2006-11-18, 16:38
Medlem
mongrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
dom flesta ligger nog i lä jämfört med den här killen:
http://www.youtube.com/watch?v=n4vQiQ6jhMQ
Ja herrejävlar, han imponerade stort. I övrigt har jag lite svårt att se poängen med ölhävning, känns lite för "studentikos" för mig. Men visst, finns väl sämre saker att tävla i!
Citera
2006-11-19, 18:18
Medlem
Filleyes avatar
Karln som drog i sig en burk öl på 2 sek lär ju förmodligen ha gjort ett hål i burken så att det iallafall rann och inte klunka.
Citera
2006-11-19, 18:33
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <<Andreas>>
Nä? Det är ju omöjligt

E det ju inte, bara att ta en kniv och sticka ett hål i botten av burken och börja dricka, man tömmer en öl ruskigt jävla snabbt.
Citera
2006-11-19, 18:57
Medlem
Lucens avatar
Jag har en polare som har ett knep som han använder när han vill bli full. Han tar en 33 cl öl och häller upp i ett glas. Sen tar han glaset i munnen. Så bara drar han upp huvudet så glaset blir upp och ner och slukar all öl. Tar typ max 1 sek. Så gör han så 5-6 ggr. Sjuk kille....
Citera
2006-11-19, 19:30
Medlem
adzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucen
Jag har en polare som har ett knep som han använder när han vill bli full. Han tar en 33 cl öl och häller upp i ett glas. Sen tar han glaset i munnen. Så bara drar han upp huvudet så glaset blir upp och ner och slukar all öl. Tar typ max 1 sek. Så gör han så 5-6 ggr. Sjuk kille....

om det ändå vore så..
Citera
2006-11-19, 19:35
Medlem
adzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
omöljihgt det tar mer ärn 2 sekunder att hälla ut den på marken så.. det va nog en aning överdriv

Edit stavfejl

Tar det mer än 2 sekunder att hälla ut ett stort glas 0,5 liter öl på marken?

op, jag såg en kines på en film som drog i sig 1,5 liter vatten ur en flaska.. Som en coca cola flaska på 2-3 sekunder.

När han var klar med den var den visserligen helt sönderklämd
Citera
2006-11-20, 15:34
Medlem
Lucens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adzz
om det ändå vore så..

Det är tyvärr så.
Citera
2006-12-01, 21:56
Bannlyst
Mycket fler människor klarar en halv liter öl under 3 sekunder än ni tror! När jag var yngre (kanske 15), så klarade jag en halv liter öl under 3 sekunder med hjälp av partyshooter-liknande, fast med en mindre, grovare slang utan tratt och liknande. Det gäller att kunna tekniken o öppna halsen, inte vara rädd eller kämpig helt enkelt... Adrenalin kallas det!
Citera
2006-12-23, 16:28
Medlem
m96mafrs avatar
Bli full

Citat:
Ursprungligen postat av adzz
om det ändå vore så..

Han blir inte så mätt av all öl att han får vänta snällt på ölfyllan som alla andra? Eller går vätskan ut till kuken på rekordtid?
Citera
2006-12-24, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filleye
Karln som drog i sig en burk öl på 2 sek lär ju förmodligen ha gjort ett hål i burken så att det iallafall rann och inte klunka.

Fast om man gör rätt så klunkar det inte även om man inte har hål i botten av flaskan. Man sätter snurr på ölen, så att det dels bildas en virvel som gör att den lättare tar sig ut ur flaskan, och dels frigör koldioxid som formligen trycker ut ölen ur flaskan och ned i halsen.
Citera
2006-12-24, 02:44
Medlem
High Lifes avatar
Är såå full och bäääng just nu.
Citera
2006-12-24, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av High Life
Är såå full och bäääng just nu.

Grattis.