2013-07-04, 18:59
Medlem
Ironwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Fast med tanke på juden Kent Ekeroths mammas skattefiffel så kan väl SD använda sig av det epitetet också?

Ja, om hon nu är medlem i SD så lär det ju vara helt Ok! Jag kan bara tänka mig vilka slags brott Moderater och Socialdemokrater har begått under årens lopp....finns säkert en och annan våldtäktsman, pedofil och mördare däribland.

Så fiska bara fram underlag på detsamma så kan vi ju börja kalla dem för Pedofildemokraterna och Mördaraterna istället! Tydligen..
Citera
2013-07-04, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urmelkotten
Jag är ganska övertygad om att om man fick av dig foliehatten skulle du också kunna leva i den riktiga världen tillsammans med oss andra. Men det är nog för mycket jobb.

Se, jag kan också göra ogrundade spekulationer helt utan verklighetsanknytning.

Du tror att anledningen till att svenskar i allmänhet tycker nästan likadant i politiska frågor beror på att svenskar bara av en slump har kommit fram till samma sak?
Citera
2013-07-04, 21:57
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Fast med tanke på juden Kent Ekeroths mammas skattefiffel så kan väl SD använda sig av det epitetet också?

jo självklart!!

övriga partiers politiker är så in ihelvete mer kriminella..
http://exilen.forumotion.eu/t239-samlingstraden-kriminella-politiker-i-sjuklovern
Citera
2013-07-04, 21:59
Medlem
A-bladet är väl inte den pålitligaste referensen beträffande något, kanske borde det allena vara nog att avstå att skriva ett genmäle på denna tråd. Men TS väcker ändå följdfrågor som kan ha relevans.

"Invandringsfrågan", oavsett var på prioritetslistan den hamnar i opinionen, så är det ju en potentiellt klustrad smutsig bomb. Vilket frågeställning täcker "invandringsfrågan"?

Konsekvensen av en hialös immigration, som den som alltjämt pågår till Sverige, är en kritisk uppenbarelse av ödesfrågor som kan knäcka samhället för gott: försörjningsbörda, neddragningar i traditionell välfärd till förmån för olika invandrare som förblir invandrare i generationer, besparingar och underprestationer i skolorna, osäker utemiljö och vanartad skolmiljö, kriminalitet, proletariat och språkförbistringar, polariseringar i samhället med stora oförenliga grupper med helt olika lojaliteter. Den sammanhållande gemensamma nämnaren finns inte och den utåtriktade - bort från bara jaget - lojaliteten tunnas ut och kvar blir det gapiga klaner och kravmaskiner och kotterier, som bara tar men inget ger. Välfärdsstatens och samhällets kollaps, det torde ha en hög plats på dagordningen att försöka förhindra. Men nej då, bara öka invandringen och illegala invandrares rättigheter.
Citera
2013-07-04, 22:07
Medlem
Bonzo666s avatar
Invandringsfrågan väljarnas 16 viktigaste fråga - Hej då SD!

Ja.. Uppenbarligen inte får man väl säga? Ett tråkigt svar, men det är ju ett påstående som inte direkt motsvarar siffrorna de får jämfört med Kd, C, V, Fp eller just nu även Mp.

Sveriges tredje största parti ligger uppenbarligen inte direkt på ett "Hej då". Jag misstror lätt beskrivningen.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in