Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
13-07-03, 15:45
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-vispen
Hon är död det vet jag iallafall. Men se till att hitta gm. Han gömmer sig.

hon är död VET du?
Citera
13-07-03, 15:45
Medlem
Novamis avatar
Är det verkligen bekräftat att barnet fanns ensam kvar i lägenheten när polisen gick in? Jag har sett rykten i tråden men ingen källa på de. Låter ytterst märkligt. Någon som vet hur gammalt barnet skulle var som va kvar ensam? Hon har/hade väl två barn? Ena barnet var hos mormor om jag förstår de rätt?
Citera
13-07-03, 15:46
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Vart exakt ligger kvarnsjön? Är på hunneberg nu, hittar ingen kvarnsjö.
58° 18' 1.86" N 12° 29' 34.99" E

http://goo.gl/maps/kaZqZ
Citera
13-07-03, 15:47
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Du säger ju att du varit där eller......så vart är platsen där den utbrända bilen stått?

Aha, Östra Hunneberg. Det trodde jag att jag nämnt tidigare. Men jag varken kan eller vill vara mer exakt än så för polisen skall faktiskt få leta i lugn och ro.

Flashback är bra för att få fram uppgifter men låt det stanna på nätet så att vi inte förstör fysiska bevis.
Citera
13-07-03, 15:47
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
http://www.sveaskog.se/Documents/Jakt,%20fiske%20och%20friluftsliv/Bes%C3%B6ksomr%C3%A5den/Folder%20HH%20070503.pdf
Citera
13-07-03, 15:48
Medlem
Grymt123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novami
Är det verkligen bekräftat att barnet fanns ensam kvar i lägenheten när polisen gick in? Jag har sett rykten i tråden men ingen källa på de. Låter ytterst märkligt. Någon som vet hur gammalt barnet skulle var som va kvar ensam? Hon har/hade väl två barn? Ena barnet var hos mormor om jag förstår de rätt?

2år och det ska tydligen vara så att hon hittades i lgh. Fy fannn vilken början på ett liv, och det säger en del om den/dom som utförde detta brott.
Citera
13-07-03, 15:48
Medlem
bytess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Aha, Östra Hunneberg. Det trodde jag att jag nämnt tidigare. Men jag varken kan eller vill vara mer exakt än så för polisen skall faktiskt få leta i lugn och ro.

Flashback är bra för att få fram uppgifter men låt det stanna på nätet så att vi inte förstör fysiska bevis.

Hur kommer det sig att du hittade dessa ställena, bilen, något ställe du tros veta är den perfekta platsen för mordet.
Citera
13-07-03, 15:50
Medlem
Tidigare i tråden kritiserade vi polisen som inte uppmärksammat AJ förflutna etc. Men läser man media nu jagar dom honom (36 åringen). Det har också framkommit att NI, Piketen slagit till emot 4 lägenheter och samtliga lägenheter har haft kopplingar till AJ. Detta gjordes ett par timmar efter att blodet hade funnits.
Citera
13-07-03, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bytes
Lek med tanken att dem slängde henne i ån och hon åkte in med de starka strömmarna rakt in i turbinerna, finns det någon milli procents chans att dem skall kunna identifiera henne? Om isåfall, hur?
Nu vet jag inte hur stort kraftverk vi pratar om, men Du tror inte det finns någon form av galler före intaget till turbinen som förhindrar större föremål att gå igenom? Det kan inte vara kul att få t.ex. en stock stor som en människa in i turbinen...
Citera
13-07-03, 15:52
Medlem
bytess avatar
Citat:

Ser du några poliser? Skall från en hundraprocentig källa veta att deras teknikar är där och letar.
Citera
13-07-03, 15:54
Medlem
bytess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano-Nymt
Nu vet jag inte hur stort kraftverk vi pratar om, men Du tror inte det finns någon form av galler före intaget till turbinen som förhindrar större föremål att gå igenom? Det kan inte vara kul att få t.ex. en stock stor som en människa in i turbinen...

Jo det är möjligt.

Det är ett krafterverk som reglerar höjden på vänern, den har totalt 3 stora turbiner.
Citera
13-07-03, 15:54
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre

Vet ej vilka piller du tar och vad duvet!
Men är man med å leker här inne får man leken tåla och oxå dela med sig av det man vet!
Delar man inte med sig så trollar man.... Så hur kunde du hitta stället där den utbrända bilen stod och hur vet du att fyndplatsen kan vara den sjön?
Senast redigerad av sleipner8 13-07-03 kl. 16:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in