• 1
  • 2
2013-06-29, 21:01
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-06-30, 08:46
Medlem
Nog för att det är skönt att bli pumpad, men det är en helt annan känsla rent psykologiskt att rida. Man har makt så att säga.
Citera
2013-06-30, 11:02
Medlem
gothfingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Tjena FB!

Ganska synd egentligen. Jag som kille tycker det är väldigt nice när tjejen sitter på mig och kommer. Eftersom hon på något sätt styr över orgasmen själv och liksom gör det så skönt för sig som det bara går.

Min flickvän har endast kommit så på mig 2 gånger eller något.

Vad tycker ni?

Konstigt, tycker det är den ställning tjejer brukar komma som lättast
Citera
2013-06-30, 12:49
Medlem
Håller med om att det är lättare för tjejen att komma när hon rider. Men är det något som du gör för henne eller är det mer något hon gör för sig själv?

Tycker det är mer belönande när man får dem att komma vid missionären eller doggy.. Det är lite mer utav en match då.
Citera
2013-06-30, 12:51
Medlem
MASSAGATTIs avatar
TS: Då är det du som gör fel.
Citera
2013-07-01, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
TS: Då är det du som gör fel.
Jag vet inte vad jag gör för fel isf. Det kan ju vara så att hon inte kommer så lätt i rida liksom?

Hon brukar komma nästan varje gång när vi har sex och då brukar jag pumpa henne i missionären. Hon kanske är så van att komma i den ställningen så det inte går i någon annan. Eller så blir hon kåtare av att bli knullad och inte tvärtom. Behöver aldrig blanda in fingrar eller tunga för att få henne att komma dock, endast penetration behövs.
Citera
2013-07-22, 19:44
Medlem
Olika för alla tjejer
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem