2014-06-01, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Var det verkligen summburst på ullevi du var?
divtri megas och mike like tillsammans med guetta, var bland det tyngsta jag någonsin hört.

Angello vet jag inte vad han gjorde på scen, men det var då ingen house han spelade igår
Vet ju inte om man ska skratta eller gråta när man ser detta, är du seriös?
Citera
2014-06-01, 14:26
Medlem
OneRequests avatar
Asså man undrar ju vad fan SPG sysslar med ibland. Marcus Schulz flippa för det är så dåligt ljud, och Coone flippar också när dom stänger av musiken precis innan sista dropet... Hoppas att det blir bättre i Stockholm, så dom inte skämmer ut sig mera!!
Citera
2014-06-01, 14:38
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Asså man undrar ju vad fan SPG sysslar med ibland. Marcus Schulz flippa för det är så dåligt ljud, och Coone flippar också när dom stänger av musiken precis innan sista dropet... Hoppas att det blir bättre i Stockholm, så dom inte skämmer ut sig mera!!
Det får inte bara hända i Stockholm.
Har högre krav än så för min dyrt inhandlade biljett.
Ansvariga bör straffas på något sätt.
Citera
2014-06-01, 14:44
Medlem
Erkan22s avatar
Någon som har länkar till seten eller liknande, 1001tracklists har ju inte ens Tiesto's set uppe. Hoppas att någon utav dom kan få för sig att ladda upp sina set på Soundcloud.
Citera
2014-06-01, 14:44
Medlem
Wesslan4s avatar
Bästa dagen i mitt liv igår! Riktigt bra!!

Jag gör vad som helst för att få se live stream från Angello eller Guetta från igår!
Den som länkar är kung.
Citera
2014-06-01, 14:50
Medlem
Frozzzts avatar
Och ack fy satan vilken kvalitet det var på brudarna En detalj som sopar mattan med alla "vanliga" festivaler jag varit på.. Dessutom mer tjejer än killar
Citera
2014-06-01, 15:41
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Vet inte om jag skall skratta eller gråta till detta patetiska inlägg. Kanske dags att ta en djupare koll in i house scenen??? Eller växa ifrån bigroom soundet?

Naaw, börja du gråta för att jag sa att det var ulf lundell-klass på steve angello? Är det mitt fel att Angello spelar som en jävla fitta?
Citera
2014-06-01, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt
Och ack fy satan vilken kvalitet det var på brudarna En detalj som sopar mattan med alla "vanliga" festivaler jag varit på.. Dessutom mer tjejer än killar

Hoppas bara att det inte var en massa "woo-girls".
Citera
2014-06-01, 16:10
Medlem
Citat:
Var det verkligen summburst på ullevi du var?
divtri megas och mike like tillsammans med guetta, var bland det tyngsta jag någonsin hört.

Angello vet jag inte vad han gjorde på scen, men det var då ingen house han spelade igår

Det jag såg av livestreamen så var Angello fet och lirade mest House av alla! Fyfan vad han kör sitt egna och skiter i vad mainstream publiken vill höra. Baguetta är ju skön att chilla till och lyssna på radion men live blir han värdelös.
Citera
2014-06-01, 16:11
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Hoppas bara att det inte var en massa "woo-girls".

Word på den där min brolle , något man EJ orkar me är alla standard brudar som ska va dygnfulla å skrika när avicci ska komma ...haha!
Senast redigerad av MrWalros 2014-06-01 kl. 16:28.
Citera
2014-06-01, 16:12
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Naaw, börja du gråta för att jag sa att det var ulf lundell-klass på steve angello? Är det mitt fel att Angello spelar som en jävla fitta?
Nej men ganska tragiskt uttalande då man märker att du inte har någon direkt koll på vad steve står för nu när han har lämnat SHM.

Men alla har vi olika smak.
Citera
2014-06-01, 16:27
Medlem
Citat:

Hur spelar man som en jävla fitta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in