2013-07-04, 22:43
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
DB Har mer än en bil, och Broar går också bra att kasta ut delar/en kropp i från.
Kanske skulle kolla utloppet vid Nossan till Dättern? Inte alls långt ifrå D.B´s bostad och inte heller långt från Hunneberg.
Citera
2013-07-04, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LostGeneral
Verkade han trevlig? Hur försökte han framställa sig?

Han brukade skriva till mig dagligen som om jag vore den mest speciella människan han mött, det var så nära att vi skulle träffats.. Men lyckligt nog så träffade jag min drömprins på ICA en kväll ) Så jag ignorerade honom efter det.. Han fortsatte skriva utan svar och blev väldigt irriterad i mailen för att jag i te svarade.., det var då jag insåg att det var något fel på honom.. och att jag var lycklig att jag aldrig valde att möta honom.. Efter att läst allt här så tror jag på ödet och är tacksam..

Jag hade nog kunnat bli kär i hans ord på nätet omjag hade varit mindre stark.. han fick mig att tro så mycket på mig själv och höjde mig till skyarna.. Han hade nog kunnat lura vem som helst.. :/
Citera
2013-07-04, 22:45
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Pappan är en känd trollhättebo om man säger så, åtminstone en f d....
Ökänd.
Citera
2013-07-04, 22:46
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somegirl
Han brukade skriva till mig dagligen som om jag vore den mest speciella människan han mött, det var så nära att vi skulle träffats.. Men lyckligt nog så träffade jag min drömprins på ICA en kväll ) Så jag ignorerade honom efter det.. Han fortsatte skriva utan svar och blev väldigt irriterad i mailen för att jag i te svarade.., det var då jag insåg att det var något fel på honom.. och att jag var lycklig att jag aldrig valde att möta honom.. Efter att läst allt här så tror jag på ödet och är tacksam..

Jag hade nog kunnat bli kär i hans ord på nätet omjag hade varit mindre stark.. han fick mig att tro så mycket på mig själv och höjde mig till skyarna.. Han hade nog kunnat lura vem som helst.. :/

Finns mycket sjuka individer på kontaktsidor. Hoppas det är fler som dig som kommer fram och berättar vad de vet. Kanske tom blivit hotade av denna person..
Citera
2013-07-04, 22:46
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Ökänd.

För vad? I kriminella kretsar?
Citera
2013-07-04, 22:47
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somegirl

Vet han hur du ser ut? Var du bor? Med tanke på hans historik gällande kvinnovåld, så skulle jag akta mig.
Citera
2013-07-04, 22:48
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
För vad? I kriminella kretsar?
Inga direkt "kända" kriminella kretsar. Men om man ser på hur A.J är och vad han är kapabel till, så hade jag om jag vore A.J tom varit rädd om livhanken när det gäller att ha fadern Cl*ff efter mig.
Citera
2013-07-04, 22:49
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ökänd.

För att ha slagits på någon lokal pub eller vad?

Hade det varit någon med anknytning till en MC-klubb eller liknande med ett nätverk bakom sig så hade jag bättre förstått resonemanget.
Citera
2013-07-04, 22:51
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Kanske skulle kolla utloppet vid Nossan till Dättern? Inte alls långt ifrå D.B´s bostad och inte heller långt från Hunneberg.

Kikade precis på detta område på kartan, det och området precis norr om som tidigare nämnts.
Får bli en tur dit till helgen o kolla om inget fynd är gjort innan dess.
Citera
2013-07-04, 22:51
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Inga direkt "kända" kriminella kretsar. Men om man ser på hur A.J är och vad han är kapabel till, så hade jag om jag vore A.J tom varit rädd om livhanken när det gäller att ha fadern Cl*ff efter mig.

Vet du om AJ hänger i kriminella kretsar?
Citera
2013-07-04, 22:52
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Vet du om AJ hänger i kriminella kretsar?
No idea.
Citera
2013-07-04, 22:53
Medlem
Citat:
När skrev han senast? Har han kontaktat dig efter söndagen?

i lördags skrev han..

Hmm, jag kräver bara ett svar ifrån dig, jag tror vi skulle få det trevligt tillsammans :-)
Tänker på dig hela tiden :-) Du är så vacker!! Saknar dig.. Puss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in