2013-06-29, 18:45
Medlem
Har nyss träffat en ny brud efter min skilsmässa. Den här tjejen har antytt att jag är lite för mjuk i sängen, att hon uppskattar lite hårdare tag. Detta är ovant för mig eftersom min erfarenhet från ett långt äktenskap var att vi mest "myste" under täcket.

Så, hur skall jag göra?.. Säg nu inte att jag skall fråga henne. Vi vet alla att man i första hand vänder sig till flashback.

Skall jag smiska henne på rumpan när jag tar henne bakifrån och samtidigt kalla henne min lilla slyna? Vet inte om jag fixar det. Skulle kännas som jag var med i en dålig porrfilm.. Hon verkar visserligen gå igång på att jag är grov i mun när vi knullar och det kan jag själv uppskatta. Mottar gärna tips på vad man kan säga!
Citera
2013-06-29, 18:54
Medlem
MaryBells avatar
Prova dig fram med lite spanking och dra henne i håret men ni håller på etc. Många kvinnor har ochså rape fantasies, så det kan man ochså spela på (handen över munden mens ni kjør doggiestyle t.ex). Finns ingen uppskrift egentligen, men forsök med lite av varje och se hva hon gillar.
Citera
2013-06-29, 19:01
Medlem
SpaceOfAidss avatar
var lite "hårdhänt" bara.. dra i håret, smiska på rumpan, kör upp ett finger i 2an, prata snuskit, bind fast henne.. ja, du lär väl märka vad hon gillar! Lycka till!
Citera
2013-06-29, 19:02
Medlem
an0nym0u5s avatar
Knulla henne hårt.

Hur svårt kan det vara?
Citera
2013-06-29, 19:38
Medlem
lah-mis avatar
Släng omkring henne, ta tag i hennes käke (kanske hals, men det är det nog bäst om du frågar om innan), tryck ned hennes ansikte när ni har oralsex, håll fast hennes händer bakom hennes rygg osv.
Citera
2013-06-29, 21:02
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-06-29, 22:09
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladeGunnar
Har nyss träffat en ny brud efter min skilsmässa. Den här tjejen har antytt att jag är lite för mjuk i sängen, att hon uppskattar lite hårdare tag. Detta är ovant för mig eftersom min erfarenhet från ett långt äktenskap var att vi mest "myste" under täcket.

Så, hur skall jag göra?.. Säg nu inte att jag skall fråga henne. Vi vet alla att man i första hand vänder sig till flashback.

Skall jag smiska henne på rumpan när jag tar henne bakifrån och samtidigt kalla henne min lilla slyna? Vet inte om jag fixar det. Skulle kännas som jag var med i en dålig porrfilm.. Hon verkar visserligen gå igång på att jag är grov i mun när vi knullar och det kan jag själv uppskatta. Mottar gärna tips på vad man kan säga!

Ge henne en fullt laddad höger så att tänderna flyger åt alla håll och kanter Nä men gör som flera har beskrivit tidigare dvs: finger i anus, väldigt lätta klappar/lavetter om det är emot skinkan så får det väl smiskas men inget som skadar henne. Fråga henne hur mycket utrymme du har att spela på om man säger så. Lycka till mvh graffdatshit
Citera
2013-06-30, 10:32
Medlem
Ålrajt, skall träffa henne ikväll så då får jag väl testa att vara lite mer vågad

Fingrar i analen o smisk på rumpan vete fn, men kan ju testa att ta i henne lite hårdare o ta tag i håret mm. Samt kalla henne min lilla kåta slyna mm. Hon är faktiskt den kåtaste tjej jag varit med. Nästan så det är lite jobbigt
Citera
2013-06-30, 10:36
Bannlyst
Slå på rumpan samtidigt som du knullar henne hårt och dra lite håret på henne.
Sjukt tändande
Citera
2013-06-30, 11:01
Medlem
gothfingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladeGunnar

Fuck her like a beast...dra i håret, knulla hårt och snabbt, ta strypgrepp, sånt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in