Citat:
Ursprungligen postat av
revolitionx
Så flashback skulle bara höra vad ni tycker.
Fakta om mig, har varit kriminell hållit på med mycket skit tills jag åkte fast för grovt vapenbrott, jag håller mig lugn nu pga detta.
När jag var 15-17 år lira jag mycket world of warcraft och levde vanligt liv sen därefter börja min kriminella karriär, där jag bor är jag väldig respekterad av lokal folket, för de vet vad jag går för.
Genom den hela röran så har makten, respekten och pengarna varit min driv kraft.
Men nu blir jag fruktansvärt sugen på att lira world of warcraft, men samtidigt vill jag behålla min respekt och makt jag har byggt upp, samtidigt ha bra med pengar som jag är van vid, men det känns att jag vill så mycket att jag inte hinner inte med allt.
Jag vet inte vad jag vill helt enkelt det känns som det inte finns tid och plats till allt, jag känner mig jämt stressad kanske utan anledning och känner mig anmält konstig, men jag är mentalt stark, behöver kanske inte hjälp från FlashB men kanske kommer jag få något bra tips.
Ja det här är väl fruktansvärt vanligt nu för tiden.
Escapeism - viljan att fly från det ansvarsfulla och läskiga - men i slutändan mer givande - riktiga livet.
MMORPG's har lyckats fantastiskt med att packa ihop nästan alla mänskliga behov, direkt till feta, osäkra och lata arslen i datorstolarna, utan att man ens behöva anstränga sig.