-10, 15:48
Medlem
fredrocks avatar
Sista omgången, och det enda som är spännande är vem som får slutspelsplatsen i den rent ut sagt bedrövliga Western Conference. Då tänkte jag att det kanske är dags att diskutera season awards.

Bästa draft pick: Anthony Davis - Sobo för $23 alternativt MCW, Isaiah, Afflalo, Turner för $5 totalt - fredrock

Sämsta draft pick: Ilyasova - fredrock för $11 alternativt D-Will - Spliff för $34

Fyll på med mer vettja, finns inte så mycket annat att prata om annars den här veckan.
Citera
2014-03-10, 15:54
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Sista omgången, och det enda som är spännande är vem som får slutspelsplatsen i den rent ut sagt bedrövliga Western Conference. Då tänkte jag att det kanske är dags att diskutera season awards.

Bästa draft pick: Anthony Davis - Sobo för $23 alternativt MCW, Isaiah, Afflalo, Turner för $5 totalt - fredrock

Sämsta draft pick: Ilyasova - fredrock för $11 alternativt D-Will - Spliff för $34

Fyll på med mer vettja, finns inte så mycket annat att prata om annars den här veckan.
Hur fan släppte vi Davis så billigt? Jag hade nog förträngt det. För även utan att veta att han skulle prestera som han gjort så var det fortfarande sjukt billigt.
Citera
2014-03-10, 16:05
Medlem
Citat:

Toaletten möter mig, men han är en skam. Förlora 7-2 mot Swans, han förtjänar inte att vara med i slutspelet.

Kommer krossa honom.

---

Bästra draftpick är Gordon HAyward för 3, 16/5/5 1,5 steals och 1.2 treor.
Citera
2014-03-10, 16:10
Medlem
DropoutBears avatar
Köpte rose för typ halva budgeten, bör vara ganska högt upp på sämsta köpen
Citera
2014-03-10, 16:13
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:

Den enda bedriften värd att nämna är att jag har haft ledningen från vecka 1 tills nu. Draftade bäst, gjort bäst trades och agerat bäst på FA-marknaden. MVP.
Citera
2014-03-10, 16:47
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sativamannen
Den enda bedriften värd att nämna är att jag har haft ledningen från vecka 1 tills nu. Draftade bäst, gjort bäst trades och agerat bäst på FA-marknaden. MVP.
Bäst trades? Som när jag lurade på dig Afflalo McStreaky för Rubio?

Räknar man från dag 2 av säsongen är jag MVP. Synd att jag skulle fucka upp genom att missa draften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in