2005-06-12, 19:32
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
"Mitt Liv" av Jörn Jönke Nielsen kan också rekomenderas i bokväg. (Den har lite av ditt berättardrag Einar)
Hur menar du med "Ditt berättardrag"?
Citera
2005-06-12, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Hur menar du med "Ditt berättardrag"?
Rått och rakt på sak.
Citera
2005-06-12, 19:34
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Rått och rakt på sak.
Jaså ja men varför skall man hymla? Sanningen gör ont i vissa fall. Vart får man tag på boken?
Citera
2005-06-12, 19:39
Bannlyst
Citat:
Jaså ja men varför skall man hymla? Sanningen gör ont i vissa fall. Vart får man tag på boken?
Jag köpte den för över 10 år sedan. Vet faktiskt inte var man kan få tag på den. Utgiven av TreMag Sweden ISBN 91-972073-0-6.
Det är för övrigt Dag Öhrlund som översatt den till svenska. Samma kille som skriver i FNA.
Citera
2005-06-12, 19:40
Bannlyst
Omnämnd som källa i denna B-uppsats i Sociologi.
http://home.swipnet.se/~w-22515/jenny/bupp.htm
Citera
2005-06-12, 19:41
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Jag köpte den för över 10 år sedan. Vet faktiskt inte var man kan få tag på den. Utgiven av TreMag Sweden ISBN 91-972073-0-6.
Det är för övrigt Dag Öhrlund som översatt den till svenska. Samma kille som skriver i FNA.
Säg till om du vill låna ut den när vi träffas. Jag älskar alla böcker om HA. Har du läst P-O Sännås senaste om HA? Rekommenderas.
Citera
2005-06-12, 19:43
Bannlyst
Citat:
Säg till om du vill låna ut den när vi träffas. Jag älskar alla böcker om HA. Har du läst P-O Sännås senaste om HA? Rekommenderas.
Den har jag inte läst faktiskt. Klart du får låna boken Det skall tydligen finnas en uppföljare som heter "Ännu Ett Liv", men den har jag inte lyckats lägga vantarna på ännu.
Citera
2005-06-12, 19:46
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Du jag älskar och respekterar HA och jag anser att dom är underbara.Sen att du inte tycker det skiter jag fullständigt i. Jag vet vad dom gör och inte gör men det försämrar inte dom i mina ögon...

Det är inte utan att jag lyfter glaset och skålar för den självsanering som just skett, om HA åkte utan hjälm och fick skallen mosad, då är det en skön ödets ironi. Själv tycker jag det är bara beklämmande att man glorifierar en i mina ögon kriminell slödder organisation som mest verkar bestå av ett gäng förvuxna pojkar som i likhet med Peter Pan inte vill bli vuxna http://www.pixyland.org/...hej hopp, där var en som också gillar att klä ut sig, precis som HA
Citera
2005-06-12, 19:46
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Den har jag inte läst faktiskt. Klart du får låna boken Det skall tydligen finnas en uppföljare som heter "Ännu Ett Liv", men den har jag inte lyckats lägga vantarna på ännu.
Schysst mannen!. Den boken av P-O är riktigt maffig jag lånade den av en ängel för ett tag sen. Och den innehåller många fina bilder plus komprimerande text.
Citera
2005-06-12, 19:47
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Det är inte utan att jag lyfter glaset och skålar för den självsanering som just skett, om HA åkte utan hjälm och fick skallen mosad, då är det en skön ödets ironi. Själv tycker jag det är bara beklämmande att man glorifierar en i mina ögon kriminell slödder organisation som mest verkar bestå av ett gäng förvuxna pojkar som i likhet med Peter Pan inte vill bli vuxna http://www.pixyland.org/...hej hopp, där var en som också gillar att klä ut sig, precis som HA
Ok då vet vi.....
Citera
2005-06-12, 20:10
Medlem
sonlard80s avatar
vad står AFFA för som det står på många av HA:s sidor
Citera
2005-06-12, 20:12
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonlard80
vad står AFFA för som det står på många av HA:s sidor

Angels forever, forever angels

Undrar hur länge denna tråd kan vara ot innan den försvinner...har hållt på imponerande länge nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in