2013-06-29, 03:43
Medlem
Tjena, nu först och främst ska vi väl se om det är rätt del av forumet att fråga en sådan fråga! Men det jag undrar är helt enkelt = om jag väljer att beställa en sak från internet och jag väljer betalningssätt ''Postförskott'', då tillkommer det en fraktavgift och en postförskottsavgift, men vars betalar jag fraktavgiften och postförskottsavgiften? Som jag förstår så bör jag kunna betala postförskottet, fraktavgiften samt postförskottsavgiften direkt när jag hämtar paketet?

Eller har jag fel här? Lite virrig av mig när det gäller sånt här, eller måste jag betala de två avgifterna via kortbetalning, faktura eller liknande?

Tack på förhand!
Citera
2013-06-29, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PackHesten
Tjena, nu först och främst ska vi väl se om det är rätt del av forumet att fråga en sådan fråga! Men det jag undrar är helt enkelt = om jag väljer att beställa en sak från internet och jag väljer betalningssätt ''Postförskott'', då tillkommer det en fraktavgift och en postförskottsavgift, men vars betalar jag fraktavgiften och postförskottsavgiften? Som jag förstår så bör jag kunna betala postförskottet, fraktavgiften samt postförskottsavgiften direkt när jag hämtar paketet?

Eller har jag fel här? Lite virrig av mig när det gäller sånt här, eller måste jag betala de två avgifterna via kortbetalning, faktura eller liknande?

Tack på förhand!

du betalar allt när du hämtar paketet

Mvh shinago
Citera
2013-06-29, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinago
du betalar allt när du hämtar paketet

Mvh shinago

Okej! Tack så jättemycket för ett snabbt svar!
Citera
2013-06-29, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PackHesten
Okej! Tack så jättemycket för ett snabbt svar!

Nps
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in