2013-07-02, 07:44
Medlem
kukdjurs avatar
Grymt underhållande tråd!

Hur som helst... Det äckligaste jag skådat under festival måste fan i mig varit under Metaltown 2011 när en jävligt trashig brud låg i en fet jävla lerpöl och käkade lera som var blandat med cigaretter och snusprillor.

Sedan sköljde hon ner det med lite Absolut Vodka. Hon hade en ganska stor publik på runt 200 personer, vidrigt må jag säga.

Förvånar mig att detta inte finns på youtube...

Jag antar att jag får skåda lite nya äckelsaker under årets festivaler, Metaltown som börjar på torsdag, sedan Getaway och Wacken i augusti
Citera
2013-07-02, 08:45
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chester.Molester
Kan bekräfta att bilden är från Bråvalla. Gick faktiskt förbi den stackars bruden i tron om att hon däckat i den lervälling som fanns utanför bajamajorna, ack så fel jag tydligen hade. Tror fan hon tog priset i att vara dräggigast på Bråvalla. Förutom henne så såg jag mycket annat som hamnar högt upp på listan.

Skådade bland annat en kille som hade totaldäckat på en av ''vägarna'' utanför tältet, killen låg med raklång och sov mitt i skiten. Besökte också ett camp där någon hade gått in i ett av deras tält och fullkomligt bajsat ner allt där inne, inklusive ägarens kläder, kudde och öl. Även jag lyckades men en fadäs av kunglig karaktär, vill inte berätta allt för mycket om den men när jag väl vaknade upp var det bara att kasta alla kläderna jag bar och ställa sig i en av duscharna på området en lång stund.

Hur såg han ut som däckat mitt i vägen? Hade han ett ljusrosa linne på sig?
Citera
2013-07-02, 08:51
Medlem
Kipps avatar
Sweden Rock för en 8-9 år sen. Jag kommer gående utanför en av campingarna och möter två personer varav den ena helt naken. Dessa två möter några killar med en uppblåsbar knulldocka som de erbjuder honom att prova. Vilket han gör, på vägen med ett otal förbipasserande människor som publik. Inte kiss och bajs och spyor men lite väl.
Citera
2013-07-02, 08:57
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VietnamByNight
Getaway 2010.

Jag och några polare har lyssnat på musik och är på väg till bajskuberna, där ser vi en tjej gå in och stänger efter sig. Efter cirka 20 sekunder springer några yngre och påtända snubbar fram och välter bajskuben. Dörren hamnar mot backen och tjejen kan inte komma ut. Hennes vänner välter den åt sidan så att hon kan krypa ut.

Ut kommer hon, arg och helt dränkt i piss, spya och skit. Då börjar man fundera på vad det finns för människor.
Fyfan vilka jävla as. Om jag någon gång helt hade tappat kontrollen så vore det efter något sådant.
I övrigt så har jag väl inte varit med om något extremt på festivaler utöver det vanliga.
Citera
2013-07-02, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kipp
Sweden Rock för en 8-9 år sen. Jag kommer gående utanför en av campingarna och möter två personer varav den ena helt naken. Dessa två möter några killar med en uppblåsbar knulldocka som de erbjuder honom att prova. Vilket han gör, på vägen med ett otal förbipasserande människor som publik. Inte kiss och bajs och spyor men lite väl.

Jag såg inte just den incidenten, men jag vet precis vilken naken herre och knulldocka du talar om då jag själv stötte på dessa flera gånger under festivalen. En av ägarna, får jag förmoda, till knulldockan pissade henne i ansiktet vid ett tillfälle. Vid ett annat som lyckligtvis bara min polare såg, lurar på om det kan ha varit samma incident som du såg, så hade en naken man just idkat samlag med knulldockan på gångstigen mellan campingarna, rest sig upp, gått tio meter och sedan skitit mitt på vägen.
Citera
2013-07-02, 09:14
Medlem
När två fulla män i 50 års åldern klädda i kilt skoj brottades på Sweden Rock utan underkläder
Citera
2013-07-02, 09:55
Medlem
HarmonicAces avatar
TS bild är obetalbar, jag skulle rekomendera kloster för flickebarnet de närmaste 10 åren

