2014-03-02, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sativamannen
Gör er en efter en alltså. Atlanta, Brooklyn, Toronto och Indiana har maxade playoff-scheman så det är ju ingen slump att Millsap, West, D-Will, Louis Williams, Blatche och Valanciunas nu finns hos mig.

Lycka till i slutspelet boys!

Det finns ingen som har chans mot mig när det kommer till A/S/3pm. FT% ser också bra ut för min del sen kan FG% luta åt båda hållen.

Väldigt coolt att jag lyckats behålla så bra lag med de spelarna jag varit tvungen att kasta. Jag är en fucking fantasy gud.
Citera
2014-03-03, 07:04
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Det finns ingen som har chans mot mig när det kommer till A/S/3pm. FT% ser också bra ut för min del sen kan FG% luta åt båda hållen.

Väldigt coolt att jag lyckats behålla så bra lag med de spelarna jag varit tvungen att kasta. Jag är en fucking fantasy gud.

Lite synd för dig bara att lirare som Curry och CP3 har 9 respektive 10 matcher i slutspelet. Du är körd min gode herre.
Citera
2014-03-03, 12:01
Medlem
DropoutBears avatar
Pff, vem bryr sig om PO, jag försöker bara save as much face as possible här
Citera
2014-03-05, 15:29
Medlem
fredrocks avatar
Trade deadline strax, någon som vill ha något?
Citera
2014-03-05, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Trade deadline strax, någon som vill ha något?

haha satt precis och tittade över ditt lag. Skickar några erbjudande alldeles strax snabba på att godkänna om duär nöjd med erbjudandet!!!!!
Citera
2014-03-05, 15:48
Medlem
om du vill ge mig moterbjudande, för jag är på jobbet så kan inte titta alltför noga. Bogut är också en risk med tanke på alla hans skador senaste veckorna.
Citera
2014-03-05, 16:42
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
om du vill ge mig moterbjudande, för jag är på jobbet så kan inte titta alltför noga. Bogut är också en risk med tanke på alla hans skador senaste veckorna.
Blir nog inget av det här är jag rädd!
Citera
2014-03-06, 11:30
Medlem
Citat:
Blir nog inget av det här är jag rädd!

bitch
Citera
2014-03-06, 12:59
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
bitch
Haha men ändå: du ville ha två kvalitetsbigs av mig och ville ge mig Trey Burke (som jag släppte till waiver, även om jag ångrar det lite) och en till PG som visserligen gör assists men inget annat.

Jag har ju trots allt placeringsmatcher att tänka på.
Citera
2014-03-06, 16:47
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Haha men ändå: du ville ha två kvalitetsbigs av mig och ville ge mig Trey Burke (som jag släppte till waiver, även om jag ångrar det lite)

Citera
2014-03-06, 17:56
Medlem
Citat:
Haha men ändå: du ville ha två kvalitetsbigs av mig och ville ge mig Trey Burke (som jag släppte till waiver, även om jag ångrar det lite) och en till PG som visserligen gör assists men inget annat.

Jag har ju trots allt placeringsmatcher att tänka på.

I must crush ladd.
Citera
2014-03-06, 18:33
Medlem
DropoutBears avatar
Jag är villig att tradea mitt lag för höga draft picks nästa år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem