2010-10-08, 22:15
Medlem
Jag trodde trådskaparen trollade först innan jag insåg att han är novis när det gäller öldrickande.

Du kan få några tips

* Ej för kalla då det försvårar.
* Öppna alla burkarna direkt. Så hinner de sista bli lite lätt avslagna. Mindre kolsyra underlättar.

Du kan ju komma till mig för träningsläger Nä skämt å sido. Gillar man öl och är van så är fyra burkar på en kvart en baggis. Bara svepa alla direkt. Två liter är inte mkt. Däremot är man ovan kan det ta emot.
Citera
2010-10-08, 22:18
Medlem
håll dig i närheten av en toa du lär behöva kissa
Citera
2010-10-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Hoppas du spyr tills du dör . Det vore roligt, vilket du lär göra. Halsa 2 liter är inte det optimala kanske.
Men lycka till!

Har jag missat något? Varför halsa, han har ju 15 minuter på sig.

Är det bara 14 åringar på denna sida?
Citera
2010-10-08, 22:21
Medlem
menslutanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Hoppas du spyr tills du dör . Det vore roligt, vilket du lär göra. Halsa 2 liter är inte det optimala kanske.
Men lycka till!
Ja precis, 2 liter öl är ju direkt dödligt.
Citera
2010-10-08, 22:22
Medlem
Lifelovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
I min mening är det betydligt lättare att halsa starköl än lättöl.

Jojo, men lättöl är billigare och man kan dricka fler utan att bli dyngrak om man nu bara ska träna. Om han klarar av lättöl så borde han väl klara av starköl om det är lättare?
Citera
2010-10-08, 22:28
Medlem
RaraAviss avatar
Det var det mest lättvunna vad jag har hört på länge. 15 minuter är ju en evighet för 2 liter bärs.
Citera
2010-10-08, 22:30
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MatMamma
I och med dina ölval så ser jag att du i vanliga fall brukar dricka cider/sprit. Varför inte ta en gammal go klassiker en mariestads Eller eftersom att du brukar dricka cider eller sprit kan du lika gärna ta en amerikansk öl. "It's fucking close to water."
Du vet att det finns annat än Miller, Bud och Coors i USA? Jag kan lova dig att du inte tippar i dig två liter Bigfoot med en alkoholhalt på 9.6% och en IBU på 90 och kallar det "fucking close to water"
Citera
2010-10-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grooblle
2 liter öl på en kvart är väl fan ingenting? Försöker inte låta macho eller något, ser bara inte hur det skulle kunna vara ett problem..

Inte jag heller. Det är väl inget ovanligt.
Citera
2010-10-08, 22:32
Medlem
flashhorans avatar
HÄR ÄR LÖSNINGEN ÄNTLIGEN http://www.coolstuff.se/Party_Shooter

Citera
2010-10-08, 22:37
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashhoran
HÄR ÄR LÖSNINGEN ÄNTLIGEN http://www.coolstuff.se/Party_Shooter

Nämen en ölbong! Vilket fantastiskt tips! Det har ju inte tipsats om det ungefär trettifem gånger innan i den är tråden.
Citera
2010-10-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Grädde kapslar in alkohol i en hinna, dock är denna hinna väldigt känslig, du måste vara väldigt lugn i närmare 2 timmar för att vara hundra på att kroppen inte ska ta upp alkoholen i grädden.
Skakas du om, springer, trillar, joggar eller rycker till lite häftigt så är risken stor att hinnan spricker och då åker all alkohol ut i kroppen samtidigt och orsakr en snabb alkoholförgiftning.

det där med grädden har jag aldrig hört. men ang alkoholförgiftningen , det beror väl på hur mycket man dricker? eller spelar det ingen roll alholmängd, lätt väldiggt konstigt bara

skål
Citera
2010-10-08, 22:42
Medlem
Wills avatar
Är man i riskzonen för alkoholförgiftning av 2 liter öl så bör man nog hålla sig till lättmjölk istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in