2013-12-02, 12:25
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Han snackade ju om skillnaden på earlybird-priset och vanliga priset för standardbiljetterna. Inte premium.

Haha, lägger en på mig själv.

Är Calvin Harris och David Guetta de två akterna som kommer avsluta varsin dag eller kommer någon annan släppas? Brutalt tråkig bokning med Guetta men resten är helt ok!
Citera
2013-12-02, 12:42
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSystem
David Guetta i all ära men har han inte varit där varje jävla år sedan Summerburst startades? Lite variation skadar väl inte
Jo det har han, och i somras var det sjukt avslaget när han körde i Göteborg.
Citera
2013-12-02, 14:41
Medlem
AIKDaniels avatar
Calvin Harris är jag glad över, en person jag tror kommer få fart på alla men att Guetta ska vara med varje år är lite segt, förhoppningsvis kan han prestera ändå...
Citera
2013-12-02, 15:56
Medlem
NickeNyfiken..s avatar
Måste faktiskt berömma SPG för att de bokat Krewella, Showtek & R3hab. Fan så mycket roligare att se dem än Ingrosso,Axwell & CO år ut & år in. Hoppas dock Showtek håller sig till sin gamla stil(hardstyle) när de kommer till Summerburst.
Sedan hoppas jag att de bokar en trance DJ/producent också. Dash Berlin/Ferry Corsten vore guld men skulle även vara nöjd med AvB.

Ni som hade VIP förra året. Hur var köerna till VIP-barerna? Funderar på att köpa VIP-biljetter för att undvika dessa köer som bildas och även kunna köpa sprit inne på området. Är det värt det tro?
Senast redigerad av NickeNyfiken.. 2013-12-02 kl. 16:12.
Citera
2013-12-02, 17:05
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Oh Showtek klara, härliga bullar!
Citera
2013-12-02, 17:22
Medlem
Så länge de inte bokar Avicii är jag nöjd!!!
Citera
2013-12-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNyfiken..
Måste faktiskt berömma SPG för att de bokat Krewella, Showtek & R3hab. Fan så mycket roligare att se dem än Ingrosso,Axwell & CO år ut & år in. Hoppas dock Showtek håller sig till sin gamla stil(hardstyle) när de kommer till Summerburst.
Sedan hoppas jag att de bokar en trance DJ/producent också. Dash Berlin/Ferry Corsten vore guld men skulle även vara nöjd med AvB.

Ni som hade VIP förra året. Hur var köerna till VIP-barerna? Funderar på att köpa VIP-biljetter för att undvika dessa köer som bildas och även kunna köpa sprit inne på området. Är det värt det tro?

Köerna till vip-barerna var ett skämt (som alltid när de handlar om SPG).. Tog precis lika jävla lång tid som i vanliga barerna, samma utbud, max 1 dryck åt gången (2 om man sa att man skulle köpa till en polare). Dock skönt att slippa köer och skit in
Citera
2013-12-02, 20:21
Medlem
Blir kanske att köpa en plåt. Får helt enkelt se. Måste kolla ev. datum med andra.
Citera
2013-12-03, 17:48
Medlem
forren1s avatar
Kommer det inte finnas early bird biljetter i år? Verkar inte så...?

http://www.tickster.com/sv/events/e66dgtbve8j2nuc
Citera
2013-12-03, 20:25
Medlem
dunderdasens avatar
Fan va glad jag blev när jag såg affischerna på pendeln en tidig måndagmorgon och ser de riktigt bra bokningarna! Guetta är ju tråkig men resten! Fuckin Showtek! Calvin går inte av för hackor heller!
Sedan fick jag reda på att Göteborg får Tiesto och det avgjorde saken, blir nog att dissa min hemstad och ta sig ner till Göteborg för en riktigt go helg!
Citera
2013-12-03, 20:49
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Fan va glad jag blev när jag såg affischerna på pendeln en tidig måndagmorgon och ser de riktigt bra bokningarna! Guetta är ju tråkig men resten! Fuckin Showtek! Calvin går inte av för hackor heller!
Sedan fick jag reda på att Göteborg får Tiesto och det avgjorde saken, blir nog att dissa min hemstad och ta sig ner till Göteborg för en riktigt go helg!

Med tanke på hans prestation på Lights känner jag inte alls samma, blir Harris för mig.
Hur snabbt sålde biljetterna slut förra året, krävs det att man "hänger på låset"?
Citera
2013-12-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Med tanke på hans prestation på Lights känner jag inte alls samma, blir Harris för mig.
Hur snabbt sålde biljetterna slut förra året, krävs det att man "hänger på låset"?

Tiesto var grymm på lights!

Biljetterna till stockholm släpptes i slutet på November och såldes slut någon gång i mitten av april om jag minns korrekt.

Biljetterna till götet sålde ej slut.

2014 kommer nog sälja slut något snabbare än förra året, både till Stockholm och Göteborg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in