Det värsta jag sett är från Hultsfred, simmade in genom kanalen som omgärdar stället, att på morgonen se hur vattnet såg ut där jag simmat...
Citera
2013-07-02, 09:58
Medlem
Sammalikas avatar
Fan många av dessa grejjer var ju inte så kalabalik. Mitt äckligaste festivalminne (egentligen de äckligaste 5 minuterna av mitt liv) var på Augustibuller 06 eller 07. Jag har precis kommit tillbaka från Discharge som jag lämnade i buller och bong dyngrak i protest för att de inte spelade Why. Väl i campet är det dags att spy. Vid det tillfället i unga år hade vi alltid en spy/kisshink i vårat camp. Jag sitter och kräks i hinken medans en full skinskalle springer omkring och kastar runt sin egen avföring. Medans jag spyr kommer en "kompis" och börjar kissa på mig, jag blir förstås skitsur och tömmer hinken med ca 10 liter innehåll rätt över honom. Som hämd får jag den tomma hinken över huvudet och blir nerbrottad, jag börjar kräkas igen för lukten är totalt jävla oumbärlig. Allt detta samtidigt som en mumie inlindad och fasttejpad i en solstol asgarvar och den fulla skinskallen kastar runt sitt bajs.

True story.
Citera
2013-07-02, 10:16
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammalika
Fan många av dessa grejjer var ju inte så kalabalik. Mitt äckligaste festivalminne (egentligen de äckligaste 5 minuterna av mitt liv) var på Augustibuller 06 eller 07. Jag har precis kommit tillbaka från Discharge som jag lämnade i buller och bong dyngrak i protest för att de inte spelade Why. Väl i campet är det dags att spy. Vid det tillfället i unga år hade vi alltid en spy/kisshink i vårat camp. Jag sitter och kräks i hinken medans en full skinskalle springer omkring och kastar runt sin egen avföring. Medans jag spyr kommer en "kompis" och börjar kissa på mig, jag blir förstås skitsur och tömmer hinken med ca 10 liter innehåll rätt över honom. Som hämd får jag den tomma hinken över huvudet och blir nerbrottad, jag börjar kräkas igen för lukten är totalt jävla oumbärlig. Allt detta samtidigt som en mumie inlindad och fasttejpad i en solstol asgarvar och den fulla skinskallen kastar runt sitt bajs.

True story.

Var finns nöjet i detta?
Citera
2013-07-02, 10:24
Medlem
Sammalikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Var finns nöjet i detta?

Nöjet? Mja det var väl inte riktigt nöje snarare någonting otroligt äckligt som jag tyvärr upplevde. Men man kallade ju sig inte för dräggpunkare utan anledning.
Citera
2013-07-02, 10:31
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammalika
Nöjet? Mja det var väl inte riktigt nöje snarare någonting otroligt äckligt som jag tyvärr upplevde. Men man kallade ju sig inte för dräggpunkare utan anledning.

Men av tråden att döma så är det här vanligt förekommande på festivaler, som i sin tur ska vara sommarens höjdpunkt enligt många. Däremot hajar jag ju att det relativt sett är få som håller på såhär och din bekännelse som dräggpunkare förklarar ju en hel del om inte allt.
Senast redigerad av Mattelol 2013-07-02 kl. 10:33.
Citera
2013-07-02, 10:37
Medlem
Sammalikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Men av tråden att döma så är det här vanligt förekommande på festivaler, som i sin tur ska vara sommarens höjdpunkt enligt många. Däremot hajar jag ju att det relativt sett är få som håller på såhär och din bekännelse som dräggpunkare förklarar ju en hel del om inte allt.

Av mina erfarenheter brukar de finnas grupper med unga i de flesta svenska städer som ägnar sig åt extremfylla och provocerande dräggeri. Troligtvis är det väl så att flera av dessa grupper träffas på festivaler och då kan det upplevas som att de är väldigt många. Vissa tycker det är kul och de flesta vill jag påstå växer ifrån det, dock inte alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